Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 31 år og singel, og har en affære med en kollega av meg som er noen år eldre som har kjæreste og barn. Han har alltid vært veldig flørtete og gitt meg mye oppmerksomhet. Etter år med flørting ga begge etter og gikk hele veien fysisk sett, og slik har det nå holdt på i over et halvt år. Jeg føler meg mer og mer knyttet til han emosjonelt og syntes det er vanskelig å bryte ut av. Jeg vil liksom være med han, og jeg er ganske sikker på at han egentlig vil være med meg og og forlate forholdet sitt. Jeg tror dog ikke han har planer om å fortelle nåværende partner om dette enten de går fra hverandre eller ei. Hvordan forholder jeg meg til dette? Syntes det er vanskelig å ikke vite hva han tenker, og syntes det er vanskelig å vite om han er en man kunne stolt på hvis det potensielt hadde blitt noe mer mellom oss på et senere tidspunkt med tanke på hva han har gjort mot sin nåværende partner… Mener de det når de sier at jeg er spesiell, eller kunne det samme like gjerne skjedd med meg senere? 

Anonymkode: 5d648...2c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er 31 år og singel, og har en affære med en kollega av meg som er noen år eldre som har kjæreste og barn. Han har alltid vært veldig flørtete og gitt meg mye oppmerksomhet. Etter år med flørting ga begge etter og gikk hele veien fysisk sett, og slik har det nå holdt på i over et halvt år. Jeg føler meg mer og mer knyttet til han emosjonelt og syntes det er vanskelig å bryte ut av. Jeg vil liksom være med han, og jeg er ganske sikker på at han egentlig vil være med meg og og forlate forholdet sitt. Jeg tror dog ikke han har planer om å fortelle nåværende partner om dette enten de går fra hverandre eller ei. Hvordan forholder jeg meg til dette? Syntes det er vanskelig å ikke vite hva han tenker, og syntes det er vanskelig å vite om han er en man kunne stolt på hvis det potensielt hadde blitt noe mer mellom oss på et senere tidspunkt med tanke på hva han har gjort mot sin nåværende partner… Mener de det når de sier at jeg er spesiell, eller kunne det samme like gjerne skjedd med meg senere? 

Han sier du er spesiell så han kan fortsette å knulle deg. Han kommer ikke til å forlate familien for seg. 

Anonymkode: 798ef...83e

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart det finnes folk som liker å jobbe så lenge det flakses slik🤣🤣

Anonymkode: 82fda...062

AnonymBruker
Skrevet

Du er naiv og dum, TS. Beklager at jeg er så kjip og sier det rett ut. Han vil ha i pose og sekk, og kommer ikke til å forlate familien sin for deg.

Anonymkode: d94ea...246

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat nå holder han den dama fanget mens han får holde på med fler uten at hun får noe valg om å bli singel eller ligge med andre. 
Du visste hva du gikk til, tenk på noen andre enn deg å fortell henne det. 

Du er spesiell med tanke på at du har lav empati og lav kritisk sans. For han er det det han liker med deg. 

Anonymkode: fd46c...fcd

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er da faktisk uvanlig lite vanskelig å vite om han er en man noensinne kunne stolt på.

Anonymkode: e7c99...05f

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du lar deg lure

Du har ingen moral 

Garanterer at mange av dine andre mannlige kollegaer vet det.

Anonymkode: 10db0...cde

• Nyttig 1
Skrevet

Bytt jobb. Move on. Dette kommer ikke til å ende bra.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig tvilsomt han går fra kona når dere har holdt på så lenge. Hadde han vert forelsket i deg på ordentlig hadde han allerede reist fra kona til nå. 

Beklager, men her burde du avslutte før du roter deg enda dypere inn i hektet enn du allerede er. 

Alle utro menn sier at du er spesiell. 

Anonymkode: 371bb...77b

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Man trenger bare å bli likt akkurat nok til å være noens sidesprang. Vil du det for deg selv?

Moralsk er det én ting, men innerst inne vet du jo at det ikke kommer til å bli noe mer enn dette. Vil du bruke tiden din på å være tilgjengelig for noen som ikke er det?

Hva om det hindrer deg i å faktisk finne noen som passer for deg?

Ikke kast bort tiden din. Jo lenger du holder på, jo vanskeligere blir det å avslutte. Tankekjøret og alle spørsmålene du har nå, kommer bare til å hope seg opp. Og hvis dere faktisk hadde endt opp sammen, vet du jo godt hvordan han kan være på jobb hvis den "rette" damen dukker opp. Da sitter du kanskje hjemme med to små barn – og enda mer tankekjør.
Løp!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at man kan havne opp i et ONS eller annet med noen som har familie og barn hjemme. Men over lang tid og med en du må forholde deg til på jobb? Det er råttent mot dine medsøstre og mot barna hans, TS. Jeg håper du har dårlig samvittighet. Og nei, han kommer ikke til å forlate familien sin med mindre han blir sparket ut.

Dessuten: husk på at alle kollegene dine antakelig er klar over hva dere holder på med og tenker sitt. Du fremstår som en idiot som ikke kan stoles på og som ikke eier moral (det gjør han så klart også, men det fritar ikke deg, TS).

Anonymkode: ed02a...834

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Foreslå trekant sammen med kona hans. 
Da blir det nok fart på sakene. 

Anonymkode: 0dfa6...9dd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hadde han villet være med deg så hadde han forlatt henne han har, at han ikke har det viser hva du er for han.

Klart han sier fine ting til deg, enhver som har noen å utnytte gjør det, det betyr derimot mindre da det er handling som viser hva noen vil. Du legger deg alene og føler sikkert på et savn, han legger seg med henne og føler ingen savn.

Kanskje på tide at du realitetsorienterer deg, ikke lever i et luftslott av egne tanker. Sagt på en annen måte, han har det fortreffelig med situasjonen men det har ikke du, for han betyr dette intet men det betyr mye for deg - du har blitt følelsesmessig engasjert men det er ikke han.

Konfrontere han dette og han vil selvfølgelig si hva du vil høre for å holde på deg, som sagt er han i en grei situasjon han, får henne han elsker og deler livet med og deg på si... Klart han greit kan servere deg noen løgner for å holde deg der lengre, men hver natt er det henne han ligger inntil og deler varme med mens du ligger alene med dine vanskelige tanker.

Han gir faen i hva du føler, han vil ha sex og får det åpenbart også... Han driter langt i hva du føler, hadde han brydd seg så hadde han fortalt sannheten (men da hadde deres relasjon endet mest sannsynlig) så han vil fortelle deg hvor mye du betyr (løgnene jeg nevnte) men i handling vil han dra hjem til henne...

AnonymBruker
Skrevet

Han har flørtet lenge og ligget med deg i et halvt år? Nei, han har ikke tenkt å gå.

Anonymkode: 2507e...166

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

At han liker deg godt nok til å ha et sidesprang med deg, betyr ikke at han har lyst til å bryte opp familie og være i et forhold med deg. De to tingene henger ikke sammen og det må du bare ta til deg.. at du er god nok for et sidesprang betyr bare at du er god nok for sex, en gang nå og da. 

Det som jeg har vanskelig å forstå er.. vil du ikke ha en som bare er din? Er det ikke ekkelt å tenke på at når han kommer til deg, så kan det bare være timer siden han og kona har hatt sex? At han har kysset henne og sagt at hun er spesiell, vakker, nydelig, at hun er den eneste ene?  

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...