Coachshinny Skrevet 18 timer siden #1 Skrevet 18 timer siden Hvor mange orgasmer får dere på en omgang, eller i løpet av eks en helg?
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Skrevet 18 timer siden Jeg kan få 2, no er jeg blitt 45, for 20år siden kunne jeg få flere på kort tid. Men tidene forandrer seg gitt. Jeg er kvinne Anonymkode: c2f81...022 2
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Skrevet 18 timer siden Coachshinny skrev (1 minutt siden): Hvor mange orgasmer får dere på en omgang, eller i løpet av eks en helg? Du spør om noe veldig spesifikt, innenfor et liten tidsramme og ut av ingenting så blåses tidsrammen til å gjelde en hel helg... Forstår du selv at dette er hjernedødt? Du ble kanskje litt overivrig etter å vite hvor mange orgasmer folk har? Kanskje du akkurat er ferdig å onanere så du er i onaneringståken fortsatt? Hvorfor fulgte du likesågodt ikke opp i løpet av en uke, en måned, et kvartal, hva med et tertial, halvår eller ett år? Det ble mange spørsmål på deg, klarer du å svare på de, eller gjør du det fornufige, legger tråden død og aldri kommer tilbake med like dumme spørsmål? 😂 Anonymkode: fe9fa...68c
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du spør om noe veldig spesifikt, innenfor et liten tidsramme og ut av ingenting så blåses tidsrammen til å gjelde en hel helg... Forstår du selv at dette er hjernedødt? Du ble kanskje litt overivrig etter å vite hvor mange orgasmer folk har? Kanskje du akkurat er ferdig å onanere så du er i onaneringståken fortsatt? Hvorfor fulgte du likesågodt ikke opp i løpet av en uke, en måned, et kvartal, hva med et tertial, halvår eller ett år? Det ble mange spørsmål på deg, klarer du å svare på de, eller gjør du det fornufige, legger tråden død og aldri kommer tilbake med like dumme spørsmål? 😂 Anonymkode: fe9fa...68c Hæ? Anonymkode: 9905f...da5 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Skrevet 18 timer siden Jeg er ferdig etter 1. det tar ca 2 sekunder etter en orgasme, så er sex ute av tankene mine. Jeg får oftest ikke lyst på en ny før det har en del uker eller måneder. Anonymkode: bb7f7...6d5
Topper og daler Skrevet 18 timer siden #6 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du spør om noe veldig spesifikt, innenfor et liten tidsramme og ut av ingenting så blåses tidsrammen til å gjelde en hel helg... Forstår du selv at dette er hjernedødt? Du ble kanskje litt overivrig etter å vite hvor mange orgasmer folk har? Kanskje du akkurat er ferdig å onanere så du er i onaneringståken fortsatt? Hvorfor fulgte du likesågodt ikke opp i løpet av en uke, en måned, et kvartal, hva med et tertial, halvår eller ett år? Det ble mange spørsmål på deg, klarer du å svare på de, eller gjør du det fornufige, legger tråden død og aldri kommer tilbake med like dumme spørsmål? 😂 Anonymkode: fe9fa...68c Hæ 2?
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #7 Skrevet 18 timer siden Jeg teller ikke. 15-20? Anonymkode: 20f32...618
MarianneE Skrevet 17 timer siden #8 Skrevet 17 timer siden Gud, hvem teller slikt? Det er ihvertfall mange.
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Skrevet 17 timer siden 1 om jeg er heldig. Anonymkode: 7efab...9b1 1
Bamseklemmer Skrevet 17 timer siden #10 Skrevet 17 timer siden Coachshinny skrev (39 minutter siden): Hvor mange orgasmer får dere på en omgang, eller i løpet av eks en helg? Hei "Orgasmens Mor"❣️ Hun jeg delte leilighet med et skoleår på 90-tallet, var igrunn nokså kåt. Hun hadde veldig lyst til å lære seg å ronke og suge, så vi avtalte at hun eide pikken min.. og jeg eide musa hennes, og ingen av oss kunne nekte den andre å bli onanert. Helt i begynnelsen onanerte vi hverandre 3 døgn i strekk.. unntatt når vi sov om natten, og når vi måtte spise. Kun noen korte pauser mellom hver omgang. Da drakk vi masse vann, og tok oss en sigg på lufte balkongen i 5. etasje. Vi syntes ikke det var så slitsomt, men måtte slutte fordi vi ble såre og øm. Vi gikk aldri lei av å onanere hverandre heller, det tok maks ett døgn så var vi igang igjen🥰 Etter den tid, onanerte vi hver morgenen før skolen, så ca 3-4 ganger etter skoletid. I helgene noe mere, og ingenting de gangene vi reiste hjem til helgene. Vi telte ikke orgasmene da.. Men mengden orgasmer økte litt for hver uke som gikk.. Hun kunne få ubegrenset av orgasmer, for min del ble det litt mere begrenset🫠 Etter dette skoleåret.. har jeg fått maks 7 utløsninger med sprut etter hverandre, den 8. kom det bare blårøyk ut av pikken.. Da måtte jeg ha pause i ca 4 timer😅
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #11 Skrevet 15 timer siden Bamseklemmer skrev (1 time siden): Hei "Orgasmens Mor"❣️ Hun jeg delte leilighet med et skoleår på 90-tallet, var igrunn nokså kåt. Hun hadde veldig lyst til å lære seg å ronke og suge, så vi avtalte at hun eide pikken min.. og jeg eide musa hennes, og ingen av oss kunne nekte den andre å bli onanert. Helt i begynnelsen onanerte vi hverandre 3 døgn i strekk.. unntatt når vi sov om natten, og når vi måtte spise. Kun noen korte pauser mellom hver omgang. Da drakk vi masse vann, og tok oss en sigg på lufte balkongen i 5. etasje. Vi syntes ikke det var så slitsomt, men måtte slutte fordi vi ble såre og øm. Vi gikk aldri lei av å onanere hverandre heller, det tok maks ett døgn så var vi igang igjen🥰 Etter den tid, onanerte vi hver morgenen før skolen, så ca 3-4 ganger etter skoletid. I helgene noe mere, og ingenting de gangene vi reiste hjem til helgene. Vi telte ikke orgasmene da.. Men mengden orgasmer økte litt for hver uke som gikk.. Hun kunne få ubegrenset av orgasmer, for min del ble det litt mere begrenset🫠 Etter dette skoleåret.. har jeg fått maks 7 utløsninger med sprut etter hverandre, den 8. kom det bare blårøyk ut av pikken.. Da måtte jeg ha pause i ca 4 timer😅 Noen røverhistorier er faktisk helt umulig å tro på! Som denne Anonymkode: 49a61...c2e 3
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #12 Skrevet 15 timer siden Teller ikke, er veldig mange hver gang. Så mange man gidder typ. Anonymkode: 75fda...0ec
Coachshinny Skrevet 15 timer siden Forfatter #13 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du spør om noe veldig spesifikt, innenfor et liten tidsramme og ut av ingenting så blåses tidsrammen til å gjelde en hel helg... Forstår du selv at dette er hjernedødt? Du ble kanskje litt overivrig etter å vite hvor mange orgasmer folk har? Kanskje du akkurat er ferdig å onanere så du er i onaneringståken fortsatt? Hvorfor fulgte du likesågodt ikke opp i løpet av en uke, en måned, et kvartal, hva med et tertial, halvår eller ett år? Det ble mange spørsmål på deg, klarer du å svare på de, eller gjør du det fornufige, legger tråden død og aldri kommer tilbake med like dumme spørsmål? 😂 Anonymkode: fe9fa...68c Klarer fint å svare. Kunne muligens spesifisert tydeligere. Spørsmålet er enkelt. Hvor mange ganger på en omgang. Hvor mange ganger på et døgn og hvor mange orgasmer på en helg. Kan selvfølgelig stille spørsmål på hvor mange ganger på en måned. Noe mer er uhensiktsmessig.
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #14 Skrevet 15 timer siden Coachshinny skrev (3 minutter siden): Kan selvfølgelig stille spørsmål på hvor mange ganger på en måned. Noe mer er uhensiktsmessig. Lettere for meg å svare på 😅. Jeg er ferdig etter en orgasme. Null lyst på sex bokstavlig talt sekunder etter en orgasme. Da går det gjerne noen uker eller måneder før lysten melder seg igjen. Anonymkode: bb7f7...6d5 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #15 Skrevet 14 timer siden Dere som har mange orgasmer, hva gjør dere eller mannen på dere? Er det mye forspill,slikking,fingring eller etterspill? i tilegg til sexen? Her er det 1. Men han slikker ikke og fingrer svært lite. Anonymkode: 5b1ee...cb0
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #16 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Dere som har mange orgasmer, hva gjør dere eller mannen på dere? Er det mye forspill,slikking,fingring eller etterspill? i tilegg til sexen? Her er det 1. Men han slikker ikke og fingrer svært lite. Anonymkode: 5b1ee...cb0 I tillegg til sexen? Alt du beskriver her er vel sex. Anonymkode: 20f32...618
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #17 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): I tillegg til sexen? Alt du beskriver her er vel sex. Anonymkode: 20f32...618 Under forspillet, selve penetreringen(bedre ordvalg?du skjønner jo hva jeg mener?), eller etterspillet? Anonymkode: 5b1ee...cb0
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Skrevet 3 timer siden Jeg får kun 1. Helt umulig å få flere. Har virkelig prøvd. Og da er jeg ferdig og har null tanker om sex. Holder kun på lenger for partners skyld, for jeg er ferdig. Har alltid vært sånn. Anonymkode: 2f195...afe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå