Gå til innhold

Katte pass, katte mater, katte hotell?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør dere? Har dere noen som kommer innom eller bruker dere katte hotell? 

Jeg tenker på å kjøpe en katt :D jeg skal bort en helg til høsten, og sommeren 2027 skal jeg være borte en uke 

Anonymkode: c7466...d8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min katt har vært hjemme med noen som stikker innom, eller hos venner/familie (spesielt da den var under et år). Jeg har vært borte en helg og latt den være hjemme, er innekatt- det går helt fint, katter oppfatter ikke tid som oss 😊

men lurt å alliere seg med noen før du får katt 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kattehotell har fungert supert for oss. Dyr er forskjellige, og vi har tydeligvis fått en prinsesse. Det virker i alle fall som om hun tror at vi tar henne med til nye steder slik at andre skal få en unik mulighet til å beundre henne 😂 Jeg er så glad hun ikke lar seg stresse. 

Anonymkode: f0b75...0aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hva gjør dere? Har dere noen som kommer innom eller bruker dere katte hotell? 

Jeg tenker på å kjøpe en katt :D jeg skal bort en helg til høsten, og sommeren 2027 skal jeg være borte en uke 

Anonymkode: c7466...d8e

Katter er like ulike som oss mennesker, så du får nesten bare vente og se hvilken personlighet katten du får har.

Noen katter er rolige og avbalanserte og takler fint å være sammen med fremmede katter på kattepensjonat, og takler fint å være alene i dagesvis inne med fremmede kattepassere som kommer innom, mens andre katter er engstelige og blir stresset hvis de skal være mye alene.

Mange katter takler ikke fremmede katter tett innpå seg, og da utgår kattepensjonat 

Anonymkode: 442de...88d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg bare er borte en helg, så har jeg som oftest hatt noen som kommer innom for å gi de mat, tømme kattedoen og kose litt om kattene vil.

En uke, om kattene ikke kan være med, så har jeg brukt kattepensjonat. Det har også fungert fint. De er jo tre fra før, og går greit sammen med ukjente katter også. 

Anonymkode: 8af45...f8f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...