Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor får man egentlig kjøpt tannblekingssett? Finnes det kun hos parfymeriene? Jeg trodde man fikk tak i slikt på apotek, men har vært innom endel apotek uten at de har hatt det. Innbiller meg at det er tryggere å handle slikt på apoteket enn f.eks. parfymeri.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kjøpes hos tannlegen. Der får du også laget sånn skinne som du skal ha på tennene med blekemiddelet oppi. Viktig med undersøkelse først, for hvis du har hull, og allikevel bleker tennene, kan det føre til at du må rotfylle.

Gjest gjest1
Skrevet
Kjøpes hos tannlegen. Der får du også laget sånn skinne som du skal ha på tennene med blekemiddelet oppi. Viktig med undersøkelse først, for hvis du har hull, og allikevel bleker tennene, kan det føre til at du må rotfylle.

:Nikke:

Er dyrere hos tannlegen da, men jeg ville aldri risikert tennene mine med noe fra TV-shop liksom

Gjest Gjest
Skrevet

Nei men nå er det jo ikke snakk om å skulle handle noe fra Tv-shop. Er derfor jeg spør om dette ikke pleier å finnes på apotek? Ei venninne av meg fikk tips fra tannlegen om at hun kunne kjøpe slike produkter på apoteket, da disse var trygge og milde å bruke. Er student og har ikke mye lyst til å bruke 3-4000 på dette.

Gjest gjest1
Skrevet
Nei men nå er det jo ikke snakk om å skulle handle noe fra Tv-shop. Er derfor jeg spør om dette ikke pleier å finnes på apotek? Ei venninne av meg fikk tips fra tannlegen om at hun kunne kjøpe slike produkter på apoteket, da disse var trygge og milde å bruke. Er student og har ikke mye lyst til å bruke 3-4000 på dette.

Det som jeg så på H&M og liknende var samme sorten som på TV-shop. De tannlegene jeg har jobbet for har enten vært helt imot bleking, eller ihvertfall anbefalt at man gjør det hos en tannlege. Men du velger selvsagt selv hvem du vil stole på :)

Hvis en tannlege har sagt det er til salgs på apotek, så er det sikkert det :)

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som har kjøpt tannblekingssett på apotek da? Mon tro hvorfor jeg ikke finner det noensteds.

Forøvrig er neppe det man får kjøpt på Apotek skadelig for tennene. Aberet med å kjøpe dette over disk på apotek er vel primært at man ikke kommer i nærheten av å få tennene så hvite som hva man gjør med bleking utført av tannlege :)

Gjest Gjest
Skrevet

Tror neppe jeg hadde kjøpt noe slikt over nett, av private.

Ingen som har kjøpt tannbleking på apotek?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har aldri sett tannblekingssett på apotek.

Gjest Gjest
Skrevet

Har sett det på såkalte drugstores/apotek i utlandet, men der selges det mye annet rask også...(England, USA)

Skrevet

Ingen som har kjøpt tannbleking på apotek?

jeg jobbet på vita da jeg var gravid, og da husker jeg vi solgte 2 eller 3 forskjellige. nå har det visst kommet fler. det er ikke helt det samme som apotek, men det er ikke så langt unna da...

Gjest Aloha
Skrevet

Har hørt at de skal ha det på Alliance apotekene, et sett koster 5-600,- kroner cirka. Hvis de ikke har det der enda, skal de iallfall få det (vet det fra en som jobber der).

• 2 år senere...
Gjest Gjest_Hanne_*
Skrevet

Apotek 1 skal ha tannbleking!

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet

Fikk et bra resultat med Beautiful White som du får kjøpt på nett.

Kjøpte dette her: http://www.ansiktspleie.com/hudpleie/tannb...iful-white.html

tror det er mange flere andre typer å velge mellom, men jeg var fornøyd med dette. Eneste som telte negativt er de skinnene man må ha i munnen!! Ganske ubehagelig egentlig - men nå i ettertid - vel verdt strevet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...