Gå til innhold

Telenor T-We i sameie

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flyttet til en bolig som har Telenor T-We inkludert i sameie. Det vil si at dette er ikke noe jeg kommer utenom og må velge basert på t-we sitt poeng system. Nå vet jeg jo at dette er helt individuelt hva folk liker, men tenker kanskje noen er i samme situasjon som meg. 120 Poeng skal brukes i T-We sitt poengsystem. Hva har dere valgt?

Anonymkode: b38dd...721

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Netflix og TV2 Play. Betaler et par kroner for de 15 poengene jeg går over. 

Hadde jeg ikke hatt tilgang på dem gjennom andre, ville jeg gjort det samme med HBO, Sky og Viaplay.

Anonymkode: 51d9b...00e

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Netflix og TV2 Play. Betaler et par kroner for de 15 poengene jeg går over. 

Hadde jeg ikke hatt tilgang på dem gjennom andre, ville jeg gjort det samme med HBO, Sky og Viaplay.

Anonymkode: 51d9b...00e

Du logger deg inn på Netflix via Telenor, altså. Da får de jo tilgang til dine Netflix login og passord 

Anonymkode: d2101...12a

Skrevet

Vi har valgt strømmetjenester for de valgfrie poengene. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.2.2026 den 13.04):

Du logger deg inn på Netflix via Telenor, altså. Da får de jo tilgang til dine Netflix login og passord 

Anonymkode: d2101...12a

Og hvilken nytte har Telenor av det?

Anonymkode: 2a3ce...9b9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg velger å ha en streamingtjeneste av gangen, så jeg slipper å betale. Akkurat nå har jeg TV2 med Disney+ inkludert, neste måned skal jeg skifte til Netflix og deretter Viaplay. Bytter ut fra hvilke serier jeg ønsker å se. 

NB - det er en litt merkelig greie med Netflix, hvis du har konto der fra før med betalingsmåte lagret, så vil de sette deg over på betalt abonnement når du sier det opp hos T-we. Så sørg for å slette betalingskort hos Netflix. 

Anonymkode: 0161e...803

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Fikk nettopp melding om at Telenor slakter poengsystemet sitt. Eller som de selv velger å kalle det "endrer tilbudet og inkluderer tv2 play". Enda mindre valgfrihet altså, man kan ikke lenger velge bort tv2 til fordel for andre strømmetjenester. 

Jeg regnet på det med mine inkluderte poeng, og det betyr feks at hvis jeg nå skal ha Netflix (billigste variant) må jeg kutte alle andre valgfrie kanaler. Kan ikke en gang ha svensk tv ved siden av, så da blir det kun Netflix. 

Skrevet

fikk en epost om at tv2 play inngår i det faste abonnementet, så man slipper å bruke de 35 poengene av de 120. :skriver: 

Anonymkode: 7ea75...2b4

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

fikk en epost om at tv2 play inngår i det faste abonnementet, så man slipper å bruke de 35 poengene av de 120. :skriver: 

men 120 reduseres med 100. 

Skrevet

Vanskelig å forstå hvorfor de tenker at mindre valgfrihet er det vi ønsker. Jeg hadde glatt valgt bort mesteparten av det som er inkludert for å velge andre ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...