AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 04:49 #1 Skrevet lørdag kl. 04:49 Jeg har aldri holdt et barn, skiftet bleie eller vært barnevakt. Nå er jeg straks gravid i 12 uke med en mann jeg har vært gift med i over 11 år. Vi har hatt et åpent forhold, men har nå valgt å få barn. Er helt lost i hvordan jeg skal håndtere det. Tips? Anonymkode: 5d094...3d8
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 05:05 #2 Skrevet lørdag kl. 05:05 Var i nesten samme situasjon som deg. Hadde knapt holdt en baby før og visste ingenting. Dette var før internett så da ble det å låne noen bøker på biblioteket. Det gikk overraskende bra da jeg hadde født. Mistolket et signal fra barnet den første uka og fulgte boka. Den delen har de helt gått bort fra i dag. Da jeg fikk en forklaring på hva jeg måtte endre så falt ting bare på plass og det kjentes helt naturlig. Anonymkode: d33c3...216
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 05:29 #3 Skrevet lørdag kl. 05:29 Det faller seg naturlig etterhvert. Det føles nok litt rart i starten men så blir du kjent med babyen og lærer deg å tolke signalene man får også litt veiledning på barsel om man trenger det. Anonymkode: cfc9a...8d6
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 05:58 #4 Skrevet lørdag kl. 05:58 Det kommer til å gå fint å få baby. Men kanskje dere skal vurdere å være monogame når dere nå får et barn i familien. Anonymkode: e4ee8...d70
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 06:55 #5 Skrevet lørdag kl. 06:55 Dette kommer til å komme naturlig til deg, alle mødre går igjennom et utvikling i svangerskap som forbereder en❤️ og hvis ikke, så finnes det hjelp å få! Lykke til❤️ Anonymkode: 45797...990
_popcorn_ Skrevet i går, 12:19 #6 Skrevet i går, 12:19 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. _popcorn_, adm
Fremhevede innlegg