AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Kom med forslag på flinke og seriøse behandlere😊 Anonymkode: c4cf4...af2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Skrevet 15 timer siden Jeg har forsøkt forskjellige klinikker men de siste årene har jeg brukt Elna. https://www.facebook.com/AasaneKosmetiskeKlinikk Hun er seriøs, kontroversiell i den forstand at hun ikke "overdriver" behandling, hun gir heller ikke ungdommer behandling. Kjempe seriøs og dyktig dame. Jeg har dårlig erfaring med Frøken Dings, og har venninner som er varig skadet etter behandling der. Anonymkode: 97aaa...d74
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har forsøkt forskjellige klinikker men de siste årene har jeg brukt Elna. https://www.facebook.com/AasaneKosmetiskeKlinikk Hun er seriøs, kontroversiell i den forstand at hun ikke "overdriver" behandling, hun gir heller ikke ungdommer behandling. Kjempe seriøs og dyktig dame. Jeg har dårlig erfaring med Frøken Dings, og har venninner som er varig skadet etter behandling der. Anonymkode: 97aaa...d74 Varig skadet? Hvordan? Ts Anonymkode: c4cf4...af2
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kom med forslag på flinke og seriøse behandlere😊 Anonymkode: c4cf4...af2 Snekker Larsen , på Hesjakollen. Anonymkode: 22364...882
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Varig skadet? Hvordan? Ts Anonymkode: c4cf4...af2 En nerve i ansiktet er lammet. Anonymkode: 97aaa...d74
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): En nerve i ansiktet er lammet. Anonymkode: 97aaa...d74 Det er i så fall midlertidig. Botox kan ikke lamme noe som helst permanent. Anonymkode: 80ba3...4ca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå