Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, da var Aylar ute.  Liker denne sesongen altså 😂 Sebastian blir bare bedre og bedre spiller, liker ikke gubben men syns han er gøy😂 Tror dessverre at Hofferen eller Nora står på brettet neste gang…om ikke Lilli får ett lyst øyeblikk😅

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym90059005 skrev (På 16.3.2026 den 22.37):

Nå må vel produksjonen snart gjøre noen grep sånn at damene klarer å vinne en konkurranse, slik at det ikke blir en parodi. Svak innsats, men veldig lite overraskende at det er herrene som vinner hver gang, menn er generelt bedre i konkurransesettinger.

Ingen av konkurransene har vært kjønnet. Individene på rødt lag har samlet sett vært dårligere enn individene på blått lag. 

• Liker 2
Skrevet
Kratos skrev (2 timer siden):

Ingen av konkurransene har vært kjønnet. Individene på rødt lag har samlet sett vært dårligere enn individene på blått lag. 

Det er jo akkurat det jeg sier, svak innsats. Og dermed må kanskje produksjonen gjøre noe, for at de skal evne å vinne en konkurranse. Menn bedre enn kvinner i konkurransesettinger som dette.

Skrevet
Anonym90059005 skrev (10 timer siden):

Det er jo akkurat det jeg sier, svak innsats. Og dermed må kanskje produksjonen gjøre noe, for at de skal evne å vinne en konkurranse. Menn bedre enn kvinner i konkurransesettinger som dette.

Mye av det har handlet om flaks, og ingenting med kjønn å gjøre. Det blir som å spille lotto. 

• Liker 2
Skrevet
Mollebolle skrev (1 time siden):

Mye av det har handlet om flaks, og ingenting med kjønn å gjøre. Det blir som å spille lotto. 

Flaks? Det var allmennquiz, hvor de gjorde det elendig, null med flaks å gjøre. Denne uken logikk/samarbeid/romforståelse, heller ikke noe med flaks å gjøre. Mens første gangen kastet de ball, litt mer tilfeldig der, men også der dårlig kasting. Og dårlig taktisk vedding på motstanders resultat.

Så nei, dette har ikke handlet om flaks. 

• Liker 6
Skrevet
Anonym90059005 skrev (16 timer siden):

Flaks? Det var allmennquiz, hvor de gjorde det elendig, null med flaks å gjøre. Denne uken logikk/samarbeid/romforståelse, heller ikke noe med flaks å gjøre. Mens første gangen kastet de ball, litt mer tilfeldig der, men også der dårlig kasting. Og dårlig taktisk vedding på motstanders resultat.

Så nei, dette har ikke handlet om flaks. 

Ro deg ned! Da er vi enige om å være uenige. Jeg mener i hvert fall at det ikke har noen ting med kjønn å gjøre.

Skrevet

Sebastian later til å ha et personlig vendetta mot Simon. Samtidig forstår jeg ikke hvorfor Simon ikke var ærlig om hva de snakket om på rommet, siden det ikke var noe som ville skadet forholdet hans til Sebastian.

• Liker 6
Skrevet
Kratos skrev (2 timer siden):

Sebastian later til å ha et personlig vendetta mot Simon. Samtidig forstår jeg ikke hvorfor Simon ikke var ærlig om hva de snakket om på rommet, siden det ikke var noe som ville skadet forholdet hans til Sebastian.

Sebastian overhørte vel ikke hele samtalen. 

Sebastian sin vendetta mot Simon og i tillegg ekstrem følelse av å være utsatt vitner om at noe er litt rart ved han. I tillegg sier han at han er ok shuffleboardspiller, men som med quizen var han håpløs, så nærmest ut som han saboterte igjen. 

Når Gard ble stemt ut var han der og så mindre smart ut med gapende åpen munn. 

Legger ikke skjul på at jeg misliker typen Sebastian er sterkt, var nesten sånn at jeg vurderte å droppe å se programmet bare på grunn av han.  Kombinasjonen av null selvinnsikt, oppblåst ego, ljugende og smiskende vesen og generell manglende allmennkunnskap og manglende generelle ferdigheter gjør at det er ubehagelig å se på.  

• Liker 21
  • Nyttig 2
Skrevet
_Maddie_ skrev (3 minutter siden):

Sebastian overhørte vel ikke hele samtalen. 

Sebastian sin vendetta mot Simon og i tillegg ekstrem følelse av å være utsatt vitner om at noe er litt rart ved han. I tillegg sier han at han er ok shuffleboardspiller, men som med quizen var han håpløs, så nærmest ut som han saboterte igjen. 

Når Gard ble stemt ut var han der og så mindre smart ut med gapende åpen munn. 

Legger ikke skjul på at jeg misliker typen Sebastian er sterkt, var nesten sånn at jeg vurderte å droppe å se programmet bare på grunn av han.  Kombinasjonen av null selvinnsikt, oppblåst ego, ljugende og smiskende vesen og generell manglende allmennkunnskap og manglende generelle ferdigheter gjør at det er ubehagelig å se på.  

Jeg fikk det samme dårlige inntrykket av Sebastian da han deltok i Vokteren. 

• Liker 12
Skrevet

Ingen som har sett gårsdagens episode?? 

Gøy at jentene endelig vant en konkurranse!!! :hoppe:

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Digg at jentene endelig vant. Litt synd at Lilli måtte hjem, skulle heller hatt ut Karoline. 
Er litt lei macho opplegget til gutta. Blir spennende å se hva som skjer når det lilla laget kommer opp. Hadde vært så digg om endelig et av de lagene med utstemte folk gjorde det bra. 
Ble litt overrasket over at både Lilli og Gard ble sendt helt hjem, tenkte de skulle velge en ned igjen. 

• Liker 15
Skrevet
Moira26 skrev (9 timer siden):

Digg at jentene endelig vant. Litt synd at Lilli måtte hjem, skulle heller hatt ut Karoline. 
Er litt lei macho opplegget til gutta. Blir spennende å se hva som skjer når det lilla laget kommer opp. Hadde vært så digg om endelig et av de lagene med utstemte folk gjorde det bra. 
Ble litt overrasket over at både Lilli og Gard ble sendt helt hjem, tenkte de skulle velge en ned igjen. 

Syns egentlig det var bra de ikke kunne velges ned 😊 
Litt av problemet med det laget tidligere sesonger har jo vært at de som kom sist inn har vippet over igjen nesten med en gang de kom tilbake. De har jo ikke hatt sjans mot de andre før.
Syns denne sesongen virker å gi en fair sjanse til de utstemte som nå har skikkelig lagfølelse og samhold 😄

Blir veldig spennende når de kommer opp!

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet

Heia Line, Nora og Karoline

Skrevet

Fint av Kjelling røyk ut, lei av fyren. 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet

Dagens episode var bra! Deilig at ikke «kjellerlaget» gikk rett i oppløsning denne gangen, og at de faktisk greide å få ut en fra «oppe»! Og gøy å se at denne gangen er det faktisk de fra huset som blir usikre og vakler internt når kjelleren kommer opp. Blir veldig spennende neste gang.

• Liker 19
  • Nyttig 3
Skrevet

Enig, kveldens episode var bra!!! Glad for at de klarte å få ut Kjelling. Gleder meg til neste søndag!!!

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Digg at Kjelling måtte reise hjem. Det var på tide. Og veldig digg at jentene vant konkurransen! 
Det lilla laget virker ganske solide akkurat nå men spent på om det fortsetter! Gøy at ingen av de måtte ut med en gang da. 
Igjen så lurer jeg veldig på hva Sebastian holder på med? Han snakker jo åpent om at han er i mot Stian og så plutselig vil han beholde han i huset og spille med han etc? Han styrer altså så sinnsykt mye. Lilla lag bør egentlig ikke stole på han. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Moira26 skrev (På 30.3.2026 den 0.05):

Igjen så lurer jeg veldig på hva Sebastian holder på med? Han snakker jo åpent om at han er i mot Stian og så plutselig vil han beholde han i huset og spille med han etc? Han styrer altså så sinnsykt mye. Lilla lag bør egentlig ikke stole på han. 

Sebastian slår meg som veldig følelsesstyrt med lav impulskontroll. Blir litt skremt av tanken på at han har fire barn, og ikke lenger er sammen med moren til barna, men det er en avsporing.😅

Når det gjelder Spillet, så tar ikke Sebastian "feil" når han ser på Stian som en stor trussel, og når han beskriver det Stian & rottene drev med. Problemet er at han fremstod helt blind for at Kristian opptrådte minst like kynisk som Stian, om ikke mer. For grunnen til at han stemmer Kristian er bare at han har større tro på å bli lenger i Spillet på å spille med lilla lag enn å spille mot dem. Det har ingenting med selve vurderingen hans av Stian vs. Kristian å gjøre.

Jeg er veldig spent på hvem som er mest utsatt i neste episode. Sånn det står nå, så har lilla lag mulighet til å alliere seg med f.eks. Simon og Emil (i tillegg til Sebastian), og shippe ut en etter en av Hoffern, Line, Karoline og Nora – før de må begynne å spise av seg selv. Og når de spiser av seg selv, så vil Sebastian, Simon og Emil være de første. Det går neppe så smooth, men det er ikke en dum plan å jobbe ut i fra for lilla lag, siden de to andre lagene er svake nå. 

Endret av Kratos
  • Liker 6
Skrevet
Kratos skrev (1 time siden):

Sebastian slår meg som veldig følelsesstyrt med lav impulskontroll. Blir litt skremt av tanken på at han har fire barn, og ikke lenger er sammen med moren til barna, men det er en avsporing.😅

Når det gjelder Spillet, så tar ikke Sebastian "feil" når han ser på Stian som en stor trussel, og når han beskriver det Stian & rottene drev med. Problemet er at han fremstod helt blind for at Kristian opptrådte minst like kynisk som Stian, om ikke mer. For grunnen til at han stemmer Kristian er bare at han har større tro på å bli lenger i Spillet på å spille med lilla lag enn å spille mot dem. Det har ingenting med selve vurderingen hans av Stian vs. Kristian å gjøre.

Jeg er veldig spent på hvem som er mest utsatt i neste episode. Sånn det står nå, så har lilla lag mulighet til å alliere seg med f.eks. Simon og Emil (i tillegg til Sebastian), og shippe ut en etter en av Hoffern, Line, Karoline og Nora – før de må begynne å spise av seg selv. Og når de spiser av seg selv, så vil Sebastian, Simon og Emil være de første. Det går neppe så smooth, men det er ikke en dum plan å jobbe ut i fra for lilla lag, siden de to andre lagene er svake nå. 

Og Simon og Emil står på sett og vis i emosjonell gjeld til Stian nå, som kan utnyttes 😅

• Liker 2
Skrevet

Først må jeg si at den terningen.. den er rigga. Den må jo bli bytte ut fo hver spiller som går inn. I will die on that hill!

også må jeg bare kommentere Nora som gråter og sier ho ikke klarer sånn spill greier. Ho har meldt seg på spillet som programmet heter. Litt gøy. Ho oser ulv i fåreklær btw

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...