Gjest Gjest_vinterbrud_* Skrevet 7. april 2006 #1 Skrevet 7. april 2006 Jeg har et helhvitt norema kjøkken fra åttitallet.Hele rommet er hvitt,og det er ca 6 kvm stort. Det er åpen løsning til stua,noe jeg trives med.jeg har ikke vindu på kjøkkenet,men utsikt gjennom et stort stuevindu. Jeg har kikket litt rundt,og det er så mye lekkert på kjøkkenfronten! Blant annet har HTH mye fint. Jeg kan ikke slå ut noen vegg for et større kjøkken.Noen som vet om det er mulig å lage et fint kjøkken på så få kvm? Jeg skal legge parkett på golvet i hele leiligheten.Og bygge ut,og få et ekstra soverom.
*Anaïs* Skrevet 7. april 2006 #2 Skrevet 7. april 2006 Ja det er mulig Bruk IKEA sin kjøkkenplanlegger og lek litt med ideer.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #3 Skrevet 7. april 2006 Anbefaler å ta med deg en målskisse til f.eks. HTH, få noen som kan det til å tegne ett forslag. HTH her tar ikke noe for å tegne, og de har det beste tegneprogrammet. Mange som misbruker det, og tar med seg forslaget til andre kjøkkenprodusenter...
Elle Melle Skrevet 7. april 2006 #4 Skrevet 7. april 2006 Du får en fiffig dvd med programvare på Ikea slik at du kan forsøke deg frem hjemme. Du får til og med opp eksakt pris på de elementene du putter inn.
Susijenta Skrevet 7. april 2006 #5 Skrevet 7. april 2006 du kan gå til hvilken som helst kjøkkenforhandler og spørre om de tegner forslag for deg. Tror så og si alle gjør det gratis. Jeg jobber med det selv og tegner forslag på Montér. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå