makkapakka Skrevet søndag kl. 13:42 #141 Skrevet søndag kl. 13:42 Produksjonen laget damer og menn lag fra start av programmet, ikke bare det, damene fikk mindre penger å dele seg i mellom. Programmet har jo fortsatt med å skulle stemme 1 mann og en dame flere ganger. Ikke rart at Line da har fått det for seg at damene skal vinne i den bobla de går i. Sebastian hadde jeg ikke klart å omgås irl. Han var like slitsom når han var med i Vokteren. Der tok Desta han under vingene og sammen ble de mildt sagt uutholdelige... Syns Stig Henrik og Kjelling har gjort denne sesongen spennende, bare med å være så rå som de er. Det snille lilla laget har nok holdt sammen når de vet av erfaring fra tidligere at det har vært rett ut, hvis de ikke har spilt og holdt sammen. 13 2
Kratos Skrevet mandag kl. 04:47 #142 Skrevet mandag kl. 04:47 Virker ikke som Nora er spesielt oppegående. Det er også beskrivende hva slags folk hun velger å alliere seg med der inne, og hvem hun velger å lyve til. 6
Natriumclorid Skrevet mandag kl. 22:29 #143 Skrevet mandag kl. 22:29 Skjønner at de måtte få ut Hoffern, men det er jo underholdende med en fullstendig løs kanon 😂 7 1
Djækklåsst Skrevet i går, 04:12 #144 Skrevet i går, 04:12 Fabienne skrev (På 12.4.2026 den 4.50): Spennende og gøy episode i dag! Ekstremt lite spennende vil jeg si. Spesielt da kuben ropte opp 27 stemmer, og det etter at de alt hadde vist at Hoffern hadde fått mer enn halvparten av det. 2
kikio Skrevet i går, 09:55 #145 Skrevet i går, 09:55 Natriumclorid skrev (11 timer siden): Skjønner at de måtte få ut Hoffern, men det er jo underholdende med en fullstendig løs kanon 😂 Jeg er så enig😅
Babyface Skrevet i går, 10:05 #146 Skrevet i går, 10:05 Jeg liker spillere som er aktive og prøver å spille, f eks Kjelling. Stirre-Line, Lilli m flere er bare dritkjedelige å se på. Stig Henrik hadde vært ok om han ikke stjal, juks og uredelighet er ikke gøy i et spill. 3
_Maddie_ Skrevet 20 timer siden #147 Skrevet 20 timer siden Babyface skrev (4 timer siden): Jeg liker spillere som er aktive og prøver å spille, f eks Kjelling. Stirre-Line, Lilli m flere er bare dritkjedelige å se på. Stig Henrik hadde vært ok om han ikke stjal, juks og uredelighet er ikke gøy i et spill. Kjeling spilte og gamblet høyt, men tapte redelig. Stig Henrik spilte som en kjeltring og satt der mest alene og jeg synes ikke han er interessant. Lilli B og hennes følerier ble også for mye for meg. Litt for gammel for opplegget. Skal sies jeg ikke likte Line heller, noe med personligheten som skurret. Så liker jeg absolutt ikke Sebastian og jeg har mest lyst til å skru av tven når han er på. 3
os Maxilla Skrevet 15 timer siden #148 Skrevet 15 timer siden Hvorfor er det ingen som benytter seg av muligheten til å sjekke saldo? Har jeg gått glipp av noe, kan de ikke det denne sesongen? Ikke nødvendig å spekulere så mye i hvor mye penger en spiller sitter på, hvis man bare kan finne ut av det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå