AnonymBruker Skrevet fredag kl. 06:04 #1 Skrevet fredag kl. 06:04 Kjøpte en ny parfyme igår og gledet meg til å prøve den. Sprayet 2-3 spray og cirka 10 minutter etterpå fikk jeg noe som kan ligne et alvorlig angstanfall. Pusteproblemer, begynte å hoste litt, kvalme og følte på en slags uro og risting i hele kroppen.. gikk i dusjen for å prøve å roe meg ned og vasket av meg parfymen og følte meg litt bedre etterpå. Men følte meg også litt rar og svimmel i et par timer etter. Hva kan dette være for noe? Jeg har hatt lignende reaksjoner på parfyme før. Men det som er rart er at jeg bruker parfyme fast flere dager i uka og alle de andre parfymene tåler jeg helt fint, men akkurat denne jeg kjøpte nå fikk jeg en dårlig reaksjon av.. Er det flere der ute som har opplevd lignende? Og kan noen svare meg på hvorfor dette skjer? At parfyme kan trigge angst synes jeg virker veldig merkelig.. Anonymkode: 76e84...164
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:26 #2 Skrevet fredag kl. 07:26 Ja. Google mastcell aktivering Anonymkode: c297c...f67
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:16 #3 Skrevet fredag kl. 09:16 Allergi? Og at allergisymptomer trigget angst. Det høres mest sannsynlig ut for meg. Anonymkode: 6ffa2...98f
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:58 #4 Skrevet fredag kl. 13:58 Ja absolutt, parfyme består av giftstoffer som er irriterende for et sensitivt nervesystem. Anonymkode: 8a1c6...22a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå