sykepleierstudent2 Skrevet 18. februar #1 Skrevet 18. februar Oppdaget at det dryppet fra oppvaskmaskin som er blitt ødelagt. Måtte ringe rørlegger og nå er det vannskade på gulv. Jeg bor i sameie. Har jeg noe krav fra forsikringsselskapet?
newman01 Skrevet 19. februar #2 Skrevet 19. februar Er det en plutselig hendelse, eller er det slitasjeskade som har oppstått pga alder og/eller manglende vedlikehold? Enkleste er vel å ringe forsikringsselskapet og høre, eller sjekke vilkårene i forsikringsavtalen din. Noen har utvidet forsikring/superforsikring som dekker sekundærskader, mens andre har den billigste varianten. Så kanskje, kanskje ikke forsikringen dekker det
AnonymBruker Skrevet 19. februar #3 Skrevet 19. februar sykepleierstudent2 skrev (23 timer siden): Oppdaget at det dryppet fra oppvaskmaskin som er blitt ødelagt. Måtte ringe rørlegger og nå er det vannskade på gulv. Jeg bor i sameie. Har jeg noe krav fra forsikringsselskapet? Hvor mye drypping er det snakk om? Min maskin drypper også fra den ene siden pga en pakning som er ødelagt tror jeg, men har et papir liggende under maskinen på gulvet som fanger opp dråpene. Har ikke fått vannskade Anonymkode: c4191...e12
AnonymBruker Skrevet 19. februar #4 Skrevet 19. februar Hvor så du det. Angst for slike ting selv.🙄siden jeg bor på toppen . Anonymkode: db7cb...096
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå