AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:29 #1 Skrevet fredag kl. 20:29 Når går det over for deg? Og har du dager med symptomer når du blør eller helt på slutten av mensen også? Anonymkode: 66183...aef
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:40 #2 Skrevet lørdag kl. 17:40 Jeg har hatt PMDD, og har opplevd at det arter seg litt forskjellig i ulike livsfaser. Da jeg var yngre var det alltid verst de siste ti dagene før mensen, også gikk det over på dag to av mensen. Nå er jeg 42 og har kommet i perimenopausen. Nå har jeg en kraftig nedtur rett etter eggløsning også går det litt bedre igjen før det blir verre i dagene før mens. Men ja: det hr alltid gått over i løpet av de første dagene med menstruasjon hos meg. Kan vel ikke si at jeg har PMDD lenger. Etter at jeg gikk i ketaminassistert terapi så har depresjonen som fulgte syklusen forsvunnet. Jeg er dog fremdeles veldig plaget med utmattelse, hjernetåke, indre uro, tankekjør og dårlig søvn, men jeg slipper heldigvis å føle at livet går i oppløsning og at det ikke er vits i å leve. Anonymkode: 853c0...a98 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå