AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:56 #1 Skrevet tirsdag kl. 18:56 I kommunen der jeg bor så skal flyktningekonsulenten (som altså er dame ) ha barn med en av de ukrainske flyktningene. Er ikke dette uetisk? Klarer ikke å se for meg at dette hadde vært ok hvis det var en mannlig flyktningekonsulent og en kvinnelig ung flyktning. Eller er det bare fint, typ kjærligheten overvinner alt? Anonymkode: 20052...745
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:58 #2 Skrevet tirsdag kl. 19:58 Det er veldig rart ja. Såpass rart at jeg hadde undersøkt litt mer og evt tatt det videre. Anonymkode: f1ca8...f0e 4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:21 #3 Skrevet tirsdag kl. 20:21 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det er veldig rart ja. Såpass rart at jeg hadde undersøkt litt mer og evt tatt det videre. Anonymkode: f1ca8...f0e Det er ikke så mye å undersøke. Og sjefen hennes må jo vite det han og, det er fødsel tidlig i sommer. Anonymkode: 20052...745
test1e Skrevet tirsdag kl. 20:33 #4 Skrevet tirsdag kl. 20:33 Tenk dere det ramaskriket det hadde blitt om det var omvendt. En mann (I maktposisjon) som gjør en kvinnelig flyktning gravid i 'embetes medfør' Denne flyktningkonsulenten bør nok fjernes fra sin stilling 4 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:26 #5 Skrevet tirsdag kl. 21:26 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I kommunen der jeg bor så skal flyktningekonsulenten (som altså er dame ) ha barn med en av de ukrainske flyktningene. Er ikke dette uetisk? Klarer ikke å se for meg at dette hadde vært ok hvis det var en mannlig flyktningekonsulent og en kvinnelig ung flyktning. Eller er det bare fint, typ kjærligheten overvinner alt? Anonymkode: 20052...745 Nei. Hvis hun ikke skal jobbe med mannen, så er det helt ok. Anonymkode: e9dd2...e0a
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:30 #6 Skrevet tirsdag kl. 21:30 Andre regler for kvinner. Anonymkode: ce19c...58a
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:30 #7 Skrevet tirsdag kl. 21:30 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I kommunen der jeg bor så skal flyktningekonsulenten (som altså er dame ) ha barn med en av de ukrainske flyktningene. Er ikke dette uetisk? Klarer ikke å se for meg at dette hadde vært ok hvis det var en mannlig flyktningekonsulent og en kvinnelig ung flyktning. Eller er det bare fint, typ kjærligheten overvinner alt? Anonymkode: 20052...745 Kanskje det ikke er så svart-hvit som du skal ha det til? Kanskje hun aldri har vært hans saksbehandler? Litt på samme måte som at en saksbehandler i NAV kan bli sammen med en person som går på AAP, men ikke behandle saken til vedkommende. Anonymkode: 0ee85...f08 3 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:37 #8 Skrevet tirsdag kl. 21:37 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kanskje det ikke er så svart-hvit som du skal ha det til? Kanskje hun aldri har vært hans saksbehandler? Litt på samme måte som at en saksbehandler i NAV kan bli sammen med en person som går på AAP, men ikke behandle saken til vedkommende. Anonymkode: 0ee85...f08 Dette Anonymkode: ae3f4...eaf 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:10 #9 Skrevet lørdag kl. 15:10 AnonymBruker skrev (På 17.2.2026 den 22.30): Kanskje det ikke er så svart-hvit som du skal ha det til? Kanskje hun aldri har vært hans saksbehandler? Litt på samme måte som at en saksbehandler i NAV kan bli sammen med en person som går på AAP, men ikke behandle saken til vedkommende. Anonymkode: 0ee85...f08 Nei, dette er en liten kommune og hun er den eneste i jobben. Anonymkode: 20052...745
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå