Gå til innhold

Frakte ski i bil

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Er det helt krise å frakte ski i en skipose inni bilen ved en kjøretur på 1,5 timer? 

Anonymkode: 933b2...e4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Med skipose har du allerede eliminert den verste faren. Av å bli spiddet av en spiss ski etter nødbrems. Stropper du fast skiposen til underlaget er du i tillegg helt trygg. 

Anonymkode: e1f0e...8c1

• Liker 2
Skrevet

Nei, det går vel helt fint det. Hvorfor tenker du at det blir helt krise? 

• Liker 1
Skrevet
C-girl skrev (2 minutter siden):

Nei, det går vel helt fint det. Hvorfor tenker du at det blir helt krise? 

Jeg aner ikke 😅 Jeg skal gjøre ting jeg aldri har gjort før og da må jeg undersøke hva som er vanlig 😊✌️

Takk for svar!

Anonymkode: 933b2...e4b

Skrevet

Jeg har alltid ski inne i bilen fordi de blir skitne, bråker, og øker forbruket på taket. I noen biler har du skiluke eller setedeling 40/20/40 bak, andre har 40/60 seter bak hvor du da mister en sitteplass.

Anonymkode: 747ec...440

• Liker 1
Skrevet

Kommer vel an på hvor stor bilen er og hvor lange skia er? Hos meg er bilen så liten og skia så lange at de blir liggende på midtkonsollen. Eller så blokker de passasjerdøra. 

Kjører ikke langt på den måten, får å si det slik. 

Anonymkode: 723c6...baf

Skrevet

I bilen vår har vi lukke skiene tres inn i og en stopper som gjør at de ikke sklir frem.

Mye er gjort når du har de i pose og. Fest de så de ikke får bevege seg så mye

Skrevet

Sitter det ingen i baksetet, bilen har skiluke, legg skiene på skrå fremover mot ene eller andre siden. Da tåler de en hard brems også.

Skrevet

i min bil har vi en åpning midt i baksetet fra bagasjerommet nettopp til dette formålet, det er endog en egen "skipose" man kan bruke :D

Anonymkode: 95ee9...400

Skrevet

Hvorfor skulle det være krise? Om man binder sammen ski og staver, og kiler dem fast i midten av bilen så blir det vanskelig for dem å gjøre ugagn.

Anonymkode: e6a47...90f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...