AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:07 #1 Skrevet tirsdag kl. 18:07 Hva er dine beste måter å bruke proteinpulver i matlaging? Altså ikke shakes, smoothies osv, men mere «vanlig» matlaging 😊 Anonymkode: 988ad...7a9
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:09 #2 Skrevet tirsdag kl. 18:09 Kjøp nøytral smak eller vanilje. All melkemat (sammen med protein melk) kan det blandes inn i. Grøt, supper, bakst osv. Anonymkode: 3c7fe...d01
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:15 #3 Skrevet tirsdag kl. 18:15 Jeg bruker det innimellom i grove vafler, med havregryn, gresk Youghurt og egg, bruker en med vaniljesmak. Anonymkode: 2d9b1...b01
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:19 #4 Skrevet tirsdag kl. 18:19 Har det i kjøleskapsgrøt og ovnsbakte «grøter» med topping. Anonymkode: 85e1f...133
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:46 #5 Skrevet tirsdag kl. 18:46 Påvirkes smak/konistens nevneverdig ved bruk i grøt/supper osv? Tenker på nøytral smak. Anonymkode: 988ad...7a9
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:48 #6 Skrevet tirsdag kl. 18:48 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Påvirkes smak/konistens nevneverdig ved bruk i grøt/supper osv? Tenker på nøytral smak. Anonymkode: 988ad...7a9 Er bare å prøve seg frem. Jeg har funnet en jeg ikke misliker smaken av, men kan ikke ha ubegrenset mengde i en porsjon grøt f.eks uansett uten at det forringer smaken for mye. Anonymkode: 85e1f...133
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 03:44 #7 Skrevet torsdag kl. 03:44 Nøytralt proteinpulver (whey) kan brukes i en sunn og god pizzabunn. 2 egg 1 ss fløte 1/2 ts bakepulver 1 dl revet ost litt salt 1 ss smeltet smør 2 ss ren whey Rør sammen, spre ut på bakepapir og stek i ca 10 minutter på 225 ºC Sleng på ditt favorittfyll og stek litt til. Anonymkode: 939ef...a72 2 2
Daisy-love Skrevet torsdag kl. 19:51 #8 Skrevet torsdag kl. 19:51 Jeg har det i både kald og varm havregrøt, i yoghurt, pannekakerøre (vaffelrøre), og muffins har jeg også hatt det i. Jeg har aldri drukket det som shake, men bruker det i ting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå