AnonymBruker Skrevet 22. februar #21 Skrevet 22. februar Pleier ikke få orgasme egentlig. Men trivelig med sex likevel da. Anonymkode: e33e4...656
AnonymBruker Skrevet 22. februar #22 Skrevet 22. februar Skulle ønske dama orket mange orgasmer, hun er oftest tilfredsstilt utslitt etter en, en sjelden gang 2. Hvis hun hadde orket så kunne jeg kommet 5 ganger på en kveld Anonymkode: 2638d...de3
AnonymBruker Skrevet 22. februar #23 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skulle ønske dama orket mange orgasmer, hun er oftest tilfredsstilt utslitt etter en, en sjelden gang 2. Hvis hun hadde orket så kunne jeg kommet 5 ganger på en kveld Anonymkode: 2638d...de3 Er antall viktig? Anonymkode: 96f94...317
Strigiformes Skrevet 22. februar #24 Skrevet 22. februar Coachshinny skrev (På 17.2.2026 den 18.24): Hvor mange orgasmer får dere på en omgang, eller i løpet av eks en helg? Rekorden min er syv orgasmer på en natt. De var ikke kraftige. Foretrekker heller bølgende orgasmer. Det er superdeilig. Elsker tålmodig pirring. Da bryr jeg meg faktisk ikke om jeg kommer, for det er så godt i seg selv.
AnonymBruker Skrevet 22. februar #25 Skrevet 22. februar 2-4 pr omgang. 2-3 ganger i uken. K44 Anonymkode: 884d8...c53
AnonymBruker Skrevet 24. februar #26 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (På 22.2.2026 den 15.41): Jeg kan ha 10-20 orgasmer iløpet av en helg. Han har sikkert rundt 5-10 Anonymkode: 121e6...93b Ts får mange deilige orgasmer dere☺️😅 Anonymkode: 75777...988
Nikoletta Skrevet 24. februar #27 Skrevet 24. februar Aner ikke, er ikke noe jeg teller men nyter 🙂 Men jeg får flere etter hverandre med en partner som kjenner kroppen min 🙂
AnonymBruker Skrevet 24. februar #28 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (På 22.2.2026 den 19.15): Er antall viktig? Anonymkode: 96f94...317 Ikke antall i seg selv, men når sexen avsluttes når hun har fått orgasme, så er det naturligvis ikke bra for sexlivet Anonymkode: 2638d...de3
AnonymBruker Skrevet 24. februar #29 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke antall i seg selv, men når sexen avsluttes når hun har fått orgasme, så er det naturligvis ikke bra for sexlivet Anonymkode: 2638d...de3 For mitt sexliv er det helt ok. Det er hennes nytelse og orgasme som er det jeg liker best ved sex. Vi avslutter ofte sex når hun er tilfredstilt. «Kåtheten» min går som regel over ganske kjapt etter at hun er tilfredstilt. Tipper jeg har orgasme 5 av 10 ganger vi har sex. Hun minimum 10 av 10. Anonymkode: bb7f7...6d5
AnonymBruker Skrevet 24. februar #30 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For mitt sexliv er det helt ok. Det er hennes nytelse og orgasme som er det jeg liker best ved sex. Vi avslutter ofte sex når hun er tilfredstilt. «Kåtheten» min går som regel over ganske kjapt etter at hun er tilfredstilt. Tipper jeg har orgasme 5 av 10 ganger vi har sex. Hun minimum 10 av 10. Anonymkode: bb7f7...6d5 Men noen av oss ønsker kanskje litt variasjon, og sex som varer lenger enn 20min. Jeg tenner også på hennes nytelse, men skulle jo ønske hun orket mer. Sikkert litt sånn mange kvinner føler når mannen er helt ferdig etter en utløsning Anonymkode: 2638d...de3
AnonymBruker Skrevet 24. februar #31 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke antall i seg selv, men når sexen avsluttes når hun har fått orgasme, så er det naturligvis ikke bra for sexlivet Anonymkode: 2638d...de3 Sant. Anonymkode: 96f94...317
AnonymBruker Skrevet 24. februar #32 Skrevet 24. februar Bruker jeg vibrator og har litt småangst kan jeg komme helt til jeg slutter å telle, typ 30+.. med typen, maks 1 Anonymkode: 72fde...b00
AnonymBruker Skrevet 24. februar #33 Skrevet 24. februar Oftest bare en orgasme, og av og til en nummer to om vi tar en ekstrarunde. Mannen min får bestandig flere. Først en, så en til når jeg kommer, (om jeg kommer etter han, noe jeg ofte gjør) og så får han gjerne enda en eller faktisk to om vi ta en liten ekstrarunde. Vi er i 40-årene. Mannen min fikk aldri mer enn en (ofte ingen) med eksen sin, og jeg fikk aldri mer enn en med min eks. Anonymkode: b6ce4...dfa
Pandis Skrevet 24. februar #34 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (På 17.2.2026 den 18.29): Du spør om noe veldig spesifikt, innenfor et liten tidsramme og ut av ingenting så blåses tidsrammen til å gjelde en hel helg... Forstår du selv at dette er hjernedødt? Du ble kanskje litt overivrig etter å vite hvor mange orgasmer folk har? Kanskje du akkurat er ferdig å onanere så du er i onaneringståken fortsatt? Hvorfor fulgte du likesågodt ikke opp i løpet av en uke, en måned, et kvartal, hva med et tertial, halvår eller ett år? Det ble mange spørsmål på deg, klarer du å svare på de, eller gjør du det fornufige, legger tråden død og aldri kommer tilbake med like dumme spørsmål? 😂 Anonymkode: fe9fa...68c Virker som du hadde trengt minst en før du logget på nettet.
AnonymBruker Skrevet 24. februar #35 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ikke antall i seg selv, men når sexen avsluttes når hun har fått orgasme, så er det naturligvis ikke bra for sexlivet Anonymkode: 2638d...de3 Du er klar over at dette er tilfellet for de fleste menn, og at vi kvinner likevel mestrer å ha et godt sexliv med dere? Anonymkode: c6001...e02
AnonymBruker Skrevet 24. februar #36 Skrevet 24. februar En om gangen/dagen. Jeg får ikke til flere på rad uansett hva. Verken alene eller med partner. Er som om kroppen min har en sperre for å få flere. Onani eller sex to dager på rad er sjeldent, for jeg blir så fort øm og sår. Sliter med muskelspenninger som gjør at alt blir vondt, men blir også fort sår i underlivet. Selv bare det å være kronisk tent og våt over flere dager fører til rødhet, sårhet, kløe etc. Ikke BV eller soppinfeksjon, bare lokal irritasjon. Anonymkode: fa1b5...29f
AnonymBruker Skrevet 25. februar #37 Skrevet 25. februar Med tidligere partner var jeg heldig hvis jeg fikk en orgasme under sex, kom kanskje 1 av 10 ganger. Der var ikke min nytelse prioritert. Med nåværende partner har jeg fra 1-15, det har til nå ikke skjedd at jeg ikke har fått orgasme under sex med han. Det skjer under slikking, fingring, bryststimulering og selve penetreringen. Han er en giver og tenner på at jeg blir tilfredsstilt, og i senga er det han som bestemmer når jeg er ferdig. Så føler meg utrolig heldig. Hjelper selvfølgelig på at jeg tenner vanvittig mye på han. Ved onanering er det maks 1 orgasme, har ikke sjans til å få flere alene, kroppen er på et vis ferdig når den ene er nådd. Anonymkode: d7233...b67 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå