Gå til innhold

Hvor mange orgasmer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mange orgasmer får dere på en omgang, eller i løpet av eks en helg?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan få 2, no er jeg blitt 45, for 20år siden kunne jeg få flere på kort tid. Men tidene forandrer seg gitt. Jeg er kvinne 

Anonymkode: c2f81...022

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
Coachshinny skrev (1 minutt siden):

Hvor mange orgasmer får dere på en omgang, eller i løpet av eks en helg?

Du spør om noe veldig spesifikt, innenfor et liten tidsramme og ut av ingenting så blåses tidsrammen til å gjelde en hel helg...

Forstår du selv at dette er hjernedødt? Du ble kanskje litt overivrig etter å vite hvor mange orgasmer folk har? Kanskje du akkurat er ferdig å onanere så du er i onaneringståken fortsatt? 

Hvorfor fulgte du likesågodt ikke opp i løpet av en uke, en måned, et kvartal, hva med et tertial, halvår eller ett år? 

Det ble mange spørsmål på deg, klarer du å svare på de, eller gjør du det fornufige, legger tråden død og aldri kommer tilbake med like dumme spørsmål? 

😂

Anonymkode: fe9fa...68c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du spør om noe veldig spesifikt, innenfor et liten tidsramme og ut av ingenting så blåses tidsrammen til å gjelde en hel helg...

Forstår du selv at dette er hjernedødt? Du ble kanskje litt overivrig etter å vite hvor mange orgasmer folk har? Kanskje du akkurat er ferdig å onanere så du er i onaneringståken fortsatt? 

Hvorfor fulgte du likesågodt ikke opp i løpet av en uke, en måned, et kvartal, hva med et tertial, halvår eller ett år? 

Det ble mange spørsmål på deg, klarer du å svare på de, eller gjør du det fornufige, legger tråden død og aldri kommer tilbake med like dumme spørsmål? 

😂

Hæ?

Anonymkode: 9905f...da5

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ferdig etter 1. det tar ca 2 sekunder etter en orgasme, så er sex ute av tankene mine.

Jeg får oftest ikke lyst på en ny før det har en del uker eller måneder.

Anonymkode: bb7f7...6d5

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

😂

Hæ 2?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg teller ikke. 15-20?

Anonymkode: 20f32...618

Skrevet

Gud, hvem teller slikt? Det er ihvertfall mange.

AnonymBruker
Skrevet

1 om jeg er heldig.

Anonymkode: 7efab...9b1

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Teller ikke, er veldig mange hver gang. Så mange man gidder typ. 

Anonymkode: 75fda...0ec

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

😂

Klarer fint å svare.

Kunne muligens spesifisert tydeligere.

Spørsmålet er enkelt. Hvor mange ganger på en omgang. Hvor mange ganger på et døgn og hvor mange orgasmer på en helg.

Kan selvfølgelig stille spørsmål på hvor mange ganger på en måned. Noe mer er uhensiktsmessig.

AnonymBruker
Skrevet
Coachshinny skrev (3 minutter siden):

Kan selvfølgelig stille spørsmål på hvor mange ganger på en måned. Noe mer er uhensiktsmessig.

Lettere for meg å svare på 😅. Jeg er ferdig etter en orgasme. Null lyst på sex bokstavlig talt sekunder etter en orgasme. Da går det gjerne noen uker eller måneder før lysten melder seg igjen.

Anonymkode: bb7f7...6d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere som har mange orgasmer, hva gjør dere eller mannen på dere? Er det mye forspill,slikking,fingring eller etterspill? i tilegg til sexen?  Her er det 1. Men han slikker ikke og fingrer svært lite. 

Anonymkode: 5b1ee...cb0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Dere som har mange orgasmer, hva gjør dere eller mannen på dere? Er det mye forspill,slikking,fingring eller etterspill? i tilegg til sexen?  Her er det 1. Men han slikker ikke og fingrer svært lite. 

I tillegg til sexen? Alt du beskriver her er vel sex.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

I tillegg til sexen? Alt du beskriver her er vel sex.

Under forspillet, selve penetreringen(bedre ordvalg?du skjønner jo hva jeg mener?), eller etterspillet?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får kun 1. Helt umulig å få flere. Har virkelig prøvd. Og da er jeg ferdig og har null tanker om sex. Holder kun på lenger for partners skyld, for jeg er ferdig. Har alltid vært sånn. 

Anonymkode: 2f195...afe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.2.2026 den 21.19):

Vi har skikkelig forspill ja, bortsett fra noen ganger der piv er selve forspillet også, ved at han nærmest ligger i ro inni meg mens jeg beveger meg og kniper. Dette er faktisk et triks vi har lært som fungerer godt de gangene jeg er tregstartet. Ellers er det mye kos, kyssing på kropp og massasje frem til begge er veldig kåte, eller at han "slikker" meg utvendig med penis (og olje). Fingring og oral forekommer selvfølgelig også, men personlig tenner jeg oftest mest på fullkroppskontakt, og liker best oral og fingring når jeg allerede er kåt. 

Så har heldigvis mannen lært seg triksene å "banke på" før han trenger inn i meg, og at dess roligere han knuller dess mer utbytte har jeg av det. Frem til finalen iallefall. Jeg tenner veldig mentalt på at han guffer opp når han skal komme. Frem til dette er egentlig beste orgasme- triks at han knuller svært rolig. Både helt ute i åpningen og rolig og fast helt inn. 

Jeg får mange orgasmer på denne måten. Hadde han drevet på med kaninknulling/hurtigjukking hadde jeg ikke fått en eneste. 

Hvor mange er en kombinasjon av hvor mye jeg holder tilbake eller ikke (holder ofte tilbake for å komme sterkere), og hvorvidt han bruker sine triks for å vippe meg ut av kontroll på det å holde tilbake, ellet lar meg gjøre det. Minst 3 normalt, om jeg har holdt tilbake og han latt meg, til 10- 12. Tror jeg. Teller ikke, mem de kan komme på løpende bånd når jeg er kommet i modus. Må bare vri meg litt hver gang jeg har kommet, så litt annet sted stimuleres videre. Trenger ikke tenke på det, kroppen søker selv riktig possisjon, og det er ikke store endring i stilling som må til. Mannen min var ikke klar over at jeg vrir litt på meg mellom hver orgasme til jeg sa det. Han hadde ikke oppdaget det selv in the heat. 

Anonymkode: c6001...e02

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporing.

veronica<3, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi nøyer oss med en hver. Begge er godt fornøyd med det. Hun får ikke til mer, han kan få til flere, men det må jobbes en stund. 

Sjelden vi har sex 2 dager på rad. Hun må "lades opp", og det tar gjerne en uke. 

Anonymkode: 72b7e...8d2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ha 10-20 orgasmer iløpet av en helg. Han har sikkert rundt 5-10 

Anonymkode: 121e6...93b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...