AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:52 #1 Skrevet onsdag kl. 23:52 Jeg stusser over daglig siden de skal gifte seg? kommer antagelig til å forhøre meg med bruden, men hva ville dere kledt dere i? Takk. Anonymkode: b5f6e...4bc 1
Beneath the Moon Skrevet torsdag kl. 05:45 #2 Skrevet torsdag kl. 05:45 For meg er daglig pent jeans. Men tviler på det er jeans de vil at folk skal gå med. Du kan jo spørre de. 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 05:53 #3 Skrevet torsdag kl. 05:53 Er de engelske og skiller på dagantrekk og kveldsantrekk? Det er ganske stor forskjell mtp farger. Eller mener de dagligdags pent? I såfall en kjole jeg hadde brukt på vanlig restaurant eller i familieselskap. Sånn halvpent, som man kan bruke på kontoret. Anonymkode: 41e74...afd 1
Iia Skrevet torsdag kl. 07:09 #4 Skrevet torsdag kl. 07:09 Tja, litt pyntet? Omtrent som på jobb hvis man har en stilling der man kler seg litt opp? Du får spørre 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:05 #5 Skrevet torsdag kl. 12:05 Takk folkens, Jeg har nå spurt og de sier at de vil ha sommerkjole på kvinner og dress på menn. Nei, de er norske. Anonymkode: b5f6e...4bc 1
draug 75 Skrevet torsdag kl. 12:14 #6 Skrevet torsdag kl. 12:14 I formell sammenheng er tilsvarer daglig antrekk dress (husk slips) for menn, kjole eller drakt for kvinner. I og med at vi ikke kler oss formelt til daglig blir dette litt uforståelig, man forveksler 'daglig antrekk' med "det vi kler oss i til daglig," - altså yamaha- parkas, t- skjorte med logo playboy, treningstights ("jeg synes de er fine"), crocs... Og pass på skoene nå da, for Guds knepte hender...
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:04 #7 Skrevet torsdag kl. 13:04 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Takk folkens, Jeg har nå spurt og de sier at de vil ha sommerkjole på kvinner og dress på menn. Nei, de er norske. Anonymkode: b5f6e...4bc Da kunne de bare skrevet "dress", så hadde folk faktisk forstått det. Anonymkode: 41e74...afd 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:07 #8 Skrevet torsdag kl. 13:07 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg stusser over daglig siden de skal gifte seg? kommer antagelig til å forhøre meg med bruden, men hva ville dere kledt dere i? Takk. Anonymkode: b5f6e...4bc Jeg tipper de vil få spørsmål fra nesten samtlige gjester om hva de mener. Så da får de selv angre på at de ikke uttrykte seg tydeligere. Ut fra hva du skriver etter å ha spurt, ville de kommet lenger ved å skrive "sommerlig pent" eller lys dress/sommerkjole. Anonymkode: 8683e...5fb 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå