Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det problemet at jeg har forelsket meg i en gift mann. Og han har også forelsket seg i meg...

Han har det grusomt nå fordi han føler seg fanget nå. Han tenker på skilsmisse, men han vil fortsatt være der for barna sine. Han forsikrer meg hele tiden om at dette er ikke min skyld, men noe han tenkte på lenge før han møtte meg, og at han har giftet seg av helt feil grunn...

Han sier til meg at han ikke forventer at jeg skal sette livet mitt på vent for han og om jeg har null følelser for han i morgen så forstår han det. Han er den mannen som har respektert meg mest, fått meg til å føle meg best og oppfordret meg til å følge drømmene mine...

Måtte bare tømme hodet mitt litt... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest supergjest
Skrevet

Tenk deg godt om nå!! Tenk på barna hans, på kona.....sett deg inn i hennes situasjon, om du kan. Dette kommer det aldri noe godt utav. Dersom han virkelig vil ha deg så ordner han med skilsmisse først og så kan evnt. du og han gå videre. Ikke skap deg drømmer om noe som ikke blir noe av. Klart han ikke legger skylda på deg..hvorfor skulle han det? Det er nå aller mest han som bør ta ansvar her, men husk, du har også et ansvar. Du kan stoppe dette nå før det går for langt vet du. Krev at han ordner opp i livet sitt først!

Skrevet (endret)

Vi har ingenting for øyeblikket, vi holder så klart kontakten, for jeg vet at han sliter for øyeblikket, og vil da være der for han. Jeg har sagt til han at jeg ikke vil starte noe mer før alt rundt skilsmissen er ordnet. Jeg har spurt han om han ikke haster seg ut av det og om at han har gjort alt han kan for å ordne opp i problemene, da svarte han bare at takk for at du spør, men jeg har bestemt meg...

Endret av AngelDiamond
Skrevet

Huff og huff...

Mange er vi som har vært ca der...

Det beste er om han ordner opp, skiller seg og så kan dere finne ut om dere har noe.

Jeg var der du er ca, og hoppet i det. Stormforelsket begge to. Uforutsette ting skjedde, og han gikk tilbake til henne. Så satt jeg der da. Som kvinne nr to, fordi jeg var altfor dypt i det... Og det er ikke å anbefale.

Pass deg!

Skrevet

Tusen takk for svar, og for at ingen kom med en moralsk preken. :)

Jeg vet med meg selv at eneste jeg kan gjøre er å støtte han i det han finner ut av, og lytte når han trenger det. Så får jeg bruke tiden som nå kommer til å la ting skje, og konsentrere meg om andre ting...

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke bry deg om det. Vil du ha han. Ta han det er mitt råd

Skrevet

Du vil være der og støtte han ja det skjønner jeg veldig godt. Men husk det gjør det ennå farligere. Vær forberedt iallefall på hvordan dette kan gå. Vi blir svake når vi er forelsket! "Om du virkelig vil han han så ta han" jo forsåvidt litt enig i det... men husk at jo mer du innvolverer deg jo værre blir det...

Skrevet

Med værre så mener jeg at hvis dette skjærer seg så blir det forferdelig tungt for deg etterpå om du investerer masse tid og følelser på et så tidlig tidspunkt. Om du klarer ( jeg klarte ikke ) å holde litt avstand til han har ordnet opp så vil det være det beste for deg! Jeg er allerede helt fortapt og det er ikke noe jeg unner noen :(

Skrevet

Jeg er litt heldig egentli, for han bor ikke så nært meg akkurat, så er ikke så vanskelig og holde seg fysisk unna han...

Gjest Gjest
Skrevet

Sånne menn tror jeg ikke på. "Min kone forstår meg ikke"...bla bla giftet seg av feil grunn og vil ikke skilles på grunn av barna. Nope, vil ha i pose og sekk og vil slett ikke skilles for ekteskapet er antakelig aldeles flott.

Jeg tror du blir lurt. Kort og godt. En mann med ekte følelser går ikke hen og narrer kona eller later som.

Skrevet

Han vil ikke lenger være i ekteskapet på grunn av ungene, men det er grunnen til at de har holdt sammen til nå...

Han får ikke i pose og sekk.

Og om han giftet seg av feil grunn kan ikke du si noe om.

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Jeg er veldig klar over at dette vil ta tid... men men! Får fokusere hodet mitt på studiene mine :D

Skrevet

Hvis han gjør det med deg, så vil han gjøre det mot deg.

Kanskje han drar fra kona si og blir med deg, men hva skjer når følelsene hans blekner etter en tid (det gjør det i alle forhold)?

Finner han seg en ny da? Eller vil han prøve å takle problemer sammen med deg?

Hvis det er problemer i ekteskapet hans, hvorfor prøver han ikke å fikse de, eller i hvertfall skilles før han finner en ny dame?

Hvis han ikke klarer å fikse forholdet med sin kone, hva for deg til å trop at han vil bli hos deg når vanskelige tider kommer hos dere?

Skrevet

Han har ikke ny dame enda, han er i starten av skilsmissen nå, han har jobbet for å få det nåverende ekteskapet til å funke....

Gjest Gjest
Skrevet
Han har ikke ny dame enda, han er i starten av skilsmissen nå, han har jobbet for å få det nåverende ekteskapet til å funke....

Sier bare en ting, vær så snill å vær forsiktig. Hørtes nesten ut som min eks samboer,han sa og til folk at han hadde prøvd å få ting til å fungere med oss, noe som ikke var tilfelle. Det kan jo gått hende at det stemmer med han din, men trå varsomt er du snill. Ønsker deg lykke til, og håper ting ordner seg for deg. :)

Skrevet

Er ikke du dama på et vis da...dere har jo klart å finne ut at dere er kjær i hverandre og det gjør man ikke sånn uten videre.....noe har han jo tydeligvis gjort

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg forstår deg godt og ønsker deg lykke til.

Men ber deg om å se på handlinger fremfor ord her.

Hvis han ber sin kone om skilsmisse først, også sier at han vil ha deg, da er det ekte kjærlighet. Hvis ikke er han en dobbeltspiller og bedrager.

Skrevet

For øyeblikket er vi venner som har veldig god kommunikasjon, og er tilltrekt av hverandre... har følelser for hverandre...

han har nå flyttet ut hjemmenfra...

Skrevet
.noe har han jo tydeligvis gjort

jepp, han har stilt opp og vært en veldig god venn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...