AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Skrevet 22 timer siden Jeg går et masterstudie. 4. året nå. KI er jo blitt en ting i løpet av studietiden min og jeg er gått fra å være bekymret til å få helt KI-angst. Universitetene sier jo at nå skal alt sjekkes for KI nettopp gjennom KI. Men hvordan tenker de dette skal fungere? Jeg har testet med selvskrevne egne akademiske tekster og de kommer jo fort tilbake som 50-60% KI? Kjenner med alt som har vært siste årene med plagiat diskusjoner og nå KI at jeg mister snart håret 😂 Så hva er løsningen? Skal vi begynne å dumme ned språket vårt for å ikke få beskyldninger kastet på oss? KI kommer til å dumme oss ned som art veldig fort. Anonymkode: 05d78...24c 1 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden En må i større grad åpne opp for kontroll tester i skriving, slik at en kan sammenligne statistikk tilknyttet tekst - eneste måten å få bukt med problemet på ☺️ Anonymkode: e5e09...e44
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): En må i større grad åpne opp for kontroll tester i skriving, slik at en kan sammenligne statistikk tilknyttet tekst - eneste måten å få bukt med problemet på ☺️ Anonymkode: e5e09...e44 Symes dette høres vanskelig ut i akademisk skriving, da tror jeg det er bedre med mer muntlig utprøving/forsvaring. Årsaken er at akademisk skriving er så lite kreativ og formulaisk at jeg kan godt forstå at KI sliter med å skille mellom menneske-generert og KI. Det skulle ikke ta så mye tid å muntlig slå beina under noen som har lent seg for mye på KI i masterskrivinga si. Anonymkode: 4efd9...2eb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå