AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Når man har sagt opp og er i svangerskapspermisjon. Har man da noe mer med arbeidsgiver og/eller kollegaer å gjøre i oppsigelsestiden? Anonymkode: 3620d...a8d
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Ja, hvis du sier opp jobben når du er i permisjon må du jobbe hele oppsigelsestiden Neida Anonymkode: bf18a...905
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, hvis du sier opp jobben når du er i permisjon må du jobbe hele oppsigelsestiden Neida Anonymkode: bf18a...905 Var ikke det jeg spurte om vel? Anonymkode: 3620d...a8d
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden Jeg skjønner ikke at ingen har noe svar på dette? Anonymkode: 3620d...a8d
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden Skjønner ikke helt spørsmålet? Det korte svaret er nei. Men det kommer an på hva du jobber med og om du da har noen prosjekter som skal startes på når du er tilbake. Og siden du ikke skal tilbake om noe må overføres(?). Anonymkode: 4993d...7f2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg skjønner ikke at ingen har noe svar på dette? Anonymkode: 3620d...a8d Mest sannsynlig fordi spørsmålet ditt er vagt, du må være mer spesifikk med hva du faktisk mener? Anonymkode: f3faa...46c 3
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden Nei, så lenge du har permisjon så har du vel ikke det. Med mindre du må innom og levere pc/mobil eller noe annet? Eller hente tingene dine. Anonymkode: 5e563...9dc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå