AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Hei. Har fått innvilget sletting av 25000 kr av mitt studielån. Jeg har fastrente. Hvordan blir det mtp betaling av renter? Jeg betaler for de rentene som ligger på avdrag som er slettet ( fordi det er fastrente) eller hva betaler jeg på nå fremover egentlig? Gi meg det inn med teskje 😅 Anonymkode: afa26...8f7
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Jeg aner ikke hvordan det funker en fastrente, men må bare spørre: hvordan fikk du innvilget sletting? Høres digg ut! Anonymkode: b2828...5fd
Eplejuice123 Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Gå inn på lånekassen.no. der står det opplysninger.
Grønnsaksvaffel Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg aner ikke hvordan det funker en fastrente, men må bare spørre: hvordan fikk du innvilget sletting? Høres digg ut! Anonymkode: b2828...5fd Du må passe på å bo i riktig kommune så får du slettet deler av studielånet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå