Miss91 Skrevet lørdag kl. 07:04 #2 Skrevet lørdag kl. 07:04 Ja, både kyssing og oralsex er deilig 🥰 3
mann97 Skrevet lørdag kl. 07:14 #3 Skrevet lørdag kl. 07:14 Selvfølgelig, er jo våres beste safter mixa sammen💦😍 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 07:17 #4 Skrevet lørdag kl. 07:17 Ja, det klines. Anonymkode: 3f714...3ae
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 07:24 #5 Skrevet lørdag kl. 07:24 Ja selvfølgelig Anonymkode: 891dc...eb7
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 07:28 #7 Skrevet lørdag kl. 07:28 Ja, vi går mye frem og tilbake mellom penetrasjon og oral, og vi kliner mye innimellom. Vi kan tik og med kline litt mens jeg fremdeles har spermen hans i munnen... 😅 Anonymkode: 5126e...284 4 1
Even Tuell Skrevet lørdag kl. 08:09 #8 Skrevet lørdag kl. 08:09 Ja og nei. Jeg kysser gjerne etter at hun har sugd meg, også når hun lar meg komme i munnen hennes. Hun er mer var på egne smaker og synes det blir for mye med smak / lukt av (egen) fitte så nært opp i ansiktet. 1
Nikoletta Skrevet lørdag kl. 08:36 #9 Skrevet lørdag kl. 08:36 Deilig å kline med smak av egne safter 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:39 #10 Skrevet lørdag kl. 08:39 Nei. Jeg vil ikke kline når han har slikka meg Anonymkode: 5cc06...f5f
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:46 #11 Skrevet lørdag kl. 08:46 Oralsex er uaktuelt. Vil ikke ha kreft i munn/hals Anonymkode: a47d9...e68 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:47 #13 Skrevet lørdag kl. 08:47 Nei, det er uaktuelt. Anonymkode: ffca3...150
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:58 #14 Skrevet lørdag kl. 08:58 Sjokkert over hvor mange griser det er der ute i samfunnet! Ikke misforstå meg, jeg setter pris på alminnelig sex som samleie og bruk av hånda. Glad for at mannen aldri ber om oralsex. Han er ikke interessert i det faktisk. Føler heller ikke noen trang til å "slikkes". Håper dere er klar over faren for HVP virussmitte og kreftfare. Min mann og jeg sluttet også å kysse hverandre på munnen da coronatiden kom. Han har underliggende sykdommer som kan gi alvorlig sykdomsforløp ved forskjellige smittefarlige sykdommer. Anonymkode: b7752...60d 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:00 #15 Skrevet lørdag kl. 09:00 Even Tuell skrev (50 minutter siden): Ja og nei. Jeg kysser gjerne etter at hun har sugd meg, også når hun lar meg komme i munnen hennes. Hun er mer var på egne smaker og synes det blir for mye med smak / lukt av (egen) fitte så nært opp i ansiktet. Å du ma føle deg veldig elsket. Hun har ikke engang aversjon for dine smaker! OMG Anonymkode: b7752...60d
Strigiformes Skrevet lørdag kl. 09:11 #17 Skrevet lørdag kl. 09:11 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Oralsex er uaktuelt. Vil ikke ha kreft i munn/hals Anonymkode: a47d9...e68 Kreft kan du få av alt uansett. Alt er kreftfremkallende. Lykke til 🤞 5 2
Strigiformes Skrevet lørdag kl. 09:12 #18 Skrevet lørdag kl. 09:12 Jeg smaker så godt at det gjør meg ingenting 😂 2
Topper og daler Skrevet lørdag kl. 09:16 #19 Skrevet lørdag kl. 09:16 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Sjokkert over hvor mange griser det er der ute i samfunnet! Ikke misforstå meg, jeg setter pris på alminnelig sex som samleie og bruk av hånda. Glad for at mannen aldri ber om oralsex. Han er ikke interessert i det faktisk. Føler heller ikke noen trang til å "slikkes". Håper dere er klar over faren for HVP virussmitte og kreftfare. Min mann og jeg sluttet også å kysse hverandre på munnen da coronatiden kom. Han har underliggende sykdommer som kan gi alvorlig sykdomsforløp ved forskjellige smittefarlige sykdommer. Anonymkode: b7752...60d Jeg respekterer dine valg, selv om de er diametralt ulike mine. Men å kalle de som velger annerledes for «griser» synes jeg er uverdig. Voksne burde ikke omtale andre på en slik måte. 4 12
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:16 #20 Skrevet lørdag kl. 09:16 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Oralsex er uaktuelt. Vil ikke ha kreft i munn/hals Anonymkode: a47d9...e68 Tenker man er heldig om man ikke får kreft generelt, sikker på at det du putter i munnen av mat er mye mer kreftfremkallende enn kyssing etter oralsex. Å til dere som snakker om at vi er griser som gjør sånt. Er nok mye mer verre grisete ting som foregår rundt enn dette. Anonymkode: 32398...c61 3 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå