AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:53 #1 Skrevet fredag kl. 13:53 Skal jeg kjøpe spinningsykkel eller walking pad? Hva gjør mest nytte for seg Anonymkode: afdd5...856
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:52 #2 Skrevet fredag kl. 20:52 Det du kommer til å bruke! jeg syns gå, jogge eller løpe er 1000 ganger bedre enn å sykle. Så derfor kjøpte jeg tredemølle og bruker den masse. Anonymkode: c69a7...80f 1 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:55 #3 Skrevet fredag kl. 20:55 Ergometersykkel og)eller romaskin. Gåing tar jeg ute. Anonymkode: 9a248...9cf 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:55 #4 Skrevet fredag kl. 20:55 Dessverre blir de aller fleste slike apparater støvet ned etter hvetebrødsdagene etter kjøp. Anonymkode: 6c9c1...d86 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:58 #5 Skrevet fredag kl. 20:58 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dessverre blir de aller fleste slike apparater støvet ned etter hvetebrødsdagene etter kjøp. Anonymkode: 6c9c1...d86 Ja. Derfor må en ha seg et klokkeslett der en vet at nå skal man trene. Da er det ingen vei utenom. Anonymkode: 9a248...9cf
megda Skrevet fredag kl. 21:04 #6 Skrevet fredag kl. 21:04 begge deler funker, men du kan jo ha en mer intensiv økt på en sykkel så det kommer litt an på hva du tenker å bruke det til. Begge deler er uansett supert dersom man f.eks skal se en film eller høre en podcast. vipps så har man vært aktiv i 30-90 minutter.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:07 #7 Skrevet fredag kl. 21:07 Har walkingpad og den blir brukt mye nå på vinteren. Jeg både går og løper på den. Den vil nok ikke holde for personer som løper masse, men for vedlikehold er den ok. I forhold til vanlige tredemøller er båndet kortere og smalere, så i starten følte jeg meg litt ustø for jeg måtte endre skrittene mine. Anonymkode: a97e2...6bf
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:07 #8 Skrevet fredag kl. 21:07 Kommer an på hva du vil med treningen det? Vil du løpe mye så kanskje en bedre mølle enn walkingpad. Sykkel gir mer puls osv. walkingpad og bare gå er veldig lett trening. Jeg har en sammenlegbar mølle til løping under sofaen, en urevo. Inne løper jeg intervaller bare for kondisjonens del, perfekt for meg. Liker du å sykle? Kjøp sykkel. Så vanskelig for oss å svare på. Anonymkode: 444b4...d0c
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:10 #9 Skrevet fredag kl. 21:10 megda skrev (6 minutter siden): begge deler funker, men du kan jo ha en mer intensiv økt på en sykkel så det kommer litt an på hva du tenker å bruke det til. Begge deler er uansett supert dersom man f.eks skal se en film eller høre en podcast. vipps så har man vært aktiv i 30-90 minutter. Man trenger ikke vippse her. Anonymkode: 9a248...9cf
AnonymBruker Skrevet i går, 05:37 #10 Skrevet i går, 05:37 Hva gjør mest nytte for seg? Jeg vill kjøp sykkel, og beukt bena til å gå. Da får du dobbelt opp. AnonymBruker skrev (8 timer siden): Man trenger ikke vippse her. Anonymkode: 9a248...9cf Folk har glemt at det opprinnelige ordet er "vips". Vipps (pengeoverføringsløsningen) har presset ut det gamle ordet. Anonymkode: 7b89f...751
AnonymBruker Skrevet i går, 05:46 #11 Skrevet i går, 05:46 Ergometersykkel er lett å få gratis eller billig på Finn. Sykling er mer skånsomt for ledd og mindre støyende for naboer, hvis du bor i blokk Anonymkode: 93ec9...7ee 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå