Dragona Skrevet 7. april 2006 #1 Skrevet 7. april 2006 Endelig kan jeg snart begynne å planlegge ordentlig.. gleder meg som en unge.. er lenge siden jeg har vært her.. Som sagt skulle jo tanta mi gifte seg i Mai, men det ble utsatt, fordi dem ville kjøpe hus først... Helt greit for meg, men litt dumt å.. kunne ha fått litt inspirajon i fra henne å.. usj.. Så nå får jeg snart begynne å sette meg ned å planlegge for fult!!! hihi
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #2 Skrevet 7. april 2006 Lykke til! Fordelen med å begynne tidlig er at en har tid til å ombestemme seg dersom en endrer mening eller at noe ikke ble utseende slik som man trodde Ulempen er at når man har planlagt masse så virker det så uendelig lenge til bryllupet
Kara W Skrevet 7. april 2006 #3 Skrevet 7. april 2006 Grattulere! Gleder meg masse til all planleggingen selv. Skal gifte meg mai neste år, og det virker helt uendelig lenge til! Det største problemet mitt er at jeg ikke kjenner noen andre som har planlagt bryllup som jeg kan spørre om råd og slikt. Jeg er først ut i veninnegjengen, og foreldrene mine fikk hele bryllupet i gave. Er veldig glad for dette forumet til å svare på alle de merkelige spørsmålene jeg måtte komme på!
Gjest Fruktkake Skrevet 7. april 2006 #4 Skrevet 7. april 2006 Grattulere! Gleder meg masse til all planleggingen selv. Skal gifte meg mai neste år, og det virker helt uendelig lenge til! ← Jeg kan trøste dere med at tida går (altfor?) fort! Nå er det ett år siden vi forlovet oss og bestemte bryllupsdato, og det er ganske vilt å tenke på. Følte det var i går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå