Gå til innhold

Kåt om morraen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis du er kåt om morraen, foretrekker du å kose selv, pga tid å sted, eller med partner?😄🥰

Videoannonse
Annonse
Skrevet
mann97 skrev (20 minutter siden):

Hvis du er kåt om morraen, foretrekker du å kose selv, pga tid å sted, eller med partner?😄🥰

klart med partner

Skrevet

Stortsett alltid kåt på morgenen, så med mannen når han er hjemme og alene når han er på jobb. 

• Hjerte 1
Skrevet
Cam03 skrev (28 minutter siden):

Stortsett alltid kåt på morgenen, så med mannen når han er hjemme og alene når han er på jobb. 

Fantastisk 🥰 om du er alene, bruker du god tid da, eller er du ferdig på 2 minutter?🥰

Skrevet
mann97 skrev (3 minutter siden):

Fantastisk 🥰 om du er alene, bruker du god tid da, eller er du ferdig på 2 minutter?🥰

Da koser jeg meg lenge. 

• Hjerte 2
Skrevet

Det er fantastisk 🥰 er det noe spesielt du tenker på da, eller kan du bare finne frem leketøy og lukke øynene?🥰

Skrevet
Cam03 skrev (8 minutter siden):

Da koser jeg meg lenge. 

Det er fantastisk 🥰 er det noe spesielt du tenker på da, eller kan du bare finne frem leketøy og lukke øynene?🥰

Skrevet

På «mårran» er jeg svært sjeldent kåt. Når jeg våkner er jeg tissetrengt og har morgenånde. Jeg er ikke en som blir liggende i senga etter jeg har våknet. Er kjapt oppe. Har hatt samboer nå i 23 år. Jeg kan ikke huske en, eneste gang På 23 år at vi har hatt sex på morgenen 😅 

Anonymkode: 5ca40...d52

Skrevet

Hvis jeg ligger alene og lyst på morgen gymnastikk, ringer jeg en venninne..
Dette er nok like gjensidig, og da ber de meg over på morgenkaffe i senga..
Det koselige sosiale vennskapet, gymnastikk, morgenkaffe er viktig.. ikke alltid sex, men vi onanerer hverandre ofte💞

Skrevet

Jeg er ikke kåt nok til å onanere når jeg våkner, men jeg setter stor pris på morgensex før jeg drar på jobb ja. Beste starten på dagen er å våkne av at jeg blir tatt på og det å våkne til sex er perfekt.

Skrevet

Partner! 
Er ofte kåt på morgenen. Mannen også. Vi ligger i skje og elsker. Fantastisk start på dagen 💚

Anonymkode: 48456...c4f

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Partner! 
Er ofte kåt på morgenen. Mannen også. Vi ligger i skje og elsker. Fantastisk start på dagen 💚

Anonymkode: 48456...c4f

Heldige dere er!

Skrevet
Nikoletta skrev (6 timer siden):

Jeg er ikke kåt nok til å onanere når jeg våkner, men jeg setter stor pris på morgensex før jeg drar på jobb ja. Beste starten på dagen er å våkne av at jeg blir tatt på og det å våkne til sex er perfekt.

Det er helt fantastisk og starte dagen med litt kos ja🥰🔥

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

På «mårran» er jeg svært sjeldent kåt. Når jeg våkner er jeg tissetrengt og har morgenånde. Jeg er ikke en som blir liggende i senga etter jeg har våknet. Er kjapt oppe. Har hatt samboer nå i 23 år. Jeg kan ikke huske en, eneste gang På 23 år at vi har hatt sex på morgenen 😅 

Anonymkode: 5ca40...d52

Kan jo kose litt etter morgen kaffien🥰🥰

Skrevet
mann97 skrev (20 timer siden):

Det varierer. I går var det en heit lydbok og fingrene som gjorde susen.

• Hjerte 1
Skrevet
Cam03 skrev (10 timer siden):

Det varierer. I går var det en heit lydbok og fingrene som gjorde susen.

Fantastisk 🥰 synd du demper godlydene med lydbok da🙈🙈😄🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...