Betti123 Skrevet fredag kl. 18:44 #1 Skrevet fredag kl. 18:44 (endret) Sikkert rart spørsmål, men samboer og jeg er så uenig i dette. Han vasker hendene etter å ha satt på vaskemaskinen, uavhengig av hva han setter på. Han vasker også hendene før han henger opp. Samme med oppvask. Vasker seg allid etterpå. Jeg tenker det er greit å vaske seg etter å ha satt på undertøy eller feks skitne håndklær, men ellers ikke. Er det jeg som er alt for chill??🙈 Endret fredag kl. 18:44 av Betti123 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:51 #2 Skrevet fredag kl. 18:51 Vær glad for at du har en renslig samboer, du… Anonymkode: d8df4...84f 9 10
Betti123 Skrevet fredag kl. 18:54 Forfatter #3 Skrevet fredag kl. 18:54 Joda, men det var vel ikke spørsmålet. Her er egentlig problemet at han krever det samme av meg og blir sur hvis jeg ikke gjør det. Mye mer til saken enn jeg skrev, dette var bare et punkt. Jeg er nysgjerrig og åpen for at det er jeg som er for lite flink.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:57 #5 Skrevet fredag kl. 18:57 Jeg tenker at han vasker hendene unødvendig ofte, og det hadde vært uaktuelt for meg at noen hadde krevd samme vaskeregime av meg. Anonymkode: ba3b9...45f 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:59 #6 Skrevet fredag kl. 18:59 Enig med han. Gjør det samme selv. Anonymkode: 38aa4...d17 3 4
Betti123 Skrevet fredag kl. 19:00 Forfatter #7 Skrevet fredag kl. 19:00 Beneath the Moon skrev (3 minutter siden): Har han bakteriefobi? Har mange ganger tenkt det samme.. begynner jo å lure. Derfor jeg vil ha andre sine synspunkt 1
Macro Skrevet fredag kl. 19:03 #8 Skrevet fredag kl. 19:03 Å ta på skitten oppvask uten å vaske hendene etter er faktisk ganske ille mener jeg. 7 9
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:55 #9 Skrevet fredag kl. 21:55 Midlene du bruker i oppvask og klesvask skader øynene. Noen bakterier er farlige. Men de fleste overlever sikkert uten noe skade. Anonymkode: 5d53b...872 2
Mezzosoprena Skrevet fredag kl. 22:20 #10 Skrevet fredag kl. 22:20 Betti123 skrev (3 timer siden): Sikkert rart spørsmål, men samboer og jeg er så uenig i dette. Han vasker hendene etter å ha satt på vaskemaskinen, uavhengig av hva han setter på. Han vasker også hendene før han henger opp. Samme med oppvask. Vasker seg allid etterpå. Jeg tenker det er greit å vaske seg etter å ha satt på undertøy eller feks skitne håndklær, men ellers ikke. Er det jeg som er alt for chill??🙈 Jeg vasker alltid hendene etter å ha satt på en vaskemaskin. Det skyldes litt at jeg har tatt på skitne klær, men mest for å vaske av meg evt vaskemiddel som har satt seg på hendene. Når jeg henger opp klær avhenger det av hva jeg nettopp gjorde før den oppgaven om jeg vasker hendene eller ikke... Som regel har jeg vært på do, siden vaskemaskina står på badet, og da vasker jeg selvfølgelig hendene. Hvis jeg føler at hendene mine er for skitne eller kanskje fettete, vasker jeg dem også. Vasker med selvfølgelig etter ha satt skitten oppvask i maskina, det er jo skittent. Og vasker før jeg skal tømme den for nyvasket oppvask. Så ja, jeg synes det er du som er litt for chill. Rett fra mobiltelefonen f.eks. til å rydde ut av oppvaskmaskina bør vel egentlig ingen gjøre? 7 2
Mr X Skrevet lørdag kl. 02:02 #11 Skrevet lørdag kl. 02:02 Jeg har vært ute i jobb i mange forskjellige kulturer og fått innprentet viktigheten av god håndhygiene. Det aller aller viktigste er å sørge for å vaske hendene før man spiser eller stapper noe i munnen. Jeg ble aldri syk på noen måte. Vasking av hender før eller etter å sette på vaskemaskin er etter min oppfatning en helt skrullete problemstililing. 4 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:26 #12 Skrevet lørdag kl. 10:26 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Midlene du bruker i oppvask og klesvask skader øynene. Du skal jo ikke ha det inn i øynene. Da gjør du det feil! AnonymBruker skrev (12 timer siden): Noen bakterier er farlige. Men de fleste overlever sikkert uten noe skade. Anonymkode: 5d53b...872 Anonymkode: bfcaa...2bb
Mezzosoprena Skrevet lørdag kl. 11:29 #13 Skrevet lørdag kl. 11:29 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du skal jo ikke ha det inn i øynene. Da gjør du det feil! Anonymkode: bfcaa...2bb Å men herrefred! Man har det (kanskje) på hendene, og en stund etterpå glemmer man at man har drevet med vaskemiddel, og så gnir man seg i øyet. 2 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:03 #14 Skrevet lørdag kl. 14:03 Jeg vasker meg etter jeg har hevet på en klesvask pga det er skittent, men vasker meg ikke før jeg henger opp klær, bare når jeg bretter håndklær 😁 Anonymkode: 25716...16d
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:13 #15 Skrevet lørdag kl. 14:13 Jeg vasker selvsagt hendene etter at jeg har stablet inn i oppvaskmaskinen. Det er jo en grunn til at det som står der skal vaskes liksom. Anonymkode: ed954...431 1 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:20 #16 Skrevet lørdag kl. 14:20 Mezzosoprena skrev (2 timer siden): Å men herrefred! Man har det (kanskje) på hendene, og en stund etterpå glemmer man at man har drevet med vaskemiddel, og så gnir man seg i øyet. Hvordan klarer du å søle det på hendene? Anonymkode: ecbaa...ab9 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:03 #17 Skrevet lørdag kl. 15:03 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hvordan klarer du å søle det på hendene? Anonymkode: ecbaa...ab9 Ikke meg du snakker til, men om man for eksempel lar skjeen til vaskepulveret ligge oppi så får man masse pulver på fingrene når man skal ta den ut. Og tøymykner for eksempel, for hver gang man tømmer og skrur igjen så legges det et lag rundt korken som man ofte kan få på fingrene når man skal åpne flasken igjen. Anonymkode: 25716...16d 1 3
Mezzosoprena Skrevet lørdag kl. 17:05 #18 Skrevet lørdag kl. 17:05 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan klarer du å søle det på hendene? Anonymkode: ecbaa...ab9 Bruker målebeger som ligger nedi vaskepulverpakka, så jeg er som regel borti det hver gang jeg tar en dose 🙂 1
Gaia Skrevet lørdag kl. 17:13 #19 Skrevet lørdag kl. 17:13 Betti123 skrev (22 timer siden): Sikkert rart spørsmål, men samboer og jeg er så uenig i dette. Han vasker hendene etter å ha satt på vaskemaskinen, uavhengig av hva han setter på. Han vasker også hendene før han henger opp. Samme med oppvask. Vasker seg allid etterpå. Jeg tenker det er greit å vaske seg etter å ha satt på undertøy eller feks skitne håndklær, men ellers ikke. Er det jeg som er alt for chill??🙈 Dette høres litt i overkant renslig ut for min del. Jeg er nok som deg, TS. 👍 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:42 #20 Skrevet lørdag kl. 17:42 Mezzosoprena skrev (6 timer siden): Å men herrefred! Man har det (kanskje) på hendene, og en stund etterpå glemmer man at man har drevet med vaskemiddel, og så gnir man seg i øyet. Tror ikke det er et verdensproblem. Anonymkode: bfcaa...2bb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå