Palazzo Skrevet fredag kl. 21:19 #1 Skrevet fredag kl. 21:19 Er en mann i slutten av førtiårene som har motvillig innsett at jeg er altfor overkåt. Har igjennom livet hatt utallige partnere og trodd på illusjonen om at ting « roer seg» For meg gjør det ikke det eller det har det aldri gjort det. Tvert i mot er jeg kåtere enn noensinne. Det frustrerer meg veldig svært mye tider hvis jeg ikke har en sexpartner som har et like høyt sexdrive som meg selv. Det har ført til at jeg omsider har kommet til et veiskille at enten så må jeg overfokusere på trening, jobb, reising, skriving, meditasjon etc for å holde sexfantasiene borte eller så må jeg finne meg en dame som er like kåt som meg selv. Så mitt spørsmål er hvordan kan man gå frem for å finne en dame har det samme sexdrivet som en selv. Mitt innlegg er ikke ment som provokasjon men tror menn og kvinner som er eller har vært i samme situasjon kan ha en ide om hvordan man kan finne det man ønsker?
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:27 #2 Skrevet fredag kl. 21:27 K53. Skulle gjerne hatt en mann som deg, men vet heller ikke hvor man finner hverandre. (Alt annet måtte klaffe og, ikke «hatt» som i hvem som helst for sexens skyld ;). Anonymkode: d4917...9a4
Strigiformes Skrevet fredag kl. 21:32 #3 Skrevet fredag kl. 21:32 (endret) Du kan ikke lete etter en kvinne utelukkende basert på sexlyst. Det går ikke an. Det er viktig at dere har en emosjonell samhørighet og forståelse, ellers er det dømt til og mislykkes tror jeg. Å finne en kåt dame er ikke det samme som at du tenner henne. Har du tenkt på det? Endret fredag kl. 21:33 av Strigiformes 3
Palazzo Skrevet fredag kl. 21:34 Forfatter #4 Skrevet fredag kl. 21:34 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): K53. Skulle gjerne hatt en mann som deg, men vet heller ikke hvor man finner hverandre. (Alt annet måtte klaffe og, ikke «hatt» som i hvem som helst for sexens skyld ;). Anonymkode: d4917...9a4 Er du sikker på du ville hatt det? Mange kan mene mye om noe men når det kommer til stykke så synes mange de at det kan bli for mye. Og er enig med at kjemien må klaffe. Man blir eldre og kravene blir fler. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:39 #5 Skrevet fredag kl. 21:39 Palazzo skrev (19 minutter siden): Er en mann i slutten av førtiårene som har motvillig innsett at jeg er altfor overkåt. Har igjennom livet hatt utallige partnere og trodd på illusjonen om at ting « roer seg» For meg gjør det ikke det eller det har det aldri gjort det. Tvert i mot er jeg kåtere enn noensinne. Det frustrerer meg veldig svært mye tider hvis jeg ikke har en sexpartner som har et like høyt sexdrive som meg selv. Det har ført til at jeg omsider har kommet til et veiskille at enten så må jeg overfokusere på trening, jobb, reising, skriving, meditasjon etc for å holde sexfantasiene borte eller så må jeg finne meg en dame som er like kåt som meg selv. Så mitt spørsmål er hvordan kan man gå frem for å finne en dame har det samme sexdrivet som en selv. Mitt innlegg er ikke ment som provokasjon men tror menn og kvinner som er eller har vært i samme situasjon kan ha en ide om hvordan man kan finne det man ønsker? Du får runke da. Mange menn som må det. Anonymkode: 456cc...a26
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:42 #6 Skrevet fredag kl. 21:42 Palazzo skrev (21 minutter siden): Er en mann i slutten av førtiårene som har motvillig innsett at jeg er altfor overkåt. Har igjennom livet hatt utallige partnere og trodd på illusjonen om at ting « roer seg» For meg gjør det ikke det eller det har det aldri gjort det. Tvert i mot er jeg kåtere enn noensinne. Det frustrerer meg veldig svært mye tider hvis jeg ikke har en sexpartner som har et like høyt sexdrive som meg selv. Det har ført til at jeg omsider har kommet til et veiskille at enten så må jeg overfokusere på trening, jobb, reising, skriving, meditasjon etc for å holde sexfantasiene borte eller så må jeg finne meg en dame som er like kåt som meg selv. Så mitt spørsmål er hvordan kan man gå frem for å finne en dame har det samme sexdrivet som en selv. Mitt innlegg er ikke ment som provokasjon men tror menn og kvinner som er eller har vært i samme situasjon kan ha en ide om hvordan man kan finne det man ønsker? Skulle gjerne hatt en mann som deg og. Tidlig 40årene og mannen har lyst 1 av 20 ganger. Ha liker meg og tenner på meg. Men lysten forsvant med korons og vaksinen. Jeg er mer kåt enn noensinne så det er tungt. Og det er sårt og bli avvist gang på gang i tilegg. Anonymkode: 6e1d4...444
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:44 #7 Skrevet fredag kl. 21:44 Strigiformes skrev (11 minutter siden): Du kan ikke lete etter en kvinne utelukkende basert på sexlyst. Det går ikke an. Det er viktig at dere har en emosjonell samhørighet og forståelse, ellers er det dømt til og mislykkes tror jeg. Å finne en kåt dame er ikke det samme som at du tenner henne. Har du tenkt på det? Jeg har prøvd å være i forhold der mye annet stemmer men ikke sexen og det er ikke noe bærekraftig det heller. Anonymkode: 83b36...768
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:46 #8 Skrevet fredag kl. 21:46 Palazzo skrev (26 minutter siden): Er en mann i slutten av førtiårene som har motvillig innsett at jeg er altfor overkåt. Har igjennom livet hatt utallige partnere og trodd på illusjonen om at ting « roer seg» For meg gjør det ikke det eller det har det aldri gjort det. Tvert i mot er jeg kåtere enn noensinne. Det frustrerer meg veldig svært mye tider hvis jeg ikke har en sexpartner som har et like høyt sexdrive som meg selv. Det har ført til at jeg omsider har kommet til et veiskille at enten så må jeg overfokusere på trening, jobb, reising, skriving, meditasjon etc for å holde sexfantasiene borte eller så må jeg finne meg en dame som er like kåt som meg selv. Så mitt spørsmål er hvordan kan man gå frem for å finne en dame har det samme sexdrivet som en selv. Mitt innlegg er ikke ment som provokasjon men tror menn og kvinner som er eller har vært i samme situasjon kan ha en ide om hvordan man kan finne det man ønsker? I psykiatrien Anonymkode: 71bc0...baf 5
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:47 #9 Skrevet fredag kl. 21:47 Palazzo skrev (27 minutter siden): Er en mann i slutten av førtiårene som har motvillig innsett at jeg er altfor overkåt. Har igjennom livet hatt utallige partnere og trodd på illusjonen om at ting « roer seg» For meg gjør det ikke det eller det har det aldri gjort det. Tvert i mot er jeg kåtere enn noensinne. Det frustrerer meg veldig svært mye tider hvis jeg ikke har en sexpartner som har et like høyt sexdrive som meg selv. Det har ført til at jeg omsider har kommet til et veiskille at enten så må jeg overfokusere på trening, jobb, reising, skriving, meditasjon etc for å holde sexfantasiene borte eller så må jeg finne meg en dame som er like kåt som meg selv. Så mitt spørsmål er hvordan kan man gå frem for å finne en dame har det samme sexdrivet som en selv. Mitt innlegg er ikke ment som provokasjon men tror menn og kvinner som er eller har vært i samme situasjon kan ha en ide om hvordan man kan finne det man ønsker? Hva med å ha åpent forhold? Eller sjonglere flere elskere på en gang? Anonymkode: 783a3...7df
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:49 #10 Skrevet fredag kl. 21:49 Antiandrogen reduserer sexlyst betraktelig. Snakk med legen din. https://sml.snl.no/antiandrogen Anonymkode: ccee8...866 1
Strigiformes Skrevet fredag kl. 21:50 #11 Skrevet fredag kl. 21:50 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har prøvd å være i forhold der mye annet stemmer men ikke sexen og det er ikke noe bærekraftig det heller. Anonymkode: 83b36...768 Lysten kan du gjøre noe med. Det andre kan du ikke. Viktig at det stemmer bra seksuelt. For all del. Likevel så bør det også være andre interesser som binder dere sammen, ellers blir det et veldig monotont forhold. Ha det gøy sammen er veldig viktig. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:52 #12 Skrevet fredag kl. 21:52 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): K53. Skulle gjerne hatt en mann som deg, men vet heller ikke hvor man finner hverandre. (Alt annet måtte klaffe og, ikke «hatt» som i hvem som helst for sexens skyld ;). Anonymkode: d4917...9a4 Er det deg Gerd? Anonymkode: 14eeb...1c0 3 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:52 #13 Skrevet fredag kl. 21:52 Palazzo skrev (33 minutter siden): Er en mann i slutten av førtiårene som har motvillig innsett at jeg er altfor overkåt. Har igjennom livet hatt utallige partnere og trodd på illusjonen om at ting « roer seg» For meg gjør det ikke det eller det har det aldri gjort det. Tvert i mot er jeg kåtere enn noensinne. Det frustrerer meg veldig svært mye tider hvis jeg ikke har en sexpartner som har et like høyt sexdrive som meg selv. Det har ført til at jeg omsider har kommet til et veiskille at enten så må jeg overfokusere på trening, jobb, reising, skriving, meditasjon etc for å holde sexfantasiene borte eller så må jeg finne meg en dame som er like kåt som meg selv. Så mitt spørsmål er hvordan kan man gå frem for å finne en dame har det samme sexdrivet som en selv. Mitt innlegg er ikke ment som provokasjon men tror menn og kvinner som er eller har vært i samme situasjon kan ha en ide om hvordan man kan finne det man ønsker? Tinder Anonymkode: 14eeb...1c0
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:54 #14 Skrevet fredag kl. 21:54 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det deg Gerd? Anonymkode: 14eeb...1c0 Gerd er på gamlehjemmet 😂 Anonymkode: 456cc...a26 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:55 #15 Skrevet fredag kl. 21:55 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva med å ha åpent forhold? Eller sjonglere flere elskere på en gang? Anonymkode: 783a3...7df Anonymkode: 456cc...a26
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:56 #16 Skrevet fredag kl. 21:56 Strigiformes skrev (4 minutter siden): Lysten kan du gjøre noe med. Det andre kan du ikke. Viktig at det stemmer bra seksuelt. For all del. Likevel så bør det også være andre interesser som binder dere sammen, ellers blir det et veldig monotont forhold. Ha det gøy sammen er veldig viktig. Jeg har ikke lyst til å «gjøre noe med» lysten. Hvis jeg ikke kan finne en kvinne som fungerer naturlig seksuelt med meg så kan det egentlig være det samme. Anonymkode: 83b36...768 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:59 #17 Skrevet fredag kl. 21:59 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke lyst til å «gjøre noe med» lysten. Hvis jeg ikke kan finne en kvinne som fungerer naturlig seksuelt med meg så kan det egentlig være det samme. Anonymkode: 83b36...768 Er det så realistisk? Var bare det jeg tenkte på. Menn i et nøtteskall.. Anonymkode: 456cc...a26 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:10 #18 Skrevet fredag kl. 22:10 Hva med å legge ut en etterlysning på Fetlife eller liknende? Finnes garantert likesinnede. Anonymkode: 5a33c...da5
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:10 #19 Skrevet fredag kl. 22:10 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er det så realistisk? Var bare det jeg tenkte på. Menn i et nøtteskall.. Anonymkode: 456cc...a26 Alt går an. Anonymkode: 5a33c...da5
Strigiformes Skrevet fredag kl. 22:17 #20 Skrevet fredag kl. 22:17 https://www.nrk.no/nyttig/sexavhengigheit-kan-verte-diagnose-1.10935671 https://www.forskning.no/forskning-och-framsteg-rus-og-avhengighet-samliv/finnes-faktisk-sexavhengighet/2565929 Er du avhengig av sex? Ofte kan det være en bakenforliggende utfordring som gjør at denne sexlysten går i taket... En nymfoman er vanskelig å finne i utgangspunktet tror jeg. Tror det er bare en av ti kvinner som er det. Så kommer alt det andre i tillegg som samarbeid, fungering og evt familie. Mange temaer og ta stilling til. https://www.nrk.no/nyttig/lyst-hele-tiden-1.6182672 https://www.forskning.no/psykologi-sex-helse/mindfulness-ga-kvinner-bedre-sexlyst/390919 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå