Gå til innhold

Sylteagurk butikk

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Haha. Ja, jeg har begynt å Like sylteagurk på brødskiva. Men kjøper first price pga pris, men er de andre varianten av sylteagurk bedre? Feks lerum(?) eller Nora, Pariser agurk eller hva det heter. Hva er best?

Synes first pricen er litt mild og ikke mye smak- om de andre merkene er litt syrligere eller søtere. Hva foretrekker du?

Sorry dumt spørsmål, men bedre å spørre en å kjøpe forskjellige merker å kaste penger ut vindu.

Endret av Vålull
Feil
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vålull skrev (5 minutter siden):

Haha. Ja, jeg har begynt. Like sylteagurk på brødskiva. Men kjøper first price pga pris, men er de andre varianten av sylteagurk bedre? Feks lerum(?) eller Nora, Pariser agurk eller hva det heter. Hva er best? Synes first proven er litt mild og ikke mye smak. Sorry dumt spørsmål, men bedre å spørre en å kjøpe folkelige merker å kaste penger.

Synes de andre er søtere? 

Hvis du liker den fra FirstPrice så er det jo bare å fortsette å kjøpe den. 

Men du kan jo alltids ha den over på et Noraglass eller et annet glass, sånn at det ser litt mindre «FirstPrice» ut? 🙂

Anonymkode: a98a0...4af

• Liker 3
Skrevet

Jeg spiser sjelden sylteagurk, bortsett fra av og til på leverpostei eller burger, men kjenner ikke så mye forskjell på merkene.  Gammel vane er pariseragurk, for det mente mannen var best.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Men du kan jo alltids ha den over på et Noraglass eller et annet glass, sånn at det ser litt mindre «FirstPrice» ut? 🙂

Anonymkode: a98a0...4afvwr dårlig skrevet av meg, mente ikke at meret har noe å si. Men om de andre merkene gir mer smak enn det first price sin sylte agurk gir :)

Skrevet

Pariseragurk er best.

Anonymkode: 29b1a...6c1

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes de hele agurkene er mye bedre enn de som er kuttet i skiver.

• Liker 5
Skrevet
Vålull skrev (15 timer siden):

Nora, Pariser agurk

Den er veldig søt.  

Anbefaler at du går i innvandrerbutikk og kjøper øst-europeiske saltagurker. De har mer smak, ikke på langt nær så mye sukker, og har ofte litt kryddersmak. 

Anonymkode: 68d4d...c67

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Pariseragurker er en klasse over de andre. 

Anonymkode: 47353...fc2

• Liker 1
Skrevet

Verdt å teste de "importerte", de er ofte mye billigere. Jeg liker dem ikke overhodet, men kanskje du gjør.

Anonymkode: 9db94...8b6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Verdt å teste de "importerte", de er ofte mye billigere. Jeg liker dem ikke overhodet, men kanskje du gjør.

De har ofte veldig god kvalitet. Her har faktisk Extra startet å kjøpe inn polske agurker. De er nydelige, og ikke dyre. Kanskje de er enda billigere på sånne Asia-butikker?

Endret av Gaia
Skrevet
Gaia skrev (2 minutter siden):

De har ofte veldig god kvalitet. Her har faktisk Extra startet å kjøpe inn polske agurker. De er nydelige, og ikke dyre. Kanskje de er enda billigere på sånne Asia-butikker?

Ja, har ikke problemer med kvaliteten, bare smaken. Tror jeg bare er vant til mer søt lake eller noe sånt?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Anonymkode: a98a0...4af

Det blir litt for dumt å lure seg selv ved å bytte om merke på glasset. 

Skal man servere andre kan man selvsagt servere i en skål når man dekker på.

Anonymkode: 5cc70...c89

• Liker 1
Skrevet
Vålull skrev (17 timer siden):

Haha. Ja, jeg har begynt å Like sylteagurk på brødskiva. Men kjøper first price pga pris, men er de andre varianten av sylteagurk bedre? Feks lerum(?) eller Nora, Pariser agurk eller hva det heter. Hva er best?

Synes first pricen er litt mild og ikke mye smak- om de andre merkene er litt syrligere eller søtere. Hva foretrekker du?

Sorry dumt spørsmål, men bedre å spørre en å kjøpe forskjellige merker å kaste penger ut vindu.

Det er smak og behag, selv bruker jeg kun hjemmelaget. Det er kjapt å enkelt å lage selv

• Liker 1
Skrevet

Liker godt de fra Änglamark. De er litt mykere og tynnere i skivene enn de andre jeg har prøvd. 

• Liker 1
Skrevet

Merker ikke forskjell på smak, men Nora sine har pene, tykk skiver. Rema sine har tynnere skiver der flere er gått litt i stykker. Jeg deler dem vanligvis litt opp uansett, så det spiller ingen rolle sånn sett, men om man skal servere andre ser det litt finere ut med hele skiver.

Skrevet

Jeg liker de som er hel agurk, og deler de opp selv. Syns de har mye bedre konsistens.

Anonymkode: aa8be...45e

• Liker 2
Skrevet
Vålull skrev (På 20.2.2026 den 0.47):

Ikke noe dumt spørsmål det. Leverer lavprismerkene tilnærmet det samme som dyrere merker, så bør valget være enkelt.

First Price sine sylteagurker er gode, sammenlignet med de andre dyrere merkene.

Skrevet
Vålull skrev (På 20.2.2026 den 0.47):

Jeg liker pariser agurk pga at den er søt.Liker også den vanlige til nora.Spørs hva jeg har på brødskiva.

Anonymkode: ecbae...59d

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Den er veldig søt.  

Anbefaler at du går i innvandrerbutikk og kjøper øst-europeiske saltagurker. De har mer smak, ikke på langt nær så mye sukker, og har ofte litt kryddersmak. 

Anonymkode: 68d4d...c67

Ja de smaker godt.

Anonymkode: 99706...b3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...