Gå til innhold

Kysser dere etter oralsex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: c6475...e39

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, både kyssing og oralsex er deilig 🥰

• Liker 3
Skrevet

Selvfølgelig, er jo våres beste safter mixa sammen💦😍

• Hjerte 4
Skrevet

Ja, det klines.

Anonymkode: 3f714...3ae

Skrevet

Ja selvfølgelig 

Anonymkode: 891dc...eb7

Skrevet

Ja!

Anonymkode: af0d3...3af

Skrevet

Ja, vi går mye frem og tilbake mellom penetrasjon og oral, og vi kliner mye innimellom. Vi kan tik og med kline litt mens jeg fremdeles har spermen hans i munnen... 😅

Anonymkode: 5126e...284

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja og nei.
Jeg kysser gjerne etter at hun har sugd meg, også når hun lar meg komme i munnen hennes.
Hun er mer var på egne smaker og synes det blir for mye med smak / lukt av (egen) fitte så nært opp i ansiktet.

• Liker 1
Skrevet

Deilig å kline med smak av egne safter

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei. Jeg vil ikke kline når han har slikka meg

Anonymkode: 5cc06...f5f

Skrevet

Oralsex er uaktuelt. Vil ikke ha kreft i munn/hals

Anonymkode: a47d9...e68

• Nyttig 1
Skrevet

Nei, det er uaktuelt. 

Anonymkode: ffca3...150

Skrevet

Sjokkert over hvor mange griser det er der ute i samfunnet! Ikke misforstå meg, jeg setter pris på alminnelig sex som samleie og bruk av hånda. Glad for at mannen aldri ber om oralsex. Han er ikke interessert i det faktisk. Føler heller ikke noen trang til å "slikkes".

Håper dere er klar over faren for HVP virussmitte og kreftfare. Min mann og jeg sluttet også å kysse hverandre på munnen da coronatiden kom. Han har underliggende sykdommer som kan gi alvorlig sykdomsforløp ved forskjellige smittefarlige sykdommer.

Anonymkode: b7752...60d

• Nyttig 1
Skrevet
Even Tuell skrev (50 minutter siden):

Ja og nei.
Jeg kysser gjerne etter at hun har sugd meg, også når hun lar meg komme i munnen hennes.
Hun er mer var på egne smaker og synes det blir for mye med smak / lukt av (egen) fitte så nært opp i ansiktet.

Å du ma føle deg veldig elsket. Hun har ikke engang aversjon for dine smaker! OMG

Skrevet

Selvfølgelig. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Kreft kan du få av alt uansett. Alt er kreftfremkallende. Lykke til 🤞 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg smaker så godt at det gjør meg ingenting 😂

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Sjokkert over hvor mange griser det er der ute i samfunnet! Ikke misforstå meg, jeg setter pris på alminnelig sex som samleie og bruk av hånda. Glad for at mannen aldri ber om oralsex. Han er ikke interessert i det faktisk. Føler heller ikke noen trang til å "slikkes".

Håper dere er klar over faren for HVP virussmitte og kreftfare. Min mann og jeg sluttet også å kysse hverandre på munnen da coronatiden kom. Han har underliggende sykdommer som kan gi alvorlig sykdomsforløp ved forskjellige smittefarlige sykdommer.

Jeg respekterer dine valg, selv om de er diametralt ulike mine. Men å kalle de som velger annerledes for «griser» synes jeg er uverdig. Voksne burde ikke omtale andre på en slik måte. 

• Liker 4
  • Nyttig 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Tenker man er heldig om man ikke får kreft generelt, sikker på at det du putter i munnen av mat er mye mer kreftfremkallende enn kyssing etter oralsex. Å til dere som snakker om at vi er griser som gjør sånt. Er nok mye mer verre grisete ting som foregår rundt enn dette.

Anonymkode: 32398...c61

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...