Ayesh Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden Vet dere om gratis tegne apper der barn kan lære å tegne?? Jeg har søkt litt rundt. Får gratis i et par dager og så må man betale. Det føler jeg blir dyrt i lengden. Kan dere anbefale noe? Alder på barnet er 7 år
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Skrevet 16 timer siden papir og fargeblyanter? Anonymkode: 28299...02c 3 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Skrevet 16 timer siden Eh…. Du vet at barn lærer å tegne ved å bruke blyanter og papir eller? Å bruke synet og motorikken for å forme og skape.. Man trenger ikke en app…. Hva har skjedd med verden… Anonymkode: 81bec...c42 3 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Skrevet 15 timer siden Usikker på om procreate er gratis. Men de to appene har ungen min bruk masse opp gjennom årene (tillegg til for hånd for alle dere i mammapolitet!!) Nå planlegger hun å søke seg inn på en skole med animering i Asia. Bruker mest tegnebrett nå. Anonymkode: 12405...743
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Skrevet 14 timer siden Procreate er ikke gratis men prisen er lav og en engangsavgift. Det er et fantastisk tegneprogram for ipad og brukes også av profesjonelle. Men den lærer ikke barn og tegne. Det som lærer barn å tegne er å sitte å tegne. Anonymkode: afb93...583
Ayesh Skrevet 14 timer siden Forfatter #7 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): papir og fargeblyanter? Anonymkode: 28299...02c AnonymBruker skrev (1 time siden): Eh…. Du vet at barn lærer å tegne ved å bruke blyanter og papir eller? Å bruke synet og motorikken for å forme og skape.. Man trenger ikke en app…. Hva har skjedd med verden… Anonymkode: 81bec...c42 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ibis paint Anonymkode: 12405...743 AnonymBruker skrev (1 time siden): Usikker på om procreate er gratis. Men de to appene har ungen min bruk masse opp gjennom årene (tillegg til for hånd for alle dere i mammapolitet!!) Nå planlegger hun å søke seg inn på en skole med animering i Asia. Bruker mest tegnebrett nå. Anonymkode: 12405...743 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Procreate er ikke gratis men prisen er lav og en engangsavgift. Det er et fantastisk tegneprogram for ipad og brukes også av profesjonelle. Men den lærer ikke barn og tegne. Det som lærer barn å tegne er å sitte å tegne. Anonymkode: afb93...583 Hei alle dere. Ser ut som dere misforstod spørsmålet mitt. Jeg mente at barnet skal se tegningen på appen men tegner på papir med tegnesaker. Skal ikke tegne på ipaden! Ts
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Skrevet 14 timer siden Det er sikkert mange videoer på YouTube? vet ikke om disse er gratis for har ikke iphone/ipad men https://www.oistein.com/apps-2/ Jeg kjøpte nylig et lær-å-tegne-hefte på Normal for sånn 25kr eller noe. Med steg for steg en del dyr osv. Anonymkode: 53da0...b7d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå