Gjest Gjest_Gry_* Skrevet 7. april 2006 #1 Skrevet 7. april 2006 For en tid tilbake snakket noen her om arrangere et brudetreff i Oslo. Det hørtes kjekpekoselig ut! Kan jeg være med? Når og hvor er det?
Kara W Skrevet 7. april 2006 #2 Skrevet 7. april 2006 Jeg tror ikke noe ble bestemt, bare at folk haddde lyst til å møtes. Jeg blir gjerne med på et slik treff. Gøy å møte andre blivende bruder som ikke blir lei med en gang man nevner invitasjoner og fargetemaer. Jeg stemmer for å treffes rundt sjokoladefontenen til Veslo!
Huldra:) Skrevet 7. april 2006 #3 Skrevet 7. april 2006 Jeg stemmer for å treffes rundt sjokoladefontenen til Veslo! ← Da er jeg og med ja!!
C Skrevet 7. april 2006 #4 Skrevet 7. april 2006 Jeg vil gjerne være med jeg også... Skal det bli noe av må vi bare foreslå noen dager og se hvem det passer for! Forslag til hvor og når?
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2006 #5 Skrevet 7. april 2006 Eg bur på vestlandet, og trur dessverre ikkje eg rekk nokon Oslo-tur før sommaren, så dersom det skal bli treff rundt fontena mi, må de komme hit!
Lassie Skrevet 7. april 2006 #6 Skrevet 7. april 2006 Blir det ikke Oslotur på deg i April lell, veslo?? Jeg som hadde gledet meg til det, da...
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2006 #7 Skrevet 7. april 2006 Blir det ikke Oslotur på deg i April lell, veslo?? Jeg som hadde gledet meg til det, da... ← Eg har jo fått meg jobb, så eg kjem ikkje frå, trur eg...
kitekatt Skrevet 8. april 2006 #8 Skrevet 8. april 2006 Eg har jo fått meg jobb, så eg kjem ikkje frå, trur eg... ← Det var veldig synd, Veslo, men kanskje vi kan møtes til sommeren om du skal til oslo? Jeg kom til å tenke på at det er bare 1,5 mnd til jeg gifter meg, så jeg tør rett og slett ikke planlegge noe på en lørdag, for jeg vet ikke når utdrikningslaget er. Men er gjerne med når mai mnd er over
Gjest gjest1 Skrevet 8. april 2006 #9 Skrevet 8. april 2006 Det var veldig synd, Veslo, men kanskje vi kan møtes til sommeren om du skal til oslo? ← Gjerne!!
Kara W Skrevet 10. april 2006 #10 Skrevet 10. april 2006 Jeg kan ikke i april, ihvertfall. Mai har jo mange fine fridager, hvis jeg ikke tar helt feil. Også går det sikkert ann å lage flere treffer, hvis det er flere som ikke kan den bestemte dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå