Perine Skrevet 19. mars Forfatter #81 Skrevet 19. mars LibertyNoCap skrev (1 minutt siden): Og det som er ekstra spesielt med denne produksjonen, og ikke minst mulighetene de har. Er at det er Nrk som produserer det selv. De er ikke avhengig av alle mulige faktorer som andre kanaler, med sponsorer, influensere, kunstig clickbait drama, etc. Om de ønsker så kan de gutse og gå for noe som virker kjedelig, men med potensiale for å bli ekte og tidløs reality. Et verre eksempel er jo 'Ville fristelser' som gikk i fjor. Men de prøver tydeligvis å kopiere en eller annen strategi for å få seere. Jeg tror at de prøver krampaktig å lokke noen yngre seere til kanalen. Det er mitt inntrykk. 2 1
Dovendyr1 Skrevet 21. mars #82 Skrevet 21. mars Jeg fikk ikke med meg hva hun Agnete gjorde annerledes enn de andre i den konkurransen jeg?? Hun fikk vel heller ikke med seg «-alle detaljene» som de andre ikke fikk med seg på oppgaven? Og la dere merke til at de hadde en åpen oppvaskmaskin på den episoden de nye kom inn? Da blant annet Kristin sto på kjøkkenet . Kanskje jeg så feil.
shab Skrevet 21. mars #83 Skrevet 21. mars Kristin møter seg selv i døra. Mulig hun har vokst siden hun var med på Paradise Hotel, men hun var jo en av de største pådriverne for å sende ut de nye 🤣 2
Hanne67 Skrevet 21. mars #84 Skrevet 21. mars (endret) Dovendyr1 skrev (3 timer siden): Jeg fikk ikke med meg hva hun Agnete gjorde annerledes enn de andre i den konkurransen jeg?? Hun fikk vel heller ikke med seg «-alle detaljene» som de andre ikke fikk med seg på oppgaven? Og la dere merke til at de hadde en åpen oppvaskmaskin på den episoden de nye kom inn? Da blant annet Kristin sto på kjøkkenet . Kanskje jeg så feil. Det var bare siste brikke de hadde feil på, så hun konsentrerte seg kun om den. Før hun startet så fikk hun se at den manglet, så da går jeg ut ifra at de fjernet de som var feil. Og du har helt rett i det med oppvaskmaskinen. Du kan se episoden på tv.nrk.no Endret 21. mars av Hanne67 1 1
Diamant20 Skrevet 22. mars #86 Skrevet 22. mars Oppvaskmaskinen er der, men de har ikke strøm, så den fungerer ikke 2
Babyface Skrevet 22. mars #87 Skrevet 22. mars Hvorfor reageres det på at det er en oppvaskmaskin der? Dette er ikke Farmen, hvor de skal leve som for hundre år siden. De fleste norske hjem har oppvaskmaskin. Og den fungerer selvfølgelig ikke uten strøm. 1
Hanne67 Skrevet 22. mars #88 Skrevet 22. mars (endret) Diamant20 skrev (2 timer siden): Oppvaskmaskinen er der, men de har ikke strøm, så den fungerer ikke Babyface skrev (25 minutter siden): Hvorfor reageres det på at det er en oppvaskmaskin der? Dette er ikke Farmen, hvor de skal leve som for hundre år siden. De fleste norske hjem har oppvaskmaskin. Og den fungerer selvfølgelig ikke uten strøm. Man kan jo begynne å lure på om kursen til oppvaskmaskinen er på, og at de har strøm og vann til den. Om de ikke får brukt den så er det vel ingen vits i å åpne døra til den heller.... Endret 22. mars av Hanne67 1
AntiBullshit Skrevet 22. mars #89 Skrevet 22. mars Lofilteret skrev (11 timer siden): Agnete er helt RÅ på koder og gåter 🙌 Eller er de andre deltakerne veldig dårlige? 3 1
Matas Skrevet 22. mars #90 Skrevet 22. mars Hanne67 skrev (2 timer siden): Man kan jo begynne å lure på om kursen til oppvaskmaskinen er på, og at de har strøm og vann til den. Om de ikke får brukt den så er det vel ingen vits i å åpne døra til den heller.... Kan fint hende de har brukt den som oppbevaring for å slippe å ha all oppvasken på benken. Det gjør jeg selv både titt og ofte. 4
nestenubrukelig Skrevet 22. mars #91 Skrevet 22. mars Gjest Ninaen skrev (På 7.3.2026 den 12.33): Viser bare hvordan hvem vi identifiserer oss med har mye å si for hvor gamle vi oppfatter folk 😅 Jeg tenker også automatisk at Emil er vesentlig yngre enn Kevin. 🙈 Har nok mye med hvordan vi framstår, modenhet, kommunikasjon, livserfaring osv, like mye som «ser gammel/ung ut» på hud og sånn. Emil ser jo nesten nykonfirmert ut😅 Nei han ser ikke ung ut. Usympatisk type mener jeg. 2 1
LibertyNoCap Skrevet 24. mars #92 Skrevet 24. mars Matas skrev (På 22.3.2026 den 13.28): Kan fint hende de har brukt den som oppbevaring for å slippe å ha all oppvasken på benken. Det gjør jeg selv både titt og ofte. Ja, jeg har tenkt at de bruker den som oppvaskstativ for tørk. 4
Xstrella Skrevet 27. mars #93 Skrevet 27. mars Agnethe var så tøff i kompani Lauritzen, men her er hun et skjørt blad. Tøff deg opp.. Tåpelig disse alliansene og utstemmingene.
Hanne67 Skrevet 28. mars #94 Skrevet 28. mars LibertyNoCap skrev (På 24.3.2026 den 11.55): Ja, jeg har tenkt at de bruker den som oppvaskstativ for tørk. Ja, det så sånn ut i episoden før gårsdagens, da Kristin vasket opp 👍
Hanne67 Skrevet 28. mars #95 Skrevet 28. mars Xstrella skrev (9 timer siden): Agnethe var så tøff i kompani Lauritzen, men her er hun et skjørt blad. Tøff deg opp.. Tåpelig disse alliansene og utstemmingene. Det blir nok lett sånn med så lite mat innabords. På kompani Lauritzen så var det lite mat innimellom, men vil tro de fikk brukbart med det ellers. Liker heller ikke disse alliansene, men de gjør alt for å redde seg selv. Og siden de nye er i mindretall, så er de veldig utsatt (uansett hvor mye de er til hjelp i gruppa). 2 1
Perine Skrevet 4. april Forfatter #96 Skrevet 4. april Jeg liker det bedre nå. Deltakerne virker snillere mot hverandre. 9
strilamann Skrevet 4. april #97 Skrevet 4. april Perine skrev (8 timer siden): Jeg liker det bedre nå. Deltakerne virker snillere mot hverandre. Helt annen stemning nå ja. Merkelig at det kan snu så fort når bare én deltager forsvinner. 4 1
Kalkula Skrevet 5. april #98 Skrevet 5. april strilamann skrev (10 timer siden): Helt annen stemning nå ja. Merkelig at det kan snu så fort når bare én deltager forsvinner. Rikke var jo ekstrem, skulle blitt fjernet forrige gang når de hadde muligheten enkelt. 10 2
TulleTall Skrevet 7. april #99 Skrevet 7. april strilamann skrev (På 4.4.2026 den 22.55): Helt annen stemning nå ja. Merkelig at det kan snu så fort når bare én deltager forsvinner. Jeg så de første episodene, men ga helt opp. All denne gnålingen om hvem "de unge" skulle stemme ut. Jeg trodde programmet kunne bli annerledes og underholdene, men det ble bare skrekkelig kjedelig. Og så kom jeg med en tilfeldighet til å se episoden på lørdag, og det var en helt annen gjeng. Så mye triveligere, hvor samarbeid og samhold betydde mer enn hvem som skulle stemmes ut. Jeg tror jeg gir programmet en sjanse til, nå som roten til allianser er borte. Endelig! 10
Hanne67 Skrevet 7. april #100 Skrevet 7. april Kalkula skrev (På 5.4.2026 den 9.38): Rikke var jo ekstrem, skulle blitt fjernet forrige gang når de hadde muligheten enkelt. Ja, jeg skjønner ikke hvorfor de ikke stemte ut henne tidligere! Selma var jo ikke stort bedre, men nå som hun ikke er påvirket av Rikke så er hun helt grei. Det var så godt å se at Emil brukte frikortet på Maren! Veldig fint å se samholdet i gruppa nå, - alle vil hverandre vel! Endelig er realityprogram jeg ikke lenger irriterer meg over! 💪 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå