Tjoheiii Skrevet onsdag kl. 07:45 #21 Skrevet onsdag kl. 07:45 Gikk en runde i barnehagen vår i fjor hvertfall, 2- og 4-åringene våre var heldige å få det i påskeferien😅
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:50 #22 Skrevet onsdag kl. 07:50 Gikk mange runder med vannkopper i bhg... men mine fikk det ikke før de var 7 og 9. Ble smittet av en fireåring som var på besøk. Fireåringen hadde nettopp hatt vannkopper, men disse var tørket ut for flere dager siden. I løpet av besøket poppet det plutselig ut nye vannkopper, selv om han hadde vært frisk i et par dager.. Så da ble det etterhvert en uke hjemme på mine to. Plagsom sykdom med mye kløe, feber, ubehag og vannkopper i alle kroppens hulrom... jeg hadde nok vaksinert i 10-12 års alderen hvis de ikke hadde blitt smittet. Anonymkode: 2253c...964
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 09:06 #23 Skrevet onsdag kl. 09:06 AnonymBruker skrev (9 timer siden): 8 åringen fikk vannkopper for et år siden. Selv har jeg ikke hatt det. Jeg er straks 41. Anonymkode: 40eea...d2c Jeg håper du har vaksinert deg. Her har barna ikke hatt det. Det har vært sporadiske tilfeller i barnehagen og skolen, men ikke noen utbrudd. Eldste er 7,5 og jeg vurderer vaksine på de begge samt helvetesildvaksine til oss foreldre. Anonymkode: f7634...a46
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå