Gjest Tom Pæng Pung Skrevet 26. november 2002 #1 Del Skrevet 26. november 2002 Jeg må bare innse det: jeg er dønn blakk!!! :-? Og så er det jul snart, og masse bursdager... :cry: Hva gir jeg til jenter på 7-14 år i jule/bursdagsgave som IKKE koster et eneste øre??? Noen som er smarte nok til å finne på noe lurt? Hva med gutter på 20-23 år? foreldre, besteforeldre? Gavkort på massasje (fra meg...) , klippekort på å passe ungene mine, regningene mine, bilder (jeg kan male, men har kun papir, ikke lerret), skal jeg begynne å tære på innboet kanskje? hjelp meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2002 #2 Del Skrevet 26. november 2002 gavekort er vel en smart ide bakedag spilledag gjøre noe annet som de synes er morsomt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 27. november 2002 #3 Del Skrevet 27. november 2002 hei surt når pengen er små, men selvom jeg kunne købe fansie julegaver laver jeg dem altid selv, elsker at male og tegne, sy små kosedyr strikke mm hvis du har noget liggende på lager af hobby ting så synes jeg det er sagen *S* det med at sælge sin egen tjeneste er en god ide klippe kort på 3 massage timer eller ligende syntes jeg var super god ide... ønsker dig lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 27. november 2002 #4 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg har begynt å male akvareller (etter tips fra venninne Magica fra Tryll). Har en liten blokk som koster nesten ingenting (C6 tror jeg). Malerskrin til 29 ,- og rammer fra Ola Normann til 29,-. Det var mye letter enn jeg hadde trodd! Synes faktisk jeg er litt flink! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Persille Skrevet 28. november 2002 #5 Del Skrevet 28. november 2002 Det går også an å be om å få prøver på hudpleieprodukter og sånt på parfymerier og apoteker. Det er feks kjempestas i kalenderen... LP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zynthia Skrevet 28. november 2002 #6 Del Skrevet 28. november 2002 Se innlegget mitt lenger nede - jeg er sikker på at småjenter på 6-7 ville ELSKE badekapslene! Og hvis du kjøper flere, kan du jo dele opp pakken og gi en badekapsel til tante eller onkel, sammen med en svamp og rimelig såpe (Europris eller Nille)? Hilsen Zynthia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegehi Skrevet 29. november 2002 #7 Del Skrevet 29. november 2002 Hei! Har sett det nevnt andre steder at folk skal lage kokebøker å gi bort. Har du PC og blanke ark, så må jo dette være tingen å lage til gutter i 20-23 års alderen. De bør jo være klare til å flytte hjemmefra, og kan kanskje trenge en liten hjelp på veien med matlagingen. Samle sammen en del enkle, men spennende oppskrifter, pynt litt på dem, og heft dem sammen. Lag en litt fancy forside osv. Er de relativt hjelpeløse når det gjelder husarbeid, så kan jo kanskje noen små råd om dette inkluderes i boken? Enten du velger å bruke oppskrifter du selv har brukt, eller velger å finne på nett, så kan dette bli bra. Noe lignenede kan du jo også lage til familiens yngste, men kanskje også inkludere "gavekort" på å teste ut noen av dem hjemme hos deg (kanskje etter jul, om økonomien er bedre da?) :blunke: Foreldre er kanskje litt verre... Hva med hjemmelaget julegodter, brente mandler er lett å lage, mandler finner du billig på rema. Dette kan jo også gis til besteforeldre. Kanskje du også har noen bøker du kan gi til foreldrene dine, om de leser mye? Om du ikke allerede er medlem i en bokklubb, så kan du jo melde deg inn. Da får du gjerne 4-5 bøker gratis (50 kr. i porto). Du må være medlem i et år, men det koster jo ikke noe.... 8) Romanklubben har gode innmeldingstilbud for tiden, sammen med bokklubbene.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl Skrevet 29. november 2002 #8 Del Skrevet 29. november 2002 Jeg er ikke kanskje litt teit nå, men hvem var den massasjen fra deg ment på?? Jeg fikk en fornemmelse av at dette innlegget ikke var ment alvorlig, i tilfelle må jeg få si at du har en dårlig form for humor. Dine egne forslag stinker!!!!!! Men hvis du virkelig trenger råd om hva du kan gi en ungjente, ung mann, besteforeldre eller foreldre, så prøv ivertfall å begrense massasjen og utdeling av regninger til din kone/samboer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NastyNice Skrevet 1. desember 2002 #9 Del Skrevet 1. desember 2002 Du kan også gi et "gavekort" på restaurantbesøk når du får bedre råd.... Bare print ut en side med et beløp du har lyst å bruke på personen og skriv fra hvilken dato dette gjelder. Da trenger du ikke å bruke penger du ikke har ennå, men gi en flott gave når du har cash. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå