Djækklåsst Skrevet 8. mars #41 Skrevet 8. mars Ninaen skrev (9 timer siden): Skjul innhold Fantastisk episode! Veldig bra cast i år altså! Og liker de nye elementene i år. Jeg tror faktisk Blipp kan være lojal mot det lilla laget. Han kjenner flere av dem. Og han er jo ikke en sånn tøffas alfa-hann, Stian er myk han. 😅 Også gjør det nok også noe med folk at de nå faktisk blir aktivt valgt til å være på det laget. Håpet litt på Britt Elisabeth, for hun er ikke dum, og hun har jo virkelig vært innstilt på å spille (er ikke en ny Anette Hoff liksom 😂), men for lilla lag og dramaturgien sin del så tenker jeg Blipp var et godt valg. synes egentlig det beste med årets sesong er at det virker som alle som er med virkelig er innforstått med hva de er med på og at det ikke er såra ego og dramalama og ja. Det blir nok mer action etter hvert på «hvem som fucker hvem», men det er ikke sånn sutredrama-opplegg hvor folk tar ting så jævla personlig. Regner med at folk skjønner hva jeg mener, også sammenlignet med tidligere sesonger. 😅 Første sesong er jo nå bare en blek utgave av ja…vet ikke. Den var gøy, men når man nå ser hva konseptet kan brukes til så var den jo dritkjedelig 😂 Ja, dvs. til forskjell fra sesong 1 og 2, så er det mange som spiller hardt (så langt primært på guttelaget) og det er en fryd å se på. Med få unntak var det en begredelig tafatt kjendis-gjeng både i sesong 1 og 2. 3 2
_Maddie_ Skrevet 8. mars #42 Skrevet 8. mars Synes få reagerer på Sebastians kroppsspråk, så negativt i guttegruppa. 3
Secretly1 Skrevet 8. mars #43 Skrevet 8. mars 3 hours ago, Falkefugl said: Hide contents Det irriterer meg helt sykt at damene ble så sure på Gard for at han liksom ikke saboterte allikevel... altså...come on! Det er flaut hvor dårlige damene var, de tapte jo etter at to av mennene tapte MED VILJE! De hadde tidenes sjanse, men så var de så dumme at selv med selvsabotasje på mannelaget så tapte de! Gard hadde jo blitt kjempemistenkelig hvis han svarte feil på et så enkelt spørsmål. Nei, gud så flaut. Vel... det så ut som for meg at de "tilga" Gard da de valgte å stemme ut Stian. 2
cerruti Skrevet 9. mars #44 Skrevet 9. mars Djækklåsst skrev (7 timer siden): Hvorfor det? Bra at Brit røk ut, bidro lite til underholdningen. Ja, hun blir på en måte en helt anonym spiller. Hadde vært håpløst om kjellerlaget tok henne istedenfor Blipp. 7 2
Moira26 Skrevet 9. mars #45 Skrevet 9. mars Var jo helt rett at de valgte å få inn Stian på lilla lag, men jeg stoler ikke helt på han. Syns han oppførte seg barnslig når han ble sur fordi han ikke fikk penger eller immunitet. Det eneste han gjorde på dag 2 var jo å spille sykt hardt og ødelegge for seg selv. Reddet ingen av guttene sånn sett da det bare var en jente som skulle ut den dagen. 7 3
_Maddie_ Skrevet 9. mars #46 Skrevet 9. mars Moira26 skrev (1 time siden): Var jo helt rett at de valgte å få inn Stian på lilla lag, men jeg stoler ikke helt på han. Syns han oppførte seg barnslig når han ble sur fordi han ikke fikk penger eller immunitet. Det eneste han gjorde på dag 2 var jo å spille sykt hardt og ødelegge for seg selv. Reddet ingen av guttene sånn sett da det bare var en jente som skulle ut den dagen. Men han tenkte lag og fikk lite for innsatsen som flere andre fikk fordel av. At jentene tappes for penger skulle gi fordeler til gutta på sikt. Mer respekt for det enn alt Sebastian S gjør der. Stian blir bra for lag lilla, tenker både lag og strategi. 9 2
Natriumclorid Skrevet 9. mars #47 Skrevet 9. mars Jeg synes ikke Stian spiller så bra. Han går for hardt ut, er for synlig og høylytt. Blir emosjonell og litt hevngjerrig. Men er likevel glad for at han ble valgt, siden han byr på god underholdning siden han går all inn. For Stian sin del håper jeg ikke «Hoffern» er neste som ryker og skal sameksistere med Stian i kottet i kjelleren 😅 8 4
Djækklåsst Skrevet 9. mars #48 Skrevet 9. mars Moira26 skrev (5 timer siden): Var jo helt rett at de valgte å få inn Stian på lilla lag, men jeg stoler ikke helt på han. Syns han oppførte seg barnslig når han ble sur fordi han ikke fikk penger eller immunitet. Det eneste han gjorde på dag 2 var jo å spille sykt hardt og ødelegge for seg selv. Reddet ingen av guttene sånn sett da det bare var en jente som skulle ut den dagen. Han tenkte ikke på seg selv forrige gang, men på laget, og sørget for å blakke jentelaget. Men det hjalp jo lite, i og med at Stig Henrik «løs kanon på dekk» Hoff valgte å blakke sitt eget lag, guttelaget, i gårsdagens episode for å få Stian ut. Men hva mener du med at du ikke stoler på ham? Stole på ham til hva? 4 2
Moira26 Skrevet 9. mars #49 Skrevet 9. mars Djækklåsst skrev (2 timer siden): Han tenkte ikke på seg selv forrige gang, men på laget, og sørget for å blakke jentelaget. Men det hjalp jo lite, i og med at Stig Henrik «løs kanon på dekk» Hoff valgte å blakke sitt eget lag, guttelaget, i gårsdagens episode for å få Stian ut. Men hva mener du med at du ikke stoler på ham? Stole på ham til hva? Stoler ikke på at han kommer til å holde seg med lilla lag når de kommer opp. 6
miaw Skrevet 9. mars #50 Skrevet 9. mars (endret) Falkefugl skrev (På 8.3.2026 den 20.50): Skjul innhold Det irriterer meg helt sykt at damene ble så sure på Gard for at han liksom ikke saboterte allikevel... altså...come on! Det er flaut hvor dårlige damene var, de tapte jo etter at to av mennene tapte MED VILJE! De hadde tidenes sjanse, men så var de så dumme at selv med selvsabotasje på mannelaget så tapte de! Gard hadde jo blitt kjempemistenkelig hvis han svarte feil på et så enkelt spørsmål. Nei, gud så flaut. Helt enig! Fysørn så dårlige de var. Først heiet jeg på de, men de fortjente faktisk ikke å vinne den quizen. Så jeg ble glad da Gard svarte riktig. Damene fikk sin sjanse. Overraskende dårlig kunnskapsnivå. Endret 10. mars av miaw 4 1
Djækklåsst Skrevet 10. mars #51 Skrevet 10. mars Moira26 skrev (10 timer siden): Stoler ikke på at han kommer til å holde seg med lilla lag når de kommer opp. Etter hvert blir det jo hver mann/kvinne for seg, men i lys av det som har skjedd hittil er det ikke noe som tyder på at han skulle være en sviker. Men det er jo bare gøy om det blir litt spill på tvers av lagene, noe Brit neppe hadde bidratt med. 3
Sol 75 Skrevet onsdag kl. 22:11 #52 Skrevet onsdag kl. 22:11 Gleder meg til ny episode imorgen. Noe helt annet enn det vi har sett av tidligere Spillet. Heier på Lilla laget og er spent på om Stian blir en av spillerene der. Tror han kan dolke hvem som helt. Syns det er gøy med Hoff, spiller høyt men jæska gøy. Aylar håper jeg går ut neste gang. Syns denne sesongen er morsom. 2
miaw Skrevet torsdag kl. 09:55 #53 Skrevet torsdag kl. 09:55 Sol 75 skrev (11 timer siden): Gleder meg til ny episode imorgen. Noe helt annet enn det vi har sett av tidligere Spillet. Heier på Lilla laget og er spent på om Stian blir en av spillerene der. Tror han kan dolke hvem som helt. Syns det er gøy med Hoff, spiller høyt men jæska gøy. Aylar håper jeg går ut neste gang. Syns denne sesongen er morsom. Enig! Veldig morsom sesong. Hoff er morsom! Han er litt frekk mot Blipp ja, men Blipp spilte høyt selv, og Hoff tar igjen og vel så det! 7
Mollami Skrevet torsdag kl. 22:31 #54 Skrevet torsdag kl. 22:31 _Maddie_ skrev (På 8.3.2026 den 23.51): Synes få reagerer på Sebastians kroppsspråk, så negativt i guttegruppa. Hva mener du?
_Maddie_ Skrevet fredag kl. 02:57 #55 Skrevet fredag kl. 02:57 Mollami skrev (4 timer siden): Hva mener du? Mye surt og negativt for han får ikke mest. 1
Moira26 Skrevet fredag kl. 12:08 #56 Skrevet fredag kl. 12:08 _Maddie_ skrev (9 timer siden): Mye surt og negativt for han får ikke mest. Stian var jo mye værre på akkurat det 6
shab Skrevet søndag kl. 10:50 #57 Skrevet søndag kl. 10:50 Haha, nå er Sebastian i gang slik vi kjenner ham. "Hvorfor skal jeg si det direkte til deg når jeg kan si det foran alle andre?" 🙉 8 1
Arild37 Skrevet søndag kl. 10:54 #58 Skrevet søndag kl. 10:54 _Maddie_ skrev (På 8.3.2026 den 23.51): Synes få reagerer på Sebastians kroppsspråk, så negativt i guttegruppa. Han er vel en sånn som ikke klarer ha kontroll på kroppsspråk, absolutt alt vises. Hadde irritert meg så grenseløst over han 5
Mollebolle Skrevet søndag kl. 11:02 #59 Skrevet søndag kl. 11:02 (endret) Håper Aylar ryker i dag. Jeg synes helt ærlig, hun utstråler en skikkelig usympatisk personlighet. Endret søndag kl. 12:33 av Mollebolle 6 2
Perine Skrevet søndag kl. 11:19 Forfatter #60 Skrevet søndag kl. 11:19 De har god kjemi i det lilla laget. 7 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå