Modent Skrevet 23 timer siden #1 Skrevet 23 timer siden Hei. Er en voksen singel kvinne som har blitt kjent med et par som ønsker å være 3 i forholdet. Er blitt litt inspirert av og lese om slike forhold, men samtidig svært skeptisk da dette er noe helt annet enn det normale. Er det noen som har erfaring og kunnskap om dette. For meg er dette noe som går utover det seksuelle men en annen måte å leve sammen med andre mennesker.
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Skrevet 22 timer siden Er dette et ektepar som ønsker «en til» likeverdig partner? Anonymkode: 5f703...8c4
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Skrevet 21 timer siden Ja. Det var fint noen måneder, men så begynte mannen å bli sjalu på kommunikasjon og nonverbal forståelse oss kvinner. Han var rett ved siden av, men følte vi snakket et språk han ikke forsto. Det var først da jeg egentlig ble klar over hvor mye empati og forståelse kan være uten ord menn forstår mellom kvinner, fordi vi liksom bare logger oss på dem vi kjenner godt. Trenger ikke få forklart hver gang det vi allerede har skjønt om den andre. Kan med få fraser hente frem ting vi har felles humor og regeranser angående. Si et ord bare og vite hva dem andre refererer til. Vær obs på dette, for det kan bli sårt for mannen. Såpass at to kvinner i livet ikke blir stas lenger. Anonymkode: 8581e...e63 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Skrevet 17 timer siden Er det noe forskjell på poly-forhold og åpent-forhold? Anonymkode: 141a7...7da 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja. Det var fint noen måneder, men så begynte mannen å bli sjalu på kommunikasjon og nonverbal forståelse oss kvinner. Han var rett ved siden av, men følte vi snakket et språk han ikke forsto. Det var først da jeg egentlig ble klar over hvor mye empati og forståelse kan være uten ord menn forstår mellom kvinner, fordi vi liksom bare logger oss på dem vi kjenner godt. Trenger ikke få forklart hver gang det vi allerede har skjønt om den andre. Kan med få fraser hente frem ting vi har felles humor og regeranser angående. Si et ord bare og vite hva dem andre refererer til. Vær obs på dette, for det kan bli sårt for mannen. Såpass at to kvinner i livet ikke blir stas lenger. Anonymkode: 8581e...e63 Tenk at mannen ikke taklet at dere klarte kommunisere bedre med hverandre, og så istedenfor å gå inn for å lære seg noe så ble han ✨furt✨ Anonymkode: 71c9f...ac7 3
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Er det noe forskjell på poly-forhold og åpent-forhold? Anonymkode: 141a7...7da Ja, google er din venn. Anonymkode: 6402a...2ae
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Skrevet 15 timer siden Ja, du ser jo hvor godt det gikk for sister wives. Funker nok bare for en periode. Anonymkode: a4368...a45 1
Strigiformes Skrevet 14 timer siden #8 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det noe forskjell på poly-forhold og åpent-forhold? Anonymkode: 141a7...7da Stor forskjell. Åpent forhold baserer seg på monogami med muligheter. Her er kommunikasjon viktig med tanke på kjøreregler i forholdet. Hva aksepteres og hva aksepteres ikke? Her er hensynet til partner størst. Mange gjør den feilen at de vil åpne forholdet når det ikke er bra. Det er en felle mener jeg. Slikt bør være tydelig kommunisert fra starten av, for det er et valgt levesett, og et åpent forhold bør ikke være en forutsetning for å ha valgt hverandre som par. Polyforhold er når personer har flere romantiske relasjoner. https://p3.no/julie-24-er-polyamoros-ikke-fordi-jeg-vil-ha-sex-med-alle/ Dette er ihvertfall slik jeg har forstått prinsippene. Det finnes sikkert mange variasjoner av dette. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå