Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Liker Stian og synes han passer fint på det lilla laget. 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er Aylar... full? Synes hun slører..

• Liker 5
Skrevet

Skjønner ikke problemet til Sebastian med Simon? Hva i all verden har Simon løyet om? 

Aylar virker som en veldig kjip person, hun har vært sint og småfrekk helt siden hun kom inn. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Moira26 skrev (27 minutter siden):

Skjønner ikke problemet til Sebastian med Simon? Hva i all verden har Simon løyet om? 

Aylar virker som en veldig kjip person, hun har vært sint og småfrekk helt siden hun kom inn. 

Sebastian er en fyr som ikke blir voksen., han gir ikke inntrykk av å være den skarpeste kniven i skuffa heller…Enten dét, eller så er det bare det at jeg ikke liker ham. Har sett og hørt nok for lang tid fremover! Nora er altfor sminket til denne settingen, og søte Martine Lunde, har så blank lebestift mm. at hun skinner som julepynt. « Less is more» , som det heter. Lilli er Lilli😉

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes Aylar var en spennende «karakter» som gikk ut for tidlig. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg håper Karoline ryker. Hun er kjedelig. Ble irritert da hun ble "fredet"

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Feil tråd! 🙈

Endret av Babyface
Skrevet
Babyface skrev (24 minutter siden):

Jeg liker Kristian Ødegaard som person, men rollen hans i dette konseptet er jo helt overflødig. 

Overraskende at Peter var så surrete med våpenet. 

Ellers synes jeg konseptet har blitt fornyet på en bra måte denne sesongen med en del nye øvelser/nye vrier på øvelsene.

? Snudde dette plutselig til Kompani Lauritzen nå....

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Mollami skrev (8 timer siden):

Sebastian er en fyr som ikke blir voksen., han gir ikke inntrykk av å være den skarpeste kniven i skuffa heller…Enten dét, eller så er det bare det at jeg ikke liker ham. Har sett og hørt nok for lang tid fremover! Nora er altfor sminket til denne settingen, og søte Martine Lunde, har så blank lebestift mm. at hun skinner som julepynt. « Less is more» , som det heter. Lilli er Lilli😉

Altså, kan vi ikke droppe å diskutere sminke og utseende, og holde oss til hvordan de spiller og hva de gjør!

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
kikio skrev (7 timer siden):

Jeg håper Karoline ryker. Hun er kjedelig. Ble irritert da hun ble "fredet"

Enig! Veldig kjedelig og byr lite på seg selv. Kan godt ryke når det røde laget taper. For øvrig håper jeg gutta taper neste gang, så det blir en mulighet til å kvitte seg med noen på deres lag. 

• Liker 2
Skrevet
Sicktrip skrev (4 timer siden):

? Snudde dette plutselig til Kompani Lauritzen nå....

Oj, beklager, feil tråd!

Skrevet
tonebelinda skrev (12 timer siden):

Altså, kan vi ikke droppe å diskutere sminke og utseende, og holde oss til hvordan de spiller og hva de gjør!

Men mye bruk av sminke kan indikere at det blir mye tid på det og det kan faktisk påvirke gruppa og skape litt smågnisninger.  Også om noen er helt feil kledd for konkurranser (sier ikke at noen har vært det, men det kunne oppstå) 

Skrevet
Perine skrev (På 15.3.2026 den 12.19):

De har god kjemi i det lilla laget.

Er jo umulig å ha dårlig kjemi der nede, alt er lagt opp til kos og å bygge god lagmoral. Noe annet er det når de kommer opp igjen, hvor sånne kjeller-lag ofte blir danket ut for enkelt, men kan håpe på noe annet nå.

Skrevet

Nå må vel produksjonen snart gjøre noen grep sånn at damene klarer å vinne en konkurranse, slik at det ikke blir en parodi. Svak innsats, men veldig lite overraskende at det er herrene som vinner hver gang, menn er generelt bedre i konkurransesettinger.

Skrevet
Anonym90059005 skrev (33 minutter siden):

Er jo umulig å ha dårlig kjemi der nede, alt er lagt opp til kos og å bygge god lagmoral. Noe annet er det når de kommer opp igjen, hvor sånne kjeller-lag ofte blir danket ut for enkelt, men kan håpe på noe annet nå.

Jeg tør ikke å spå. Umulig å vite, men de har pleid å bli stemt fort ut når de kommer opp i huset igjen.  Jeg klarer aldri å gjette, og sosialt spill skjønner jeg altså lite av..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...