AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 09:51 #1 Skrevet onsdag kl. 09:51 Klarte etter mange år å slutte å røyke for straks to år siden. I dag har jeg null abstinenser på røyk, og det er deilig å ikke ha lyst på en blås. Men,- det dro med seg andre problemer. Snacs og trøstespising, gikk raskt opp i vekt. Tok tak i dette for et knapt år siden, null snacs og godteri, og mye mindre spising. Men igjen,- følte behov for stimuli og noe i stedet for røyk og godteri, så det ble alkohol etter det. For å få sove om kvelden, drikker jeg fast 0,2 - 0,25 liter ren sprit etter ca. kl 21.00 om kvelden. Da sover jeg som regel tungt til neste morgen. Har forsøkt å redusere til 0,15 liter, men da våkner jeg alltid i to-tre tiden på natta og får ikke sove igjen. Jeg vil svært gjerne slutte med denne "lasten" også, men vil svært gjerne ta i mot erfaringer og forslag. Anonymkode: b6b15...b2d
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 09:57 #2 Skrevet onsdag kl. 09:57 Hvordan er scrolle-vanene dine? De trigger akkurat samme området i hjernen din. Mye scrolling = behov for annen stimuli når telefonen legges vekk. Anonymkode: 39852...e54 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:10 #3 Skrevet onsdag kl. 10:10 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvordan er scrolle-vanene dine? De trigger akkurat samme området i hjernen din. Mye scrolling = behov for annen stimuli når telefonen legges vekk. Anonymkode: 39852...e54 Er såpass gammel at telefon er ikke-problem. Pc derimot.... Anonymkode: b6b15...b2d
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:49 #4 Skrevet onsdag kl. 13:49 Kan du ha ubehandlet adhd? Anonymkode: 86958...670
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:55 #5 Skrevet onsdag kl. 14:55 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan du ha ubehandlet adhd? Anonymkode: 86958...670 Nei, helt utelukket. Heller tvert om. Anonymkode: b6b15...b2d
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:08 #6 Skrevet onsdag kl. 15:08 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nei, helt utelukket. Heller tvert om. Anonymkode: b6b15...b2d Da er du nok en av mange som ikke helt forstår hva adhd er. Adhd er faktisk tvert om også. Anonymkode: 867ba...2f2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:20 #7 Skrevet onsdag kl. 15:20 Altså, om du MÅ være avhengig av noe, er trening en sak å vurdere. Ellers vil folk, omgang med gode folk og kunne gi deg noe som minsker behovet for de andre tingene. Jeg har ei rar greie med at jeg trenger å ha lært noe nytt og tatt meg ut fysisk hver dag for å få sove. Det virker som jeg ikke er sliten nok ellers. Alkohol er litt kinkig, det har gitt meg så og si evigvarende abstinenser, om dette stemmer for andre og, må du belage deg på å leve med suget etter alkohol for all fremtid etter å ha brukt det som «sovemedisin». Anonymkode: 5fd25...ba2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå