mann97 Skrevet 21. februar #3 Skrevet 21. februar Selvfølgelig, er jo våres beste safter mixa sammen💦😍 5
AnonymBruker Skrevet 21. februar #7 Skrevet 21. februar Ja, vi går mye frem og tilbake mellom penetrasjon og oral, og vi kliner mye innimellom. Vi kan tik og med kline litt mens jeg fremdeles har spermen hans i munnen... 😅 Anonymkode: 5126e...284 5 2
Even Tuell Skrevet 21. februar #8 Skrevet 21. februar Ja og nei. Jeg kysser gjerne etter at hun har sugd meg, også når hun lar meg komme i munnen hennes. Hun er mer var på egne smaker og synes det blir for mye med smak / lukt av (egen) fitte så nært opp i ansiktet. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar #10 Skrevet 21. februar Nei. Jeg vil ikke kline når han har slikka meg Anonymkode: 5cc06...f5f
AnonymBruker Skrevet 21. februar #11 Skrevet 21. februar Oralsex er uaktuelt. Vil ikke ha kreft i munn/hals Anonymkode: a47d9...e68 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar #13 Skrevet 21. februar Nei, det er uaktuelt. Anonymkode: ffca3...150
AnonymBruker Skrevet 21. februar #14 Skrevet 21. februar Sjokkert over hvor mange griser det er der ute i samfunnet! Ikke misforstå meg, jeg setter pris på alminnelig sex som samleie og bruk av hånda. Glad for at mannen aldri ber om oralsex. Han er ikke interessert i det faktisk. Føler heller ikke noen trang til å "slikkes". Håper dere er klar over faren for HVP virussmitte og kreftfare. Min mann og jeg sluttet også å kysse hverandre på munnen da coronatiden kom. Han har underliggende sykdommer som kan gi alvorlig sykdomsforløp ved forskjellige smittefarlige sykdommer. Anonymkode: b7752...60d 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar #15 Skrevet 21. februar Even Tuell skrev (50 minutter siden): Ja og nei. Jeg kysser gjerne etter at hun har sugd meg, også når hun lar meg komme i munnen hennes. Hun er mer var på egne smaker og synes det blir for mye med smak / lukt av (egen) fitte så nært opp i ansiktet. Å du ma føle deg veldig elsket. Hun har ikke engang aversjon for dine smaker! OMG Anonymkode: b7752...60d
Strigiformes Skrevet 21. februar #17 Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Oralsex er uaktuelt. Vil ikke ha kreft i munn/hals Anonymkode: a47d9...e68 Kreft kan du få av alt uansett. Alt er kreftfremkallende. Lykke til 🤞 6 2
Strigiformes Skrevet 21. februar #18 Skrevet 21. februar Jeg smaker så godt at det gjør meg ingenting 😂 2
Topper og daler Skrevet 21. februar #19 Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Sjokkert over hvor mange griser det er der ute i samfunnet! Ikke misforstå meg, jeg setter pris på alminnelig sex som samleie og bruk av hånda. Glad for at mannen aldri ber om oralsex. Han er ikke interessert i det faktisk. Føler heller ikke noen trang til å "slikkes". Håper dere er klar over faren for HVP virussmitte og kreftfare. Min mann og jeg sluttet også å kysse hverandre på munnen da coronatiden kom. Han har underliggende sykdommer som kan gi alvorlig sykdomsforløp ved forskjellige smittefarlige sykdommer. Anonymkode: b7752...60d Jeg respekterer dine valg, selv om de er diametralt ulike mine. Men å kalle de som velger annerledes for «griser» synes jeg er uverdig. Voksne burde ikke omtale andre på en slik måte. 6 12
AnonymBruker Skrevet 21. februar #20 Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Oralsex er uaktuelt. Vil ikke ha kreft i munn/hals Anonymkode: a47d9...e68 Tenker man er heldig om man ikke får kreft generelt, sikker på at det du putter i munnen av mat er mye mer kreftfremkallende enn kyssing etter oralsex. Å til dere som snakker om at vi er griser som gjør sånt. Er nok mye mer verre grisete ting som foregår rundt enn dette. Anonymkode: 32398...c61 3 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå