Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som har en god 'brun uten sol' krem til ansiktet??

Huden min er litt fet og uren, men samtidig tørr.

Syns man ofte får mer kviser av å bruke lotion/gel som er beregenet både til kropp og ansikt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Fantus
Skrevet

Vichy har en selvbruningskrem som er spesielt beregnet på anskiktet.

Gjest Gjest_heidi_*
Skrevet

men til dere som bruker selvbruningskrem: hvordan unngår dere skille? dere tar helt ned til halsen? hvor stopper dere? et sted må det jo bli skille lissom..

Gjest Gjest
Skrevet
men til dere som bruker selvbruningskrem: hvordan unngår dere skille? dere tar helt ned til halsen? hvor stopper dere? et sted må det jo bli skille lissom..

Jeg gnir det skikkelig godt ut, masserer inn så jeg er sikker på alt er smurt inn, tar mindre og mindre nedover halsen..og gnir bare evt rester nedover skuldrene/brystet da blir det en jevn fin overgang.

Bruker heller aldri SÅ mye at det store skille fremkommer.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har brukt dior bronse selvbruner til ansiktet. Fargen blir bra, men får så utrolig mange kviser av den, så har sluttet å bruke den. Noen flere som får kviser av selvbruningskrem??

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg opplever faktisk det motsatte... Jeg får bedre hud av det.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet
Jeg har brukt dior bronse selvbruner til ansiktet. Fargen blir bra, men får så utrolig mange kviser av den, så har sluttet å bruke den. Noen flere som får kviser av selvbruningskrem??

ja det er det som er mitt problem også, kvisene :(

Skrevet

Clarins liquid bronze er herlig. Gir veldig naturlig og diskret farge, er enkel å få jevn, og den eneste selvbruneren som ikke gir meg kviser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...