Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #1 Skrevet 7. april 2006 Tja, tittelen sier vel sitt? Grunnen til at jeg spør, er at jeg er nysingel, og møter stor skepsis både på nettet og ute på byen blant de mer "seriøse" gutta. De useriøse har jeg derimot veldig draget på. Er det sånn at nysingle mennesker har "jeg tregner en useriøs rebound" skrevet i panna?
Gjest StoreSky Skrevet 7. april 2006 #2 Skrevet 7. april 2006 Tja! Når jeg tenker etter så tok det litt tid før det ble noe mer "seriøse" greier på meg. På en annen side så fikk min venninne ny kjæreste etter en mnd - nå flytter de sammen i et annet land!
punktom Skrevet 7. april 2006 #4 Skrevet 7. april 2006 (endret) Nysingle damer som er litt for hypp etter noe nytt, og gjerne har kommet ut av et lengre forhold, holder jeg meg unna. Hvis jeg da ikke bare er ute etter en knull. Da går det fint. Selv trenger jeg tid til å sortere tanker og følelser etter et brudd, og treffer jeg en dame som ikke trenger det tenker jeg en av to ting: a) hun trenger faktisk lang tid, men er desperat og trenger bare noen å sove og kose med. Hun savner med andre ord bare det ytre, og her er det muligheter for at følelser hun viser ikke er reelle, men heller et resultat av savn. Hun trenger en re-bounder. b) hun trenger ikke lang tid, og da er vi uansett ikke samme type menneske, og det hele vil nok ende etterhvert. Det at hun ikke trenger lang tid kan også være på grunn av at hun har kommet ut av et dårlig forhold, men da tenker jeg vel at hun ikke er noe særlig til menneskekjenner. Men det er selvfølgelig menneskelig å feile. Men da det er stor sannsynlighet for at det er a eller b stiller jeg meg skeptisk til hennes intensjoner. Endret 7. april 2006 av punktom
Cata Skrevet 7. april 2006 #5 Skrevet 7. april 2006 Ligger unna nysingle som alt annet enn venner. Selvsagt er det forskjell på folk, men jeg tror de aller fleste trenger en viss tid etter et brudd før de er klare for noe som helst
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #6 Skrevet 7. april 2006 Selv trenger jeg tid til å sortere tanker og følelser etter et brudd, og treffer jeg en dame som ikke trenger det tenker jeg en av to ting: a) hun trenger faktisk lang tid, men er desperat og trenger bare noen å sove og kose med. Hun savner med andre ord bare det ytre, og her er det muligheter for at følelser hun viser ikke er reelle, men heller et resultat av savn. Hun trenger en re-bounder. b) hun trenger ikke lang tid, og da er vi uansett ikke samme type menneske, og det hele vil nok ende etterhvert. Det at hun ikke trenger lang tid kan også være på grunn av at hun har kommet ut av et dårlig forhold, men da tenker jeg vel at hun ikke er noe særlig til menneskekjenner. Men det er selvfølgelig menneskelig å feile. Men da det er stor sannsynlighet for at det er a eller b stiller jeg meg skeptisk til hennes intensjoner. ← Signerer, men bytt ut dame med mann/dame (er fleksibel av natur )
Gjest Hufsa Skrevet 7. april 2006 #7 Skrevet 7. april 2006 Nei, det har jeg aldri tenkt over. ← ikke jeg heller
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #8 Skrevet 7. april 2006 Ja, holder meg litt unna nysingle, da de som regel ikke er helt følelsemessig ferdig med det gamle forholdet.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #9 Skrevet 7. april 2006 Må vel i det store og hele signere Punktom jeg også. Jeg trenger tid til å arbeide meg gjennom følelsene når jeg avslutter noe. Når en fyr skriver separert på en profil da styrer jeg unna. Desperat tenker jeg da. Hva vil han? Ha noen å dele regninger med?
Gjest -eline- Skrevet 8. april 2006 #10 Skrevet 8. april 2006 Bare sånn for å komme med en motvekt: Jeg traff kjæresten kun 4 måneder etter at det ble slutt med x'n, han var også noenlunde "nysingel" og vennner av oss begge dømte det nedenom og hjem: rebound! Var ikke akkurat noe jeg/vi planla, jeg hadde tenkt å være singel lenge, men når det nå klaffet så godt så kunne jeg ikke bare la det gå. Har vært sammen i over to år nå og kunne ikke hatt det bedre.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #11 Skrevet 8. april 2006 Bare sånn for å komme med en motvekt: Jeg traff kjæresten kun 4 måneder etter at det ble slutt med x'n, han var også noenlunde "nysingel" og vennner av oss begge dømte det nedenom og hjem: rebound! Var ikke akkurat noe jeg/vi planla, jeg hadde tenkt å være singel lenge, men når det nå klaffet så godt så kunne jeg ikke bare la det gå. Har vært sammen i over to år nå og kunne ikke hatt det bedre. ← Etter fire måneder var du vel ikke akkurat splitter ny-singel heller, da.
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2006 #12 Skrevet 16. april 2006 Hvor lenge definerer dere noen som nysingel da? Jeg har vært singel i 3,5 mnd nå. Er jeg over den fasen da?
Flowery Skrevet 17. april 2006 #13 Skrevet 17. april 2006 Jeg tror at de som tenker mest over dette er de som har vært singel lenge og som har fått seg noen smeller. Jeg selv er den typen som aldri har trengt lang tid på å gå videre etter et brudd. Jeg dveler ikke ved det gamle. Ser ingen poeng med det. Kanskje derfor jeg aldri tenkte over slike problemstillinger som dette. Jeg har trodd at alle var slik som meg.
Gjest Varg-Menja Skrevet 17. april 2006 #14 Skrevet 17. april 2006 Nei, selv er jeg av den typen som kan hoppe rett fra det ene forholdet til det andre, og fortsatt være seriøs, så derfor er jeg åpen for at andre kan være lik meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå