AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:04 #1 Skrevet tirsdag kl. 18:04 Jeg vurderer å bestille meg en jumpsuit (f.eks denne fra Shein) for å bruke i forskjellige anledninger. Er et slikt plagg akesptabelt i f.eks familieselskap, eller på en firmafest? Synes en slik jumpsuit både virker praktisk og komfortabelt, og den ser jo virkelig fin og firgurformende ut Anonymkode: f82bf...cac
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:43 #2 Skrevet tirsdag kl. 19:43 Kun akseptabelt på Rudskogen tror jeg Anonymkode: ef08e...0a5 2
KatteLatte Skrevet tirsdag kl. 19:50 #3 Skrevet tirsdag kl. 19:50 Ikke den modellen der (ser to størrelser for liten ut og som om den er fra et annet tiår), men hvis du synes det er greit å handle på Shein ville jeg heller gått for den sånn (øverst til venstre). 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:01 #4 Skrevet tirsdag kl. 20:01 Svaret er nei til begge anledninger. Familiefest!? Det blir for kleint å stille opp i den kondomdrakten da. Du VIL ha fokus på ræva di blandt familien. Er du 14 år? Drakten er kul den, men heller for en bytur, en uformell venninnebursdag, kino med typen feks. Anonymkode: 8656f...e25 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:22 #5 Skrevet onsdag kl. 17:22 Onepiece er kjempepraktisk og godt å gå med. Kjør på! Anonymkode: c2212...8de
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:09 #6 Skrevet onsdag kl. 18:09 AnonymBruker skrev (På 17.2.2026 den 19.04): Jeg vurderer å bestille meg en jumpsuit (f.eks denne fra Shein) for å bruke i forskjellige anledninger. Er et slikt plagg akesptabelt i f.eks familieselskap, eller på en firmafest? Synes en slik jumpsuit både virker praktisk og komfortabelt, og den ser jo virkelig fin og firgurformende ut Anonymkode: f82bf...cac For å kle en slik buksedress må du virkelig være slank med formene på de rette stedene. Jeg syns den var grusom fordi den ser ut som et pølseskinn. De andre som er lenket til under her er mye finere. Anonymkode: a30e5...de2 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:39 #7 Skrevet torsdag kl. 19:39 Jeg har kjøpt OnePiece sin. Fått mye komplimenter, men veldig upraktisk når man skal på do 🤪 Jeg har også en hvit fra King Louie, den er mindre ettersittende men ser ikke ut som noe fra fjøset i fasongen likevel. Anonymkode: 8ea9c...d91 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå