AnonymBruker Skrevet i går, 15:10 #1 Skrevet i går, 15:10 Strøm virker til å være det markedet som skaper flest millionærer. Jeg har lyst til å ta del i gullrushet. Men hvor begynner jeg? Jeg har mange års erfaring med å spare i indeksfond. Bortsett fra det må jeg lære meg markedet fra bunnen av. Jeg tenker et fint springbrett er å bli trader i statkraft. Noen tips om hvordan jeg kommer inn der? Anonymkode: 69585...6d0
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Strøm virker til å være det markedet som skaper flest millionærer. Jeg har lyst til å ta del i gullrushet. Men hvor begynner jeg? Jeg har mange års erfaring med å spare i indeksfond. Bortsett fra det må jeg lære meg markedet fra bunnen av. Jeg tenker et fint springbrett er å bli trader i statkraft. Noen tips om hvordan jeg kommer inn der? Anonymkode: 69585...6d0 Det er full ansettelsesstopp i Statkraft, vi holder fremdeles på med siste kuttet av over 500 stillinger så ville ikke hatt for store forhåpninger på å komme inn her på en stund. Anonymkode: dd8df...2f0
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Strøm virker til å være det markedet som skaper flest millionærer. Jeg har lyst til å ta del i gullrushet. Men hvor begynner jeg? Jeg har mange års erfaring med å spare i indeksfond. Bortsett fra det må jeg lære meg markedet fra bunnen av. Jeg tenker et fint springbrett er å bli trader i statkraft. Noen tips om hvordan jeg kommer inn der? Anonymkode: 69585...6d0 Ikke via Kvinneguiden Anonymkode: 0f989...510
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå