Gå til innhold

Ezinne/Petter northugsko

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er forskjellen på de skoene? Stemmer det jeg mener å ha hørt en gang - at Ezinneskoene er damemodellen av Petter northugskoene? Fysioterapeuten min anbefalte Petter Northugskoene, men de starter jo på 41....

Anonymkode: a8e13...e75

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ezinne skoene er for damer. Er samme skomodell. Ezinne er for dame og Northug er for menn. Gode, rimelige løpesko. 

Anonymkode: 38ed3...8a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har de gamle modellene, de gule. Både elite og den andre. Den vanlige (ikke elite) er favoritten på 10 km og over. Der jeg løper er det desverre partier med mye asfalt, og disse takler det veldog bra. Elitemodellen er det utrolig mye mer spenst i. De er gode på intervalløkter og økter med høyere tempo under 10 km (for meg). Til å være karbonsko er de veldig rimelige. Om de er de beste? Tja,, men til den prisen er de veldig bra!  

Skal kjøpe de nye modellene.   

Anonymkode: 1a9f3...2a5

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

men hvorfor kjøpe disse skoene i det hele tatt? 

bare fordi akkurat de skoene har et mer eller mindre kjent ansikt og navn knyttet til seg liksom?     

Anonymkode: 69bb1...28a

Fordi jeg trengte et par sko til å løpe på mølle med? Og ikke kunne forsvare økonomisk å kjøpe enda et par sko til over 2000? Spesielt siden det ikke blir så mye løping på mølle, bare på de verste dagene vær og føremessig til uteløping. 

Hva som står på skoen har nada betydning. Det som betyr noe er kvalitet (og akkurat nå - pris) 

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har de gamle modellene, de gule. Både elite og den andre. Den vanlige (ikke elite) er favoritten på 10 km og over. Der jeg løper er det desverre partier med mye asfalt, og disse takler det veldog bra. Elitemodellen er det utrolig mye mer spenst i. De er gode på intervalløkter og økter med høyere tempo under 10 km (for meg). Til å være karbonsko er de veldig rimelige. Om de er de beste? Tja,, men til den prisen er de veldig bra!  

Skal kjøpe de nye modellene.   

Anonymkode: 1a9f3...2a5

Så bra 🙂 Valgte den rimeligste modell så kan jeg jo kanskje vurdere en av de andre på et seinere tidspunkt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...