Gå til innhold

"seriøse" dating sider/apper..finnes det?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skriver seriøse i hermetegn fordi jeg som godt voksen kvinne forstår at det avhenger helt av de som er der 😉  Men... singel kvinne 51 som kunne tenkt seg en kjæreste. Hvilken app anbefales? 

Jeg er ikke den mest sosiale utenom jobb så sannsynligheten for at jeg treffer noen ellers er heller liten så vurderer å gi app en ny sjanse. Prøvde for noen år siden men siden jeg tydeligvis bare tiltrekker meg "galskap" eller de som bare sluttet å svare så er jeg litt usikker på om det er verdt forsøket 🤣

Men jeg har nå lært litt mer om meg selv disse årene så kan jo være jeg sender ut andre signaler om jeg forsøker igjen 🙂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme 😅 50!

Anonymkode: 32287...455

Skrevet

Tror ikke det, dessverre 

Anonymkode: c6927...312

• Liker 1
Skrevet

Hei 

Jeg er 43....har vært innom bla tinder, match, hinge, turvenn, happn....Jeg opplever tinder og turvenn som værst....hinge og happn er ok, men ga lite matcher for meg.  Jeg er og nesten ikke sosial uten om jobb, så kjenner igjen problemet! Er ingen potensielle på treningssenteret heller. Har meldt meg inn i turistforeningen....for å prøve å evt møte noen uten om app😊

Skrevet

Det er flest useriøse menn på apper, og det gjør appene til den minst seriøse plassen for å finne single.

Anonymkode: ee1ac...829

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...