2rill Skrevet 19. februar #1 Skrevet 19. februar Tenkte å prøve koreansk hudpleie. Håpet er å få bedre hud med mer glød og litt blankhet, såkalt glass skin. Vil starte med rens, serum og ansiktskrem, og det koster jo litt, så er usikker på hva jeg skal velge. Valget står mellom Miin Silok eller Luvum fra KaReBeauty. Noen som har erfaringer fra noen av desse, eller gjerne som har prøvd begge. Tar også imot tips om andre gode merker.
Roci Skrevet 20. februar #2 Skrevet 20. februar Nå er jo disse to produktlinjene temmelig ulike hva ingredienser angår, så med tanke på at du ønsker "glass skin", så ville jeg - basert på ingrediensene - valgt Miin Silok. Luvum har også bra ingredienser, men er mer innrettet mot å tilføre fukt og styrke hudbarrieren enn akkurat å gi "glass skin".
Urwa Skrevet 20. februar #3 Skrevet 20. februar Veldig fornøyd med Medicube sine produkter. Og koreansk hudpleie er ikke dyrere. Men mye mye bedre.
AnonymBruker Skrevet 20. februar #4 Skrevet 20. februar Jeg har veldig god erfaring med koreansk hudpleie, og har nærmest byttet alle mine vestlige salongprodukter ut. Det er ekstremt mye rimeligere, og produktene er mye bedre. Jeg har aldri hatt så pen hud som nå, og jeg er i midten av 30-årene, glad jeg har funnet noe som fungerer for min del. Jeg har ingen erfaring med merkene du refererer til. Du bør fokusere på hvilken hudtype du har, og velge produkter ut i fra det. Jeg bruker dobbeltrens om kvelden, først olje og deretter vanlig rens. Deretter serum og ansiktskrem. Jeg rullerer litt på ulike serum og kremer. Tar også regelmessig ansiktsmaske. Anonymkode: 9a88a...d9a
lin Skrevet 20. februar #5 Skrevet 20. februar Jeg er strålende fornøyd med koreansk hudpleie. Det har vært redningen min og jeg trives endelig med huden min etter å ha slitt siden tenårene og langt opp i voksenårene. Kan anbefale Qkoreancosmetics på det varmeste. De har også veldig god service og kundehjelp. Send gjerne en mail, og du får rask svar om det du måtte lure på. De hjelper også med å finne riktige produktene og rutinen tilpasset din hud. Jeg har brukt MiinSilok og synes det er veldig en god serie. Man får virkelig glass skin og fin glød. Men for min hud gir den ikke riktig nok fuktighet i vinterhalvåret.
AnonymBruker Skrevet 20. februar #6 Skrevet 20. februar Noen som har erfaring med Torriden? Anonymkode: d749c...3b6
AnonymBruker Skrevet 20. februar #7 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Noen som har erfaring med Torriden? Anonymkode: d749c...3b6 Mange elsker Torriden. Personlig har det ikke fenget min hud helt... har testet alt i dive-in serien. Mye fukt, men lite forsegling, så for min fuktfattige hud "fordamper" det bare kjapt og huden får ingenting igjen. Men Torriden balanceful toner pads er gull for lukkede komedoner i pannen! Anonymkode: 20640...9fa 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #8 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (På 21.2.2026 den 0.12): Mange elsker Torriden. Personlig har det ikke fenget min hud helt... har testet alt i dive-in serien. Mye fukt, men lite forsegling, så for min fuktfattige hud "fordamper" det bare kjapt og huden får ingenting igjen. Men Torriden balanceful toner pads er gull for lukkede komedoner i pannen! Anonymkode: 20640...9fa Vil det si at Balanceful toner pads også virker på kviser? Junior er veldig plaget med det, så skulle hatt noe som fjernet de raskere. Anonymkode: d749c...3b6
lin Skrevet 22. februar #9 Skrevet 22. februar (endret) Min tenåring har hatt veldig god effekt av Tetraforce-serien fra QKC. De har også tonerpads som er veldig gode. De bruker jeg selv også Sjekk ut instagramsiden deres så ligger det ute bilder av flere med gode resultater 😊 Her hjemme så vi bedring etter kun få dager👍 Endret 22. februar av lin 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #10 Skrevet 22. februar lin skrev (1 time siden): Min tenåring har hatt veldig god effekt av Tetraforce-serien fra QKC. De har også tonerpads som er veldig gode. De bruker jeg selv også Sjekk ut instagramsiden deres så ligger det ute bilder av flere med gode resultater 😊 Her hjemme så vi bedring etter kun få dager👍 Supert, - takk for tips! 👌 Anonymkode: d749c...3b6
AnonymBruker Skrevet 30. mars #11 Skrevet 30. mars Forsøkte du noe fra QKC eller Luvum? Står mellom det samme hos meg, men usikker på hva jeg skal velge Anonymkode: 7971c...30c
AnonymBruker Skrevet 2. april #12 Skrevet 2. april Jeg bruker Dr.Different sin rens og Cosrx sin C-vitamin serum. Anbefales! Anonymkode: 0a14d...fcb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå