AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:13 #1 Skrevet fredag kl. 17:13 Mine foreldre har alltid hatt god økonomi oppigjennom ,men mitt yngre søsken har alltid vært heldigere enn meg, type fått påspanderte ferier sammen med dem osv, noe jeg aldri fikk oppleve med mine foreldre. Kjenner på sårhet når jeg tenker tilbake på det, da jeg har måtte ta et nei for et nei, mens mitt søsken har maste å fikk hva hen ønsket. Har liksom aldri fått noen god forklaring på hvorfor det har blitt slik Anonymkode: f49a7...c44
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:16 #2 Skrevet fredag kl. 17:16 1881-psykolog hallo. Anonymkode: e198f...c26 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:08 #3 Skrevet lørdag kl. 08:08 Mulig de hadde en svakere økonomi da du var det eneste barnet i huset. Anonymkode: 29aaa...5c0 1
Gladgutten79 Skrevet lørdag kl. 08:09 #4 Skrevet lørdag kl. 08:09 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Mine foreldre har alltid hatt god økonomi oppigjennom ,men mitt yngre søsken har alltid vært heldigere enn meg, type fått påspanderte ferier sammen med dem osv, noe jeg aldri fikk oppleve med mine foreldre. Kjenner på sårhet når jeg tenker tilbake på det, da jeg har måtte ta et nei for et nei, mens mitt søsken har maste å fikk hva hen ønsket. Har liksom aldri fått noen god forklaring på hvorfor det har blitt slik Anonymkode: f49a7...c44 Vil tro TS har/har hatt et anstrengt forhold til både foreldre å søsken fra tidlig og langt ut i voksen alder, grunnlaget det nære forholdet mellom foreldre og barn blir lagt tidlig, vi prøver jo alle gjøre likt for våre barn men i dette tilfellet virker det rimelig skjevt fordelt…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:33 #5 Skrevet lørdag kl. 10:33 Går ut i fra at dette er et yngre søsken? Da vil jeg tro at økonomien til dine foreldre har blitt bedre enn når du var yngre. Eller var det slik at du måtte sitte hjemme mens resten av familien dro på ferie? Anonymkode: 780de...fdd
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:45 #6 Skrevet lørdag kl. 10:45 Min yngste datter får betydelig mer enn sine søsken. Jeg er ikke noe mer glad i henne av den grunn. Men det er nå gjerne sånn at det er en fordel å være sist. Livet er annerledes nå, enn når vi fikk den første. Vi er ferdig etablert, lønna har økt og det er mindre kostnader ved å ta med seg en på tur, fremfor tre. Anonymkode: cdb1e...071
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:54 #7 Skrevet lørdag kl. 10:54 Min lillesøster fikk mest ettersom de da har fått bedre råd med årene. Vi er ikke bitre for det, men da de stilte sikkerhet for henne og ikke oss var det sårere. Anonymkode: 22e10...653
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:51 #8 Skrevet lørdag kl. 13:51 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Går ut i fra at dette er et yngre søsken? Da vil jeg tro at økonomien til dine foreldre har blitt bedre enn når du var yngre. Eller var det slik at du måtte sitte hjemme mens resten av familien dro på ferie? Anonymkode: 780de...fdd AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min lillesøster fikk mest ettersom de da har fått bedre råd med årene. Vi er ikke bitre for det, men da de stilte sikkerhet for henne og ikke oss var det sårere. Anonymkode: 22e10...653 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min yngste datter får betydelig mer enn sine søsken. Jeg er ikke noe mer glad i henne av den grunn. Men det er nå gjerne sånn at det er en fordel å være sist. Livet er annerledes nå, enn når vi fikk den første. Vi er ferdig etablert, lønna har økt og det er mindre kostnader ved å ta med seg en på tur, fremfor tre. Anonymkode: cdb1e...071 De var godt opp i 30 åra da de fikk barn, og økonomien var god så det var ikke dette det stoppet på, men å ta det ene barnet med til f.eks. Legoland, London osv, å la det andre være hjemme med barnevakt for så å få høre hvor gøy de har hatt det, når de kommer hjem var kjipt Anonymkode: f49a7...c44
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå