Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Strøm virker til å være det markedet som skaper flest millionærer. Jeg har lyst til å ta del i gullrushet. Men hvor begynner jeg?

Jeg har mange års erfaring med å spare i indeksfond. Bortsett fra det må jeg lære meg markedet fra bunnen av. 

Jeg tenker et fint springbrett er å bli trader i statkraft. Noen tips om hvordan jeg kommer inn der?

Anonymkode: 69585...6d0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Strøm virker til å være det markedet som skaper flest millionærer. Jeg har lyst til å ta del i gullrushet. Men hvor begynner jeg?

Jeg har mange års erfaring med å spare i indeksfond. Bortsett fra det må jeg lære meg markedet fra bunnen av. 

Jeg tenker et fint springbrett er å bli trader i statkraft. Noen tips om hvordan jeg kommer inn der?

Det er full ansettelsesstopp i Statkraft, vi holder fremdeles på med siste kuttet av over 500 stillinger så ville ikke hatt for store forhåpninger på å komme inn her på en stund. 

Anonymkode: dd8df...2f0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ikke via Kvinneguiden 

Anonymkode: 0f989...510

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...