Gjest Gjesta Skrevet 7. april 2006 #1 Skrevet 7. april 2006 Noen som er registrert på www.brafilm.com her? Erfaringer?
Gjest lilletroll Skrevet 7. april 2006 #2 Skrevet 7. april 2006 Jeg var, men meldte meg ut, og inn i Film24 istedenfor. Brafilm ble etterhvert døpt om til dårligfilm, og skapte mer irritasjon enn glede. De er TREGE med utsendelser, de er useriøse når du tar kontakt med kundeservice, og jeg kan ikke på noen måte anbefale å melde seg inn! Etter at jeg meldte meg inn i Film24 har alt gått mye bedre. De sender ut filmer samme dag de mottar, og den ene gangen de feilet klaget jeg, og fikk ekstra dager gratis på abonnementet mitt. Konklusjon: Meld deg inn i Film 24 istedenfor. (Siden du uansett bare kan sende to filmer pr. konvolutt i Film24 lønner det seg med 2 films pakken. På grunn av utsendelsene rekker du allikevel flere filmer på kortere tid enn med 3 films pakken til brafilm.
Gjest Binna Skrevet 7. april 2006 #3 Skrevet 7. april 2006 (er det ikke brafilm.no?) Samboern er medlem, vi har ikke hatt noe særlig problem. Noen av filmene har vært veldig slitt, slik at de har mistet den kvaliteten de skulle ha hatt. Men så har vi en stor flatskjerm, så da synes det veldig godt.
Gjest Gjesta Skrevet 7. april 2006 #4 Skrevet 7. april 2006 Har nettopp meldt meg inn på brafilm. Og jeg er ganske så fornøyd.. Vi får låne så mange filmer vi vil gratis den første mnd. Og de kommer i posten bare et par dager etter jeg har bestilt dem... Så, jeg er fornøyd!
Gjest lilletroll Skrevet 7. april 2006 #5 Skrevet 7. april 2006 Har nettopp meldt meg inn på brafilm. Og jeg er ganske så fornøyd.. ← Vi var også fornøyd helt i begynnelsen....
Gjest Gjesta Skrevet 7. april 2006 #6 Skrevet 7. april 2006 Hm, jeg har fått 3 uker gratis og så kan jeg velge å melde meg ut hvis jeg vil. så jeg skal gi de de 3 ukene. så melder jeg meg ut hvis jeg ikke er fornøyd
Gjest lilletroll Skrevet 7. april 2006 #7 Skrevet 7. april 2006 Hm, jeg har fått 3 uker gratis og så kan jeg velge å melde meg ut hvis jeg vil. så jeg skal gi de de 3 ukene. så melder jeg meg ut hvis jeg ikke er fornøyd ← De yter veldig god service den første graits tiden, så du er helt sikkert fornøyd og fortsetter (noe som jo ikke er tilfeldig...)
Elanor Skrevet 7. april 2006 #8 Skrevet 7. april 2006 Jeg har også sagt ja til tre uker gratis medlemsskap på brafilm.com, og nå har jeg visst gått over tiden grunnet liten vilje fra min side for å levere tilbake "Love Actually", så da blir det vel tre betalte uker til, hvertfall. Det var litt skuffende at jeg bare rakk tre filmer i løpet av denne tre-ukers perioden, da, og den første filmen fikk jeg ikke lov til å bestemme selv en gang. Jeg fikk beskjed om at jeg kunne gå inn og endre det, men det gikk ikke da jeg prøvde. Og jeg syns egentlig leveringstiden er for lang. Jeg la en film i postkassa torsdag morgen, og en ny film var funnet veien til meg på onsdag. Det var litt vel lenge, syns jeg.
Gjest Gjesta Skrevet 7. april 2006 #9 Skrevet 7. april 2006 Jeg syns Film24 er mye bedre enn Brafilm. Brafilm er altfor trege til å sende ut filmer i forhold til Film24.
iingvild Skrevet 7. april 2006 #10 Skrevet 7. april 2006 Jeg hadde gratisperioden hos brafilm. Synes det var alt for lang ventetid på de "store titlene". Men grei metode å leie ukjente filmer helt gratis. Nå ville jeg heller tatt meg en tur ut for å leie film.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #11 Skrevet 7. april 2006 Brafilm er treige. Får de filmen fra deg onsdag, sender de ut en ny torsdag og du får den ikke før mandag/tirsdag osv. Og man får jo nesten aldri de filmene som ligger på toppen av listen din. Når det står "finnes nå" skal man tro at de har filmen inne, men det betyr bare at den mest sannsynlig kommer snart inn. Jeg har vært medlem to ganger, og får jeg ikke et kjempegodt tilbud neste gang, gidder jeg ikke melde meg inn igjen.
Gjest Aloha Skrevet 8. april 2006 #12 Skrevet 8. april 2006 Er kjempefornøyd med Brafilm! Har vært medlem en liten stund. De sender alltid ny(e) film(er) samme dag eller dagen etter de har mottatt film fra meg. Kommer definitivt til å fortsette å leie der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå