mann97 Skrevet torsdag kl. 19:43 #1 Skrevet torsdag kl. 19:43 Hvis du er kåt om morraen, foretrekker du å kose selv, pga tid å sted, eller med partner?😄🥰
feliek54 Skrevet torsdag kl. 20:04 #2 Skrevet torsdag kl. 20:04 mann97 skrev (20 minutter siden): Hvis du er kåt om morraen, foretrekker du å kose selv, pga tid å sted, eller med partner?😄🥰 klart med partner
Cam03 Skrevet fredag kl. 04:05 #3 Skrevet fredag kl. 04:05 Stortsett alltid kåt på morgenen, så med mannen når han er hjemme og alene når han er på jobb. 1
mann97 Skrevet fredag kl. 04:34 Forfatter #4 Skrevet fredag kl. 04:34 Cam03 skrev (28 minutter siden): Stortsett alltid kåt på morgenen, så med mannen når han er hjemme og alene når han er på jobb. Fantastisk 🥰 om du er alene, bruker du god tid da, eller er du ferdig på 2 minutter?🥰
Cam03 Skrevet fredag kl. 04:38 #5 Skrevet fredag kl. 04:38 mann97 skrev (3 minutter siden): Fantastisk 🥰 om du er alene, bruker du god tid da, eller er du ferdig på 2 minutter?🥰 Da koser jeg meg lenge. 2
mann97 Skrevet fredag kl. 04:46 Forfatter #6 Skrevet fredag kl. 04:46 Det er fantastisk 🥰 er det noe spesielt du tenker på da, eller kan du bare finne frem leketøy og lukke øynene?🥰
mann97 Skrevet fredag kl. 04:47 Forfatter #7 Skrevet fredag kl. 04:47 Cam03 skrev (8 minutter siden): Da koser jeg meg lenge. Det er fantastisk 🥰 er det noe spesielt du tenker på da, eller kan du bare finne frem leketøy og lukke øynene?🥰
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:59 #8 Skrevet fredag kl. 10:59 På «mårran» er jeg svært sjeldent kåt. Når jeg våkner er jeg tissetrengt og har morgenånde. Jeg er ikke en som blir liggende i senga etter jeg har våknet. Er kjapt oppe. Har hatt samboer nå i 23 år. Jeg kan ikke huske en, eneste gang På 23 år at vi har hatt sex på morgenen 😅 Anonymkode: 5ca40...d52
Bamseklemmer Skrevet fredag kl. 11:55 #9 Skrevet fredag kl. 11:55 Hvis jeg ligger alene og lyst på morgen gymnastikk, ringer jeg en venninne.. Dette er nok like gjensidig, og da ber de meg over på morgenkaffe i senga.. Det koselige sosiale vennskapet, gymnastikk, morgenkaffe er viktig.. ikke alltid sex, men vi onanerer hverandre ofte💞
Nikoletta Skrevet fredag kl. 12:03 #10 Skrevet fredag kl. 12:03 Jeg er ikke kåt nok til å onanere når jeg våkner, men jeg setter stor pris på morgensex før jeg drar på jobb ja. Beste starten på dagen er å våkne av at jeg blir tatt på og det å våkne til sex er perfekt.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:32 #11 Skrevet fredag kl. 17:32 Partner! Er ofte kåt på morgenen. Mannen også. Vi ligger i skje og elsker. Fantastisk start på dagen 💚 Anonymkode: 48456...c4f 2
Strigiformes Skrevet fredag kl. 18:22 #12 Skrevet fredag kl. 18:22 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Partner! Er ofte kåt på morgenen. Mannen også. Vi ligger i skje og elsker. Fantastisk start på dagen 💚 Anonymkode: 48456...c4f Heldige dere er!
mann97 Skrevet fredag kl. 18:27 Forfatter #13 Skrevet fredag kl. 18:27 Nikoletta skrev (6 timer siden): Jeg er ikke kåt nok til å onanere når jeg våkner, men jeg setter stor pris på morgensex før jeg drar på jobb ja. Beste starten på dagen er å våkne av at jeg blir tatt på og det å våkne til sex er perfekt. Det er helt fantastisk og starte dagen med litt kos ja🥰🔥
mann97 Skrevet fredag kl. 18:28 Forfatter #14 Skrevet fredag kl. 18:28 AnonymBruker skrev (7 timer siden): På «mårran» er jeg svært sjeldent kåt. Når jeg våkner er jeg tissetrengt og har morgenånde. Jeg er ikke en som blir liggende i senga etter jeg har våknet. Er kjapt oppe. Har hatt samboer nå i 23 år. Jeg kan ikke huske en, eneste gang På 23 år at vi har hatt sex på morgenen 😅 Anonymkode: 5ca40...d52 Kan jo kose litt etter morgen kaffien🥰🥰
Cam03 Skrevet i går, 01:36 #15 Skrevet i går, 01:36 mann97 skrev (20 timer siden): Det er fantastisk 🥰 er det noe spesielt du tenker på da, eller kan du bare finne frem leketøy og lukke øynene?🥰 Det varierer. I går var det en heit lydbok og fingrene som gjorde susen. 1
mann97 Skrevet i går, 11:49 Forfatter #16 Skrevet i går, 11:49 Cam03 skrev (10 timer siden): Det varierer. I går var det en heit lydbok og fingrene som gjorde susen. Fantastisk 🥰 synd du demper godlydene med lydbok da🙈🙈😄🥰
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå