Mollebolle Skrevet søndag kl. 10:15 #101 Skrevet søndag kl. 10:15 Jeg vet mange digger Stig Henrik Hoff, og synes han er kul. Selv synes jeg han er på grensen til ekkel. Gammel gris på 60 år som sitter å sier "fuckings" i annen hver setning. Classy! Min personlige mening, måtte bare få det ut 😂 19 1
Babyface Skrevet søndag kl. 10:20 #102 Skrevet søndag kl. 10:20 Mollebolle skrev (4 minutter siden): Jeg vet mange digger Stig Henrik Hoff, og synes han er kul. Selv synes jeg han er på grensen til ekkel. Gammel gris på 60 år som sitter å sier "fuckings" i annen hver setning. Classy! Min personlige mening, måtte bare få det ut 😂 Enig, han er bare harry. 13 1
NedOpp Skrevet søndag kl. 10:25 #103 Skrevet søndag kl. 10:25 Spoiler Veldig gøy at «kjellerlaget» har klart seg i 2 runder! Er vel omtrent første gang i realityhistorien at ikke utfordrere og «kjellerlaget» ryker først ut. Også 2 runder! 10 4
makkapakka Skrevet søndag kl. 14:05 #104 Skrevet søndag kl. 14:05 Mollebolle skrev (3 timer siden): Jeg vet mange digger Stig Henrik Hoff, og synes han er kul. Selv synes jeg han er på grensen til ekkel. Gammel gris på 60 år som sitter å sier "fuckings" i annen hver setning. Classy! Min personlige mening, måtte bare få det ut 😂 har lyst til å vaske han når jeg ser han... liker ikke skitne, uflidde menn. Lurer på hva det lukter inni hatten hans også, og kjeften hans står i stil til dette. 7 1
Perine Skrevet søndag kl. 19:02 Forfatter #105 Skrevet søndag kl. 19:02 makkapakka skrev (4 timer siden): har lyst til å vaske han når jeg ser han... liker ikke skitne, uflidde menn. Lurer på hva det lukter inni hatten hans også, og kjeften hans står i stil til dette. Når jeg ser slike skuespillere, så vet jeg aldri om de er seg selv, eller om de spiller. Jeg stoler ikke på at vi får riktig inntrykk av dem. Kostymet er sikkert rent nok, selv om det kanskje ikke ser slik ut. Denne skuespilleren har hatt mange forskjellige roller Stig Henrik Hoff — The Movie Database (TMDB) 2
Arild37 Skrevet søndag kl. 19:08 #106 Skrevet søndag kl. 19:08 Mollebolle skrev (8 timer siden): Jeg vet mange digger Stig Henrik Hoff, og synes han er kul. Selv synes jeg han er på grensen til ekkel. Gammel gris på 60 år som sitter å sier "fuckings" i annen hver setning. Classy! Min personlige mening, måtte bare få det ut 😂 Tipper han er en person som vil avsløre ganske ekstreme meninger om man tok en prat med han på tomannshånd 3
Oxana Skrevet søndag kl. 19:13 #107 Skrevet søndag kl. 19:13 Er det ikke litt rart at Nora er med samtidig som saken med lille Marius ruller? (Ja jeg vet det er spilt inn før) Hun er for øvrig en utrolig kjedelig og uinteressant berte. Gjesp 2
Sicktrip Skrevet søndag kl. 19:27 #108 Skrevet søndag kl. 19:27 (endret) . Endret i går, 05:35 av Sicktrip
Kålrota Skrevet søndag kl. 19:47 #109 Skrevet søndag kl. 19:47 Arild37 skrev (38 minutter siden): Tipper han er en person som vil avsløre ganske ekstreme meninger om man tok en prat med han på tomannshånd Ja, altså, han er jo gift med ei med ganske ekstreme holdninger. 5 1
Moira26 Skrevet søndag kl. 20:08 #110 Skrevet søndag kl. 20:08 Perine skrev (1 time siden): Når jeg ser slike skuespillere, så vet jeg aldri om de er seg selv, eller om de spiller. Jeg stoler ikke på at vi får riktig inntrykk av dem. Kostymet er sikkert rent nok, selv om det kanskje ikke ser slik ut. Denne skuespilleren har hatt mange forskjellige roller Stig Henrik Hoff — The Movie Database (TMDB) Du skriver om han som om ingen vet hvem han er? «Denne skuespilleren» syns det er ganske sykt at han får holde på som han gjør med å stjele penger. Det syns jeg bare blir for dumt. Håper de får han ut neste gang. Syns ikke det er rart at Nora syns det er tøft jeg, ja hun har meldt seg på spillet men jeg tror ikke alle er helt forberedt på hvor tøft det kan bli med det sosiale spillet. Det blir personlig uansett hvor mye de prøver å unngå det. Veldig fornøyd med resultatet i dag. Skjønner meg fortsatt ikke på Sebastian. 2
Eplepai1 Skrevet søndag kl. 20:28 #111 Skrevet søndag kl. 20:28 Bronto skrev (13 timer siden): Først må jeg si at den terningen.. den er rigga. Den må jo bli bytte ut fo hver spiller som går inn. I will die on that hill! også må jeg bare kommentere Nora som gråter og sier ho ikke klarer sånn spill greier. Ho har meldt seg på spillet som programmet heter. Litt gøy. Ho oser ulv i fåreklær btw Hva mener du med at den er rigget? 5
Perine Skrevet i går, 09:54 Forfatter #112 Skrevet i går, 09:54 (endret) Moira26 skrev (13 timer siden): Du skriver om han som om ingen vet hvem han er? «Denne skuespilleren» syns det er ganske sykt at han får holde på som han gjør med å stjele penger. Det syns jeg bare blir for dumt. Håper de får han ut neste gang. Syns ikke det er rart at Nora syns det er tøft jeg, ja hun har meldt seg på spillet men jeg tror ikke alle er helt forberedt på hvor tøft det kan bli med det sosiale spillet. Det blir personlig uansett hvor mye de prøver å unngå det. Veldig fornøyd med resultatet i dag. Skjønner meg fortsatt ikke på Sebastian. Det var bare fordi den erfaringen er nyttig for ham når han skal lure de andre. Han er proff, og har en stor fordel. Jeg liker heller ikke fyren og ville aldri trodd på noe han sa eller gjorde. Hele konkurransen her, gjelder jo å lure til seg mest mulig penger. Endret i går, 10:02 av Perine 1
Kratos Skrevet 3 timer siden #113 Skrevet 3 timer siden Bare jeg som synes det er kleint med denne hang-upen på kjønn, og at en kvinne «må» vinne? 4 1
cerruti Skrevet 3 timer siden #114 Skrevet 3 timer siden Kratos skrev (14 minutter siden): Bare jeg som synes det er kleint med denne hang-upen på kjønn, og at en kvinne «må» vinne? Nope.
Kratos Skrevet 3 timer siden #115 Skrevet 3 timer siden cerruti skrev (3 minutter siden): Nope. Så bra. Tenker at dersom man skal ha reell likestilling i samfunnet, må man slutte å heie på folk i kraft av sitt kjønn. 1 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå