AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Jeg skal få utført en tvt operasjon.. gruer meg men gleder meg til et forhåpentligvis bra resultat!! Noen som har erfaringer å dele ? Hjelper smertestillende bra i tiden etter? Anonymkode: 8ad33...d93
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Hei. Har gjort det selv og bedøver pasienter som får det utført. Jeg brukte Paracet samme dag, etter det ikke noe. De fleste har lite vondt etterpå. Anonymkode: ab02c...230 1
Brukernavn4 Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei. Har gjort det selv og bedøver pasienter som får det utført. Jeg brukte Paracet samme dag, etter det ikke noe. De fleste har lite vondt etterpå. Anonymkode: ab02c...230 Takk for svar og nyttig informasjon❤️
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden Jeg hadde en slik operasjon i fjor. Jeg tenkte først at jeg bare trengte to dager fri og så var jeg frisk og rask igjen. De første dagene hadde jeg innmari vondt for å sitte. Jeg måtte kjøpe en pute å sitte på. Hele første uka hadde jeg smerter, så jeg var ganske arbeidsufør. tvt fungerte dessverre ikke for meg. Veldig kjipt. Det er godt mulig jeg er en av de få hvor det ikke har fungert. Nå vurderer man TVT0 på eller Fascieslynge hvor de bruker vev fra egen kropp. Anonymkode: 0db0e...9ac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå