Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
DesmondMiles skrev (2 timer siden):

Stig Henrik Hoff er så klein. Den «manndommen» hans er så påtatt. Han fremstår som en person som er veldig usikker på seg selv. 

J synes det er herlig at noen går motstrøms 😉

• Liker 6
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kathrina skrev (11 timer siden):

J synes det er herlig at noen går motstrøms 😉

Hva er det som er "motstrøms" i det han gjør?

• Liker 11
Skrevet
Spoiler

Well played, gutta!! Håper jentene stepper opp nå! 

Liker at lilla kan velge selv om de vil ha spillerne på laget sitt eller sende de hjem. 

Avslører ikke hvem som ryker, men hvilket lag som vinner.  + en tvist! 

• Liker 6
Skrevet

Blipp tenker smart i kveldens episode 🙂

• Liker 13
Skrevet

Syns denne sesongen av spillet er den aller beste til nå. Folk spiller jo skikkelig! Veldig smart plan Blipp la, endelig litt mer action i utstemmingen. Syns også det er gøy at kjelleren velger om de ønsker den utstemte på laget eller ei. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Hater at jeg liker hvordan Stian spiller, spesielt med det ekkle gliset hans under utstemmingen. Men han tenker jo helt rett, og det er frustrerende at damene er så innstilt på å ha ut de med mest penger? Klarer de ikke å tenke at det er lurt å ha folk som kan hjelpe til med stemmer på et senere tidspunkt? 

Syns også det er veldig bra at det lilla laget får bestemme selv. Tenker vi at alle er trygge der nede eller at det kommer sånne twister som i forrige sesong at de kan ble stemt ut de også? Føler isåfall at Ronny og Bahare bør være immune. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Har egentlig aldri hatt sansen for Blipp, men imponert i dag altså!! Veldig smart!!!

• Liker 9
Skrevet

Ligger det dramaturgi til grunn, tror dere? I den forstand at de vi kanskje er mest tilbøyelige til å føle sympati for ryker ut først (eller nesten først)?

Og så sitter vi igjen med kynikeren/taktikeren som klekket ut ideen, før gjenoppstandelsen inntreffer, da Anette Hoff, Bondevik eller hun som røk ut i dag skal opp igjen.

Skrevet
FORFAR skrev (3 timer siden):

Ligger det dramaturgi til grunn, tror dere? I den forstand at de vi kanskje er mest tilbøyelige til å føle sympati for ryker ut først (eller nesten først)?

Og så sitter vi igjen med kynikeren/taktikeren som klekket ut ideen, før gjenoppstandelsen inntreffer, da Anette Hoff, Bondevik eller hun som røk ut i dag skal opp igjen.

Jeg var ikke tilbøyelig til å føle noen form for sympati for han som røk ut først…

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Artig tvist fra Blipp som tømmer damelaget for veldig mye penger, men erfaringsmessig så er dette ikke tidspunktet for å gjøre slike ting. Han har nå en gigantisk målskive på ryggen sin, og forhåndsvisningene fra neste episode så ser vi at det danner seg en allianse på tvers av lagene for å gjøre det slik at gutta taper.

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
Spoiler

Altså for en episode 😂 Nesten så man sliter litt med å følge med. 

Hoffer’n.. altså for en karakter! Jeg må egentlig si at jeg liker det litt. Gøy når noen velger å gå all in for å f*ucke det opp litt.  Hvor lang tid det tar før det sparker han i r*va er jo et spørsmål, men det blir jo liv i leieren. 

Føler det ikke hadde hatt noe å si om jentene vant eller ikke, siden det ble så stort fokus på rottegjengen og de fikk mulighet til å stemme på tvers av lagene. Men det visste jo ikke Gard og Sebastian før konkurransen, så de skøyt seg nok litt med den avtalen om å saboterte som de ikke gjennomførte. 

Skjønte at Blipp kom til å bli en trussel etter forrige episode, så riktig at jentene gikk mot han. Selv om jeg synes personlig selv at det er gøy når folk spiller. Det bare ble litt for åpenbart, og da smeller det tilbake. 
Nora burde tatt Aylar når hun hadde sjansen (istedet for Brit Elisabeth) , for man vet jo at hun er en sterkere spiller. Samtidig er jeg glad hun ble fordi det ser ut som det blir mer action! 

Kjelling spiller jo også, og går litt i mot sine egne. Samtidig så skjønner jeg at han tok sjansen nå. For «rottetrioen» kunne blitt ganske sterke på sikt. 

Glad det lilla laget valgte Blipp, for tror det skaper en litt mer spenning fremover. Håper jo han går all in med det laget, men han kan også snu hvis han får sjansen tror jeg.

Og dette ble litt lenger enn jeg hadde tenkt, men synes dette var en morsom episode! 😂

Avslører ganske mye her.. så ikke les før du har sett episoden! 

• Liker 14
Gjest Ninaen
Skrevet
Tulla25j skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Altså for en episode 😂 Nesten så man sliter litt med å følge med. 

Hoffer’n.. altså for en karakter! Jeg må egentlig si at jeg liker det litt. Gøy når noen velger å gå all in for å f*ucke det opp litt.  Hvor lang tid det tar før det sparker han i r*va er jo et spørsmål, men det blir jo liv i leieren. 

Føler det ikke hadde hatt noe å si om jentene vant eller ikke, siden det ble så stort fokus på rottegjengen og de fikk mulighet til å stemme på tvers av lagene. Men det visste jo ikke Gard og Sebastian før konkurransen, så de skøyt seg nok litt med den avtalen om å saboterte som de ikke gjennomførte. 

Skjønte at Blipp kom til å bli en trussel etter forrige episode, så riktig at jentene gikk mot han. Selv om jeg synes personlig selv at det er gøy når folk spiller. Det bare ble litt for åpenbart, og da smeller det tilbake. 
Nora burde tatt Aylar når hun hadde sjansen (istedet for Brit Elisabeth) , for man vet jo at hun er en sterkere spiller. Samtidig er jeg glad hun ble fordi det ser ut som det blir mer action! 

Kjelling spiller jo også, og går litt i mot sine egne. Samtidig så skjønner jeg at han tok sjansen nå. For «rottetrioen» kunne blitt ganske sterke på sikt. 

Glad det lilla laget valgte Blipp, for tror det skaper en litt mer spenning fremover. Håper jo han går all in med det laget, men han kan også snu hvis han får sjansen tror jeg.

Og dette ble litt lenger enn jeg hadde tenkt, men synes dette var en morsom episode! 😂

Avslører ganske mye her.. så ikke les før du har sett episoden! 

Spoiler

Fantastisk episode! Veldig bra cast i år altså! Og liker de nye elementene i år.

Jeg tror faktisk Blipp kan være lojal mot det lilla laget. Han kjenner flere av dem. Og han er jo ikke en sånn tøffas alfa-hann, Stian er myk han. 😅 Også gjør det nok også noe med folk at de nå faktisk blir aktivt valgt til å være på det laget. Håpet litt på Britt Elisabeth, for hun er ikke dum, og hun har jo virkelig vært innstilt på å spille (er ikke en ny Anette Hoff liksom 😂), men for lilla lag og dramaturgien sin del så tenker jeg Blipp var et godt valg. 

synes egentlig det beste med årets sesong er at det virker som alle som er med virkelig er innforstått med hva de er med på og at det ikke er såra ego og dramalama og ja. Det blir nok mer action etter hvert på «hvem som fucker hvem», men det er ikke sånn sutredrama-opplegg hvor folk tar ting så jævla personlig. Regner med at folk skjønner hva jeg mener, også sammenlignet med tidligere sesonger. 😅 

Første sesong er jo nå bare en blek utgave av ja…vet ikke. Den var gøy, men når man nå ser hva konseptet kan brukes til så var den jo dritkjedelig 😂

Skrevet
Spoiler

Sjokkerende dårlig kunnskapsnivå blant deltakerne (unntatt lilla lag). De spørsmålene var virkelig ikke vanskelige. 

• Liker 7
Skrevet
Spoiler

Utrolig amatørmessig av Stian å gå så offensivt mot jentene i starten. Han burde jo skjønne at det fort vil slå tilbake på han, han har vel levd med jenter i noen år😂 

Dessuten er det heller ikke lurt å være så furten og smålig når han ikke får penger eller immunitet i guttegruppa. Som en stor, umoden baby🤭

• Liker 8
Skrevet

Hoff og Aylar kan godt ryke ut for godt. Trenger ikke si mer….

• Liker 7
Skrevet
Spoiler

Det irriterer meg helt sykt at damene ble så sure på Gard for at han liksom ikke saboterte allikevel... altså...come on! Det er flaut hvor dårlige damene var, de tapte jo etter at to av mennene tapte MED VILJE! De hadde tidenes sjanse, men så var de så dumme at selv med selvsabotasje på mannelaget så tapte de! Gard hadde jo blitt kjempemistenkelig hvis han svarte feil på et så enkelt spørsmål. Nei, gud så flaut. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Spoiler

Blipp minner meg om mobberne i skolegården, så jeg synes det var litt gøy å se han falle for eget grep. Bare kjedelig at lilla lag ga ham en ny sjanse. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg synes Blipp er helt konge og heier på han! 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Natriumclorid skrev (5 timer siden):
  Skjul innhold

Sjokkerende dårlig kunnskapsnivå blant deltakerne (unntatt lilla lag). De spørsmålene var virkelig ikke vanskelige. 

Må innrømme at jeg verken klarte sko-spørsmålet eller første kvinnelige Oscar-vinnende regissør. Men ellers var det grei skuring. Og straffemerket er før øvrig selvsagt 12 yard (10,97 meter) fra mållinjen, så der svarte alle feil 🤓

Endret av Djækklåsst
  • Liker 1
Skrevet
Mollebolle skrev (3 timer siden):

Hoff og Aylar kan godt ryke ut for godt. Trenger ikke si mer….

Hvorfor det? Bra at Brit røk ut, bidro lite til underholdningen.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...